home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1468445 gange)
TroelsJ
Førsteholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #14295: 07 Dec 2011, 18:31 »

Hvad siger i til den her:

Dinamo - Lyon (1-0); 2
Ajax - Real: 2
Villareal - Napoli: 2
Basel - Man u: under 2,5

Indsats: 20 Gevinst: 394

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #14296: 07 Dec 2011, 18:35 »

Hvad siger i til den her:

Dinamo - Lyon (1-0); 2
Ajax - Real: 2
Villareal - Napoli: 2
Basel - Man u: under 2,5

Indsats: 20 Gevinst: 394

okay fornuftig kupon, dog tror jeg ikke på Basel - United kampen. Jeg kunne nemt forestille mig et målrigt opgør, hvor United kører Basel over.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14297: 07 Dec 2011, 18:35 »

Stærkt - tak for opfordringen uden nogen former for begrundelse! Peace

Nej, hvorfor, mester? Smiley Har faktisk ikke selv konto på Bet24 og aldrig haft. Har dog overvejet det som alternativ til Bet365.

Smed igår en sum på VM i håndbold, kampen med Spanien efter CL.

Kort før kampstart spillede jeg på de vandt og var foran ved pausen. Jeg kender intet til Korea som de spillede mod og spillede kun på Spanien på baggrund af jeg havde set dem spille en gang tidligere til VM og synes oddset på dem var ganske fornuftigt efter det spil de havde leveret på baggrund af den kamp. Oddset var omkring de 3 ved både sejr og ved de førte ved pausen.

Jeg sætter mig til at se hele kampen og ved pausen ved jeg jo så første væddemål er hjemme og ser resten af kampen. Tjekkede dog lige i pausen hvordan oddsne nu er, kan se de stadigvæk er høje på Spanien tiltrods for de førte med 2 mål mener jeg. Odds 4 mener jeg faktisk, det undre mig en del.

Jeg ser kampen færdig og Spanien ender så med at vinde med 3.

Jeg vågner så op idag, og ser ingen af de to væddemål begge står som at kuponen er spillet og står bare og venter på at blive gjort til vundne.
Da jeg kommer hjem fra Århus idag, ser jeg så at de har sat det samme beløb på min konto som jeg spillede for. Tjekke min mail og ser de har skrevet at de har fået byttet om på oddsne og de derfor ikke tæller.  Shockeret

Kan slet ikke se det kan være mit problem, de henviste mig så til nogle af deres retningslinier, så alle dem som ramte rigtigt og alle dem som ramte forbi igår på den kamp har bare fået deres beløb retur.

Bittert !!!!!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14298: 07 Dec 2011, 18:39 »

Smed igår en sum på VM i håndbold, kampen med Spanien efter CL.

Kort før kampstart spillede jeg på de vandt og var foran ved pausen. Jeg kender intet til Korea som de spillede mod og spillede kun på Spanien på baggrund af jeg havde set dem spille en gang tidligere til VM og synes oddset på dem var ganske fornuftigt efter det spil de havde leveret på baggrund af den kamp. Oddset var omkring de 3 ved både sejr og ved de førte ved pausen.

Jeg sætter mig til at se hele kampen og ved pausen ved jeg jo så første væddemål er hjemme og ser resten af kampen. Tjekkede dog lige i pausen hvordan oddsne nu er, kan se de stadigvæk er høje på Spanien tiltrods for de førte med 2 mål mener jeg. Odds 4 mener jeg faktisk, det undre mig en del.

Jeg ser kampen færdig og Spanien ender så med at vinde med 3.

Jeg vågner så op idag, og ser ingen af de to væddemål begge står som at kuponen er spillet og står bare og venter på at blive gjort til vundne.
Da jeg kommer hjem fra Århus idag, ser jeg så at de har sat det samme beløb på min konto som jeg spillede for. Tjekke min mail og ser de har skrevet at de har fået byttet om på oddsne og de derfor ikke tæller.  Shockeret

Kan slet ikke se det kan være mit problem, de henviste mig så til nogle af deres retningslinier, så alle dem som ramte rigtigt og alle dem som ramte forbi igår på den kamp har bare fået deres beløb retur.

Bittert !!!!!

Det er ret normal procedure ved bookmakