home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I dag kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  4 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 962 963 [964] 965 966 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1468225 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #14445: 09 Dec 2011, 22:41 »

Så er det da heldigt, det er League 1 og ikke Championship. Wink

Udover Montpeiller vil jeg da anbefale et spil på Nancy i weekenden. Nancy har vundet 2 af deres seneste 4 kampe, er okay hjemme (2-4-2) deres placering i mente, og samtidig er Ajaccio helt ude og skide. 6 nederlag i de seneste 7 kampe, og er samtidig 0-3-5 ude, plus de mangler tre af deres angribere, ifl. betinf.
Sagde det jo Peace
Ej, en ærlig fejl. Det vidste jeg sq egentlig godt. Men ikke noget jeg følger specielt meget. Fransk fodbold hodler jeg mig også fra Peace Engelsk, Hollandsk, Tysk og Spansk holder jeg mig til Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14446: 09 Dec 2011, 22:52 »

Jeg startede med 100 kr. for 2 uger siden. Jeg har vundet 70 000 nu. Indrømmet - her spilelr held en stor rolle, men intet er umuligt Wink

Skal du egentligt beskattes af gevinsterne, eller er du stadig under grænsen? (hvis du altså hæver)

Så er det da heldigt, det er League 1 og ikke Championship. Wink

Udover Montpeiller vil jeg da anbefale et spil på Nancy i weekenden. Nancy har vundet 2 af deres seneste 4 kampe, er okay hjemme (2-4-2) deres placering i mente, og samtidig er Ajaccio helt ude og skide. 6 nederlag i de seneste 7 kampe, og er samtidig 0-3-5 ude, plus de mangler tre af deres angribere, ifl. betinf.

Spiller du egentligt altid slavisk efter statistik? Jeg ser, at du tit bruger det som argumenter, og jeg ved, du ser en del fodbold - men disse kampe, er det baseret ud fra ren statistik?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14447: 09 Dec 2011, 22:53 »

Så er der oddset 5000 på følgende -
Twente - Nijmegen (0-2 - asian handicap) - 1
Az - De Graafscharp (0-2 - asian handicap) - 1
Werder Bremen - Wolfsburg - 1

Odds 5.52

Twente og Alkmaar score mange mål på hjemmebane og møder her to bundhold, hvilket burde give sikre sejre. Især Alkmaar har været suveræne hjemme. Jeg har dog spillet Asian fordi oddset på -1 handicappet var for lavt. Werder har på samme måde været ganske overbevisende på hjemmebane, mens Wolfsburg langt fra har den styrke de havde for et par sæsoner siden - og desuden har været svage ude.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14448: 09 Dec 2011, 22:54 »

Skal du egentligt beskattes af gevinsterne, eller er du stadig under grænsen? (hvis du altså hæver)

Spiller du egentligt altid slavisk efter statistik? Jeg ser, at du tit bruger det som argumenter, og jeg ved, du ser en del fodbold - men disse kampe, er det baseret ud fra ren statistik?
Har udbetalt det hele, og det stå på min konto, så deeet. Smiley

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #14449: 09 Dec 2011, 22:56 »

Jeg startede med 100 kr. for 2 uger siden. Jeg har vundet 70 000 nu. Indrømmet - her spilelr held en stor rolle, men intet er umuligt Wink
Pics or it didn't happen.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14450: 09 Dec 2011, 22:57 »

Tror umiddelbart ikke jeg skal betale skat på noget tidspunkt da bet365 har licens i EU?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14451: 09 Dec 2011, 22:59 »

Pics or it didn't happen.
Okay, det er kun 60 000 åbenbart, men fortæl mig hvordan jeg uploader, så skal du få det at se.

