|
Ariana Grande
|
|
Antalya - Besiktas 2 1.90 Aloyan - Almeria 2 2.30
Samlet odds: 4.37 Indskud: 20 kr.
Jeg går heelt amok hvis jeg ikke vinder på den. Så gider jeg fandme ikke mere!
Taber med 6 minutter igen!? Jeg går fuldstændig amok. Jeg tror jeg er skyld i at nogle hold ikke vinder kun fordi jeg oddser på dem. Det kan sgu ikke være rigtigt at jeg taber på latterlige ting konstant. Bund korrupte lorte pik lort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Det' bare ikke fair, det er ikke.
Er sikker på, at du snart får skovlen under de bettingsfirma og sørger for deres konkurs.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
S
Gæst
|
|
Sunderland - Swansea: 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Sunderland - Swansea: X Wolves - Aston Villa: Over 2.5 mål
Samlet odds: 6.66 Indskud: 100,-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Nogle der kan hjælpe mig med at gennemskue hvorfor der er odds 3,90 på Newcastle??? For jeg kan umiddelbart ikke se anden grund end at Demba Ba er i Afrika?
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hvad siger i til den her :
Norwich - Chelsea ( 1-0 ) 2 Mirren - Celtic ( 1-0 ) 2 Fif - FCM håndbold 2
odds 5,67
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Hvad siger i til den her :
Norwich - Chelsea ( 1-0 ) 2 Mirren - Celtic ( 1-0 ) 2 Fif - FCM håndbold 2
odds 5,67
Den eneste jeg kunne være lidt i tvivl om er Chelsea, ganske enkelt fordi de har været som en lotto-kupon i denne her sæson...
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ja den er jeg også selv bange for, man kan slet ikke regne med dem.. men nu tog jeg en chance hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Everton - Blackburn 1 Osasuna - Valcencia 2 Lucon - Lyon 2 Real madrid - Bilbao 1 Malaga -Barcelona 2
Odds: 6,58
Kom sååååååå.
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
|
KULLE
|
|
Sunderland-Swansea 1 1.90 Wolverhampton-Aston villa 2 2.85 Roma-Cesena 1 1.32 Man City.Spurs 1 1.85 Novara-MIlan 2 1.38 Malaga-Barca 2 1.25 Inter-Lazio 1 1.60 Indskud 50kr. mulig gevinst: 1800 De fem første er gået hjem, tror barca vinder, men Inter kan godt glide af.... Måske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nikl0707
|
|
Overvejer Southampton, Montpellier, Gabon og Sporting. Tror i den kan gå hjem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Nu vinder jeg så sjældent, at jeg lige bliver nød til at poste en sejr i dag.
Arsenal - United 2 DNB Inter - Lazio 1 Real Madrid - Athletic Bilbao 1 Malaga - Barcelona 2 Frankrig - Slovenien 1
Samlet indsats: 50 kr Gevinst: 310 kr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S
Gæst
|
|
Marokko - Tunesien: u2.5 mål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jona633c
|
|
Sunderland-Swansea 1 1.90 Wolverhampton-Aston villa 2 2.85 Roma-Cesena 1 1.32 Man City.Spurs 1 1.85 Novara-MIlan 2 1.38 Malaga-Barca 2 1.25 Inter-Lazio 1 1.60 Indskud 50kr. mulig gevinst: 1800 De fem første er gået hjem, tror barca vinder, men Inter kan godt glide af.... Måske  tillykke med sejren, godt oddsed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|