home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:37:31 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 10:02:24 Broen13 Blogs #6 Youth to Gold
I dag kl. 09:56:35 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
Antal Registrerede Brugere: 23175
  3 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1467538 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Odds-tråd
« Svar #15045: 21 Dec 2011, 23:45 »

Jamen det handler jo så om hvor seriøs man er.

Kan 100kr. redde din dag når du ser en rival rykke forbi?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #15046: 21 Dec 2011, 23:47 »

Det ved jeg nu ikke.

Jeg plejer blot at holde mig fra det. Gider ikke selv at have penge på noget som jeg i sidste ende sidder at håber går modsat.

Jeg kan nu kun anbefale, at man holder odds adskilt fra ens tilhørsforhold. Der er folk, der har favorithold i Danmark, Italien, England og Spanien - hver evig eneste uge går man glip af mange, mange spil, hvis man ikke vil tage stilling til hold, som på en eller anden måde har indflydelse på ens favorithold. Spiller du aldrig på United, Arsenal, Chelsea, Everton og Tottenham-kampe fx?

HansenLFC
Gæst

« Svar #15047: 21 Dec 2011, 23:52 »

Jeg kan nu kun anbefale, at man holder odds adskilt fra ens tilhørsforhold. Der er folk, der har favorithold i Danmark, Italien, England og Spanien - hver evig eneste uge går man glip af mange, mange spil, hvis man ikke vil tage stilling til hold, som på en eller anden måde har indflydelse på ens favorithold. Spiller du aldrig på United, Arsenal, Chelsea, Everton og Tottenham-kampe fx?

Kommer an på hvordan ligaen ser ud.

Idag ingen af dem overhovedet nej. Sidste år, hvor vi var sat fuldstændig sat af, og var midter hold jo. United og Horsens har jeg dog aldrig spillet en krone på og kommer aldrig til at spille en krone på. Arsenal, Spurs, Chelsea spiller jeg ikke på nu, da vi ligger forholdsvis tæt i ligaen og håber da hele tiden at de smider og vi henter ind og der vil jeg ikke have penge imellem.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15048: 21 Dec 2011, 23:53 »

Kan 100kr. redde din dag når du ser en rival rykke forbi?
Altså nu kan jeg ikke gøre noget for at ændre resultatet i nogle kampe. Mit favorithold kan selv afgøre sagerne, hvis de er gode nok. Selvfølgelig håber jeg Chelseas rivaler snubler, men når jeg oddser, er det for at vinde. Ikke for spændingens skyld. Jeg tror måske, det er der forskellen mellem os ligger.

Jeg ved ikke rigtig, hvor du vil hen med det der. Desuden aner du jo ikke, hvilket beløb der er tale om.

HansenLFC
Gæst

« Svar #15049: 21 Dec 2011, 23:55 »

Altså nu kan jeg ikke gøre noget for at ændre resultatet i nogle kampe. Mit favorithold kan selv afgøre sagerne, hvis de er gode nok. Selvfølgelig håber jeg Chelseas rivaler snubler, men når jeg oddser, er det for at vinde. Ikke for spændingens skyld. Jeg tror måske, det er der forskellen mellem os ligger.

Jeg ved ikke rigtig, hvor du vil hen med det der. Desuden aner du jo ikke, hvilket beløb der er tale om.

Beløbet var sådan set bare for vi havde noget at forholde os til. Jeg ved jo ikke om du smider 10 kroner på det eller om du smider 1000 og det er som sådan også ligegyldigt.

Du siger du håber at Chelseas rivaler snubler, men synes du ikke der går lidt af glæden, når du oveni taber penge?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15050: 21 Dec 2011, 23:57 »

Jakob nu hvor dit fokus er rettet mod denne tråd - har Chelsea nogle skader, karantæner eller whatever mod Tottenham i morgen? Jeg overvejer nemlig kraftigt at odds på Chelsea Smiley

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15051: 21 Dec 2011, 23:58 »

Beløbet var sådan set bare for vi havde noget at forholde os til. Jeg ved jo ikke om du smider 10 kroner på det eller om du smider 1000 og det er som sådan også ligegyldigt.

Du siger du håber at Chelseas rivaler snubler, men synes du ikke der går lidt af glæden, når du oveni taber penge?
Jamen jeg er af samme holdning som JG7. Man skal ikke blande penge og betting samme. Det er to vidt forskellige ting. Jeg holder de ting i to forskellige kasser, hvis du forstår. Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #15052: 21 Dec 2011, 23:59 »

Jamen jeg er af samme holdning som JG7. Man skal ikke blande penge og betting samme. Det er to vidt forskellige ting. Jeg holder de ting i to forskellige kasser, hvis du forstår. Smiley

Jeg forstår, vi deler den bare ikke. Men det skal vi jo hellere ikke!  Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15053: 22 Dec 2011, 00:01 »

Jakob nu hvor dit fokus er rettet mod denne tråd - har Chelsea nogle skader, karantæner eller whatever mod Tottenham i morgen? Jeg overvejer nemlig kraftigt at odds på Chelsea Smiley
Ramires er tilbage, mens David Luiz IKKE er blevet klar. Ellers skulle der ikke være noget nyt, udover at Essien selvfølgelig stadig er skadet. :-)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15054: 22 Dec 2011, 00:10 »

Ramires er tilbage, mens David Luiz IKKE er blevet klar. Ellers skulle der ikke være noget nyt, udover at Essien selvfølgelig stadig er skadet. :-)

Super. Odds 2.65 er for godt til at sige nej til når Tottenham mangler Bale, King, Lennon og Defoe..

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15055: 22 Dec 2011, 00:16 »

Super. Odds 2.65 er for godt til at sige nej til når Tottenham mangler Bale, King, Lennon og Defoe..
Så vidt jeg ved, er Lennon og Bale tvivlsomme men spiller med største sandsynlighed ikke. Derudover er King klar til kamp. Der har også været rygter om at Terry er tvivlsom, men jeg er ret sikker på, at han spiller. Især når Luiz ikke er med.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15056: 22 Dec 2011, 00:17 »

Så vidt jeg ved, er Lennon og Bale tvivlsomme men spiller med største sandsynlighed ikke. Derudover er King klar til kamp. Der har også været rygter om at Terry er tvivlsom, men jeg er ret sikker på, at han spiller. Især når Luiz ikke er med.

Må vente og se til i morgen så Smiley

Manchester United

Zone 43
Manager

« Svar #15057: 22 Dec 2011, 11:49 »

Besiktas - Karabükspor (0-1) 1
Valencia - Cadiz (0-1) 1
Torres scorer ikke
Odds: 3.53 - 2.82 hvis Torres ikke er med fra start.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #15058: 22 Dec 2011, 20:23 »

Lidt forsinket kommer min kupon til i aften ind.

Besiktas - Karabükspor 1 1,27
Valencia - Cadiz (0-1) 1 1,45
Tottenham - Chelsea (u/o 2,5 mål) 2 1,70
Sporting Lissabon - Maritimo 1 1,35

odds: 4,22
indskud: 50 kr
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 23:55 af fyttefytte » Logged

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15059: 22 Dec 2011, 20:26 »

Tottenham-Chelsea, 2 @ 2.55

Manchester United

Sider: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010