home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I dag kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  3 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1468164 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #14490: 09 Dec 2011, 23:52 »

Så tag slå ordet grådighed op, som sagt du vundet ca 60.000 og sidder og siger du lige glad om du taber dem igen, det en ret dårlig indstilling, men nok om det, det dit problem  Peace
Er sku ikke ligeglad med om jeg taber de 70 000! Er "ligeglad" med de 5000, derefter begyder jeg forfra, så jeg stadig har sikret mig at de 65 000 der så er tilbage, ikke bliver spillet op Wink

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #14491: 09 Dec 2011, 23:54 »

...Og hvem ved hor mange penge jeg har i forvejen ? Jeg har da mere end de 70 000.
Hvordan kan du være så bitter en mand, når du lige har vundet 60.000??

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #14492: 09 Dec 2011, 23:56 »

Har jeg også, men spiller ikke efter Units. Satser stort fordi jeg har vundet en masse penge - satser småt, hvis jeg taber de 5000 kr. jeg sørger for max at have stående på spillekontoen. Man kan jo sige at det har givet pote indtil videre OG JEG VIL GERNE NDERSTREGE AT JEG IKKE TROR JEG ER SÅ DYGTIG AT DE BARE BLIVER VED - det er held det mest.
OG JEG VIL GERNE NDERSTREGE AT JEG IKKE TROR JEG ER SÅ DYGTIG AT DE BARE BLIVER VED
You're very welcome!

Zone 43
Manager

« Svar #14493: 09 Dec 2011, 23:57 »

Giv mig nu bare ret, for fuck sake! Tunge Det findes!

Værsgo!
http://www.youtube.com/v/t-hZeWb8SLc

I øvrigt respekt til Hallihallo for at have nosser nok til at spille for sådan et beløb.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14494: 09 Dec 2011, 23:57 »

Hvordan kan du være så bitter en mand, når du lige har vundet 60.000??
Ikke for at lyde selvfed Peace Men blev nævnt at jeg spillede 10 % af min samlede "formue" - bare for at sig at det altså er mindre. Er ikke biter, forstår bare ikke hvorfor folk skal snakke ludomani så snart man vinder store penge, og reelt set intet indblik har i vedkommende de kommentere på´s økonomi. Detr mig bare ufattelig at man ikke kan være glade på hinandens vejne, men istedte skal kritisere og belære om dit og dat, som folk ikke ved en rygende papfis om.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14495: 09 Dec 2011, 23:58 »

OG JEG VIL GERNE NDERSTREGE AT JEG IKKE TROR JEG ER SÅ DYGTIG AT DE BARE BLIVER VED
You're very welcome!
Tak Peace  Også til Zone.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14496: 10 Dec 2011, 00:00 »

Jeg synes, det er trist, hvis du gør det  Wink

Lad dem da have ondt i r.... over, at du spille store summer. Når folk har ondt et vist sted over noget, er det som regel fordi, de er misundelige.

Jeg har ikke ondt i røven over dine odds, men jeg er satme stadig misundelig  Opstemt

Jeg synes det er fint, hvis han dropper at skrive beløb - men det synes jeg generelt, at alle burde. Folk spiller MEGET forskelligt, og generelt vælger folk at fokusere på det forkerte: Nemlig hvor stor gevinsten er, og det er jo afhængigt af spillebeløbet.

Derudover synes jeg, at det virker som om flere og flere tror, at det er lykken at spille for mange penge - For så får man jo også de store gevinster! Forleden var der en, der spurgte hvad han skulle sætte hele sin løn på, og det var netop på et tidspunkt hvor der blev snakket MEGET høje beløb herinde.

Jeg kan godt se det er forkert, og det kan mange andre også, men FmFreaks har altså også brugere på et stykke under de 15 år, og jeg synes det er den forkerte billede man danner for dem. Jeg ved også, at det derfor er mange rådgivningssites gør brug at unit-systemet fx.

Har jeg også, men spiller ikke efter Units. Satser stort fordi jeg har vundet en masse penge - satser småt, hvis jeg taber de 5000 kr. jeg sørger for max at have stående på spillekontoen. Man kan jo sige at det har givet pote indtil videre OG JEG VIL GERNE NDERSTREGE AT JEG IKKE TROR JEG ER SÅ DYGTIG AT DE BARE BLIVER VED - det er held det mest.

Det handler ikke om units, men om money management. Folk skal naturligvis spille som de vil, og kan man klare at tabe så mange penge i ét hug, så er det jo deres sag - jeg er slet ikke efter dig :-)

Så hvis (når) du vinder 1000 kr., spiller du så kun en 50'er efterfølgende?

Eller har jeg misforstået det.

Hvis jeg har 1.000 kroner på en konto, så spiller jeg MAX 50 kroner, ja, og så stiger det i takt med gevinster. Det er selvfølgelig ikke sjovt, når beløbene er så små (alt efter temperament, naturligvis). Ideelt set har man vel 10.000 til at starte med, og så vokser det stille og roligt.

Min personlige strategi er sådan (dog ikke med 10.000 kroner vil jeg godt afsløre - ikke endnu), men når jeg når op på det beløb, så begynder jeg for alvor.. og så hæver jeg max to gange om året, hvor jeg formentligt tager 50 % af profitten ud og kører videre på den måde.