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #14452: 09 Dec 2011, 23:00 »

Okay, det er kun 60 000 åbenbart, men fortæl mig hvordan jeg uploader, så skal du få det at se.
Går ud fra du er straight, så du trykker på PrtSc hvorefter du går ind i paint og trykker Ctrl+V. Derefter gemmer du det billede, og så kan du gå ind på imageschack.com og uploade.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14453: 09 Dec 2011, 23:01 »

Går ud fra du er straight, så du trykker på PrtSc hvorefter du går ind i paint og trykker Ctrl+V. Derefter gemmer du det billede, og så kan du gå ind på imageschack.com og uploade.
I ordne ;9 Har sådan set også postet mine væddemål herinde på sitet den sidste uges tid, hvis det er, men gør det da lige.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14454: 09 Dec 2011, 23:04 »

Har udbetalt det hele, og det stå på min konto, så deeet. Smiley

Det betyder jo ikke nødvendigvis at du slipper for skat. Jeg har aldrig været oppe i de summer, så jeg har ikke sat mig ind i det, men er det ikke dig, der har pligt til at oplyse om gevinster, hvis den nærmer sig en eller anden grænse? Det er givetvist en høj grænse, og sandsynligvis er 70.000 lige et stykke i underkanten - men at de er på din konto er jo ikke en garanti, du kan jo altid få en regning i starten af næste år :-)

Tror umiddelbart ikke jeg skal betale skat på noget tidspunkt da bet365 har licens i EU?

Nej, på den front er der ingen problemer, men forestil dig, at du levede af betting og ikke andet: Så skulle du jo naturligvis stadig betale skat, ligesom på ethvert andet job. Men sandsynligvis er de 70.000 (eller 60.000) nok en hel del i underkanten til at det gør sig gældende. Jeg var blot nysgerrig :-)

Jeg har overvejet Betis - Valencia [2] 2.25
Hvor ser du chance for den går hjem?

Jeg har selv spillet på Valencia, men værd at bemærke er at Betis har spillet meget godt, og faktisk decideret været spilstyrende og dominerende i mange af deres nederlag. Senest mod Osasuna var de jo bare pivhamrende elendige foran mål (og uheldig med stolpeskud: Betis har flere stolpeskud end nogen anden i ligaen).

De mangler blot angribere, der kan score..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14455: 09 Dec 2011, 23:07 »

Linket jeg ligger ind viser total for perioden, men medregner ikke de 6500,- jeg har vundet idag, så de skal ligges oveni. Smiley
http://imageshack.us/photo/my-images/35/bet365f.jpg/
Vær´sgo.
Og JG7, ja jeg har set at,hvis man lever af det så KAN man blive beskattet, men der skal man vidst op og hæve nogle højere summer, og har desuden arbejde ved siden af.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #14456: 09 Dec 2011, 23:11 »

Respekt Hallihallo! Wink Du har sgu styr på det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #14457: 09 Dec 2011, 23:12 »

Som oftest, ja.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14458: 09 Dec 2011, 23:14 »

LUDO.
Er det ludo, hvis man spiller hvad man har råd til og ikke mere? Som sagt, så startede jeg med et småt beløb og har løbende hævet pengene til min privat-konto. Taber jeg de 5000 imorgen, så er eventyretmed de høje gevinster som sagt slut - det vr ikke noget jeg praktiserede inden jeg vandt stort, og det skal det ikke være når jeg rammer en dårlig stime. Starter forfra og oddser fornuftigt. Åndssavg kommentar, som jeg kun kan grine af Smiley Kan dog godt forstå, hvis folk synes det er sindssyge beløb - synes jeg også.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #14459: 09 Dec 2011, 23:15 »

Linket jeg ligger ind viser total for perioden, men medregner ikke de 6500,- jeg har vundet idag, så de skal ligges oveni. Smiley
http://imageshack.us/photo/my-images/35/bet365f.jpg/
Vær´sgo.
Og JG7, ja jeg har set at,hvis man lever af det så KAN man blive beskattet, men der skal man vidst op og hæve nogle højere summer, og har desuden arbejde ved siden af.
Hvis du startede en blog omkring odds, vil folk nok følge den Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: 1 ... 962 963 [964] 965 966 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010