home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1168 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 384653 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #210: 04 Apr 2007, 09:32 »

Hvad koster et lindeberg bælte ? 600, eller 700 ,- ?

Det er forskelligt jeg har set nogle til 5 og 600 !

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #211: 04 Apr 2007, 10:00 »

partizan er umodelig grimt og de er ligeså grime som stive bukser og det må i gerne citere mig for Smiley

Dog er både partizanertørklæder og de såkaldte "stive bukser" (jeg går ud fra du refererer til virkelig stramme bukser?) i det mindste moderne. Det kan man ikke just påstå bandana er.

mvh,
mathias

Emillionaire
Gæst

« Svar #212: 04 Apr 2007, 10:09 »

Okay? Det har jo ikke noget med det og gøre? Hvem siger at jeg går i det tøj`? Huh Rullende Øjne
det kunne da godt være siden Sergio Agüero gør det   Wink

Emillionaire
Gæst

« Svar #213: 04 Apr 2007, 10:14 »

Dog er både partizanertørklæder og de såkaldte "stive bukser" (jeg går ud fra du refererer til virkelig stramme bukser?) i det mindste moderne. Det kan man ikke just påstå bandana er.

mvh,
mathias

1: ja, jeg mener stramme bukser

2: det er jo bare fordi at det er typisk dansk at gå med sådan et ulækkert halstørklæde, men dersvære er Bandana
"the american style". Så hvis du kommer over til USA så vil du se mange med bandana og ingen med Partizan (måske en enkelt men han/hun er så serber  funny )

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #214: 04 Apr 2007, 10:41 »

2: det er jo bare fordi at det er typisk dansk at gå med sådan et ulækkert halstørklæde, men dersvære er Bandana
"the american style". Så hvis du kommer over til USA så vil du se mange med bandana og ingen med Partizan (måske en enkelt men han/hun er så serber  funny )

Det gør det jo ikke mere moderne af den grund. Eller pænere, for den sags skyld.

mvh,
mathias

ZhotLog
Gæst

« Svar #215: 04 Apr 2007, 11:32 »

Nu snakker vi vel mode hvor vi er, og da jeg regner med, at hverken du eller Gehyden_bab er bosat "over there", kan det der jo ikke rigtig bruges til noget.
Desuden skal der lige rettes noget ved bandana "historien", for det er i virkeligheden et udtryk for, hvilken bande man er fra, og ikke noget rigtig mode agtigt, eller jo mange går med det, men at kalde "bandeudstyr" for mode er da lige i overkanten.
Til sidst vil jeg dog sige, at jeg synes bandana er hundrede gange pænere end partizan tørklæder.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #216: 04 Apr 2007, 14:55 »

Nej, det gør de ikke. Et bandana om hovedet er fucking over the hill, og hamrende ucharmerende efter min mening. Et partizaner halstørklæde er stilet, på en lidt funket måde, og er helt klart 40 gange mere nice end bandana på hovedet.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #217: 04 Apr 2007, 15:06 »

Nej, det gør de ikke. Et bandana om hovedet er fucking over the hill, og hamrende ucharmerende efter min mening. Et partizaner halstørklæde er stilet, på en lidt funket måde, og er helt klart 40 gange mere nice end bandana på hovedet.

Nej, pjat, Borelli. Du er jo fuldstændig ude af trit med virkeligheden! Hvor svært kan det være at fatte, at bandana på knolden er det fedeste???

Se selv her, hvor nice det er. Super svedigt.

mvh,
mathias

absalonsen
Gæst

« Svar #218: 04 Apr 2007, 15:10 »

Det er da overhovedet intet plus, at det sidder på Meminem! Wink

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #219: 04 Apr 2007, 15:12 »

Nej, pjat, Borelli. Du er jo fuldstændig ude af trit med virkeligheden! Hvor svært kan det være at fatte, at bandana på knolden er det fedeste???

Se selv her, hvor nice det er. Super svedigt.

mvh,
mathias

Svedigt funny

I ain't playin', nigga

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #220: 04 Apr 2007, 15:21 »

hellere ik lige min stil Opstemt

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #221: 04 Apr 2007, 16:03 »

Er det ikke kun Nik & Jay der går med Bandana, og til dels Razz!!

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #222: 04 Apr 2007, 16:15 »

Er det ikke kun Nik & Jay der går med Bandana, og til dels Razz!!

Jo.

Hvilket jo også beviset på, hvor fedt det ser ud!

mvh,
mathias

der håber, folk fatter ironien
« Seneste Redigering: 04 Apr 2007, 16:27 af gehyden_bab » Logged

Emillionaire
Gæst

« Svar #223: 04 Apr 2007, 18:30 »

hov hov der er nået i lige har misforstået jeg går med det om halsen og munden (for sjov) meeeen ikke om hovedet det ser jo rædselsfuldt ud så kommer man jo til at ligne Biker Jens eller en pirat

tjek når Chamillionaire står på scenen og hvordan hans Bandana sidder og sådan sidder mit også: http://www.slack-time.com/music-videos/Hip-Hop-Music/Frankie-J/That-Girl.shtml

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #224: 05 Apr 2007, 15:19 »

Bælter til rimelige priser ?

Ja , jeg ved godt at de bedste bælter er fra J.Lindeberg , Gucci , Tiger of Sweden , osv . Men jeg har bare ikke lige lyst til at slippe så mange penge , som de koster , for et bælte !

Så kender i nogle mærker der laver nogle gode bælter til en pris omkring 200 - 400 kr. ? Helst link !

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010