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #14497: 10 Dec 2011, 00:00 »

Tak Peace  Også til Zone.
Det var så lidt.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #14498: 10 Dec 2011, 00:00 »

Hahahahaha tak Zone for at give mig aftenens første grin !!! Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14499: 10 Dec 2011, 00:04 »

Jeg synes det er fint, hvis han dropper at skrive beløb - men det synes jeg generelt, at alle burde. Folk spiller MEGET forskelligt, og generelt vælger folk at fokusere på det forkerte: Nemlig hvor stor gevinsten er, og det er jo afhængigt af spillebeløbet.

Derudover synes jeg, at det virker som om flere og flere tror, at det er lykken at spille for mange penge - For så får man jo også de store gevinster! Forleden var der en, der spurgte hvad han skulle sætte hele sin løn på, og det var netop på et tidspunkt hvor der blev snakket MEGET høje beløb herinde.

Jeg kan godt se det er forkert, og det kan mange andre også, men FmFreaks har altså også brugere på et stykke under de 15 år, og jeg synes det er den forkerte billede man danner for dem. Jeg ved også, at det derfor er mange rådgivningssites gør brug at unit-systemet fx.

Det handler ikke om units, men om money management. Folk skal naturligvis spille som de vil, og kan man klare at tabe så mange penge i ét hug, så er det jo deres sag - jeg er slet ikke efter dig :-)

Hvis jeg har 1.000 kroner på en konto, så spiller jeg MAX 50 kroner, ja, og så stiger det i takt med gevinster. Det er selvfølgelig ikke sjovt, når beløbene er så små (alt efter temperament, naturligvis). Ideelt set har man vel 10.000 til at starte med, og så vokser det stille og roligt.

Min personlige strategi er sådan (dog ikke med 10.000 kroner vil jeg godt afsløre - ikke endnu), men når jeg når op på det beløb, så begynder jeg for alvor.. og så hæver jeg max to gange om året, hvor jeg formentligt tager 50 % af profitten ud og kører videre på den måde.
Well spoken.

Jeg skrev heller ikke beløb til at starte med, men folk blev nysgerrige og tænkte at det var der da ikke noget galt i. Og havde præcis samme tankegang som dig med de 10 000 og så unit system, men nåede aldrig de 10 000 og havde ikke tålmodigheded. Tålmodighed er en dyd i odds! Har også overvejet om det r det jeg skal begynde på når jeg desværre taber på et tidspunkt Smiley Men lad mig nu lige vinde imorgen tak Wink

Metsu1
Manager

« Svar #14500: 10 Dec 2011, 00:05 »

Liveoddsese for sjov lige en 50'er på Kroatien - Argentina på under 40,5 scoring til odds 2,00 med 9 minutter igen.

På det tidspunkt manglede de 12 scoringer og iflg. Scandic live scorede de ikke i fire minutter derefter, men det endte alligevel med, at de fik scoret 42 mål i alt efter en scoringsfrenzy i de sidste fem minutter.

The story of my odds-life  crazy

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14501: 10 Dec 2011, 00:07 »

Liveoddsese for sjov lige en 50'er på Kroatien - Argentina på under 40,5 scoring til odds 2,00 med 9 minutter igen.

På det tidspunkt manglede de 12 scoringer og iflg. Scandic live scorede de ikke i fire minutter derefter, men det endte alligevel med, at de fik scoret 42 mål i alt efter en scoringsfrenzy i de sidste fem minutter.

The story of my odds-life  crazy
Liveoddsede på at Island ville vinde med minimum 6 da de var foran med 4 mål sidst med 5 minutter igen mod Tyskland. De vandt med 6 til odds 9 - story of my week Peace Detkan jo ikke blive ved kan i nok se. Dog også kun en 100 lap.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #14502: 10 Dec 2011, 00:09 »

Er helt enig. Jeg er også selv blevet ældre og spiller for flere penge i takt med at jeg har fået flere penge. Da jeg var avisbud i mine unge dage spillede jeg heller ikke mere for 20,- og kunne vinde de 60,- Jeg er nu på det på, hvor jeg tænker, at de 60,- for en flad tyver kan være ligegyldige, da de procentmæssig ikke betyder noget for mig.

Ligesom du nævner spiller mange forskelligt ergo er der mange synspunkter på hvordan man burde spille mht beløb

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

nissen2012
Juniorspiller
**

« Svar #14503: 10 Dec 2011, 00:11 »

Dagens sikre ser ud til at gå hjem, okay dag trods det lave antal gode kampe idag..

24      NORGE-MONTENE     1      1.38      
26      RUMÆNIE-FRANKRI     2      1.25      
27      SVERIGE-DAN     2      1.55      
40      KINA-ISL     2      1.15      

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14504: 10 Dec 2011, 00:13 »

Dagens sikre ser ud til at gå hjem, okay dag trods det lave antal gode kampe idag..

24      NORGE-MONTENE     1      1.38      
26      RUMÆNIE-FRANKRI     2      1.25      
27      SVERIGE-DAN     2      1.55      
40      KINA-ISL     2      1.15      
Tillykke med det, selvom jeg må indrømme jeg syns oddset på Danmark var alt for dårligt. Men du vadnt jo alligevel kan man sige Smiley

Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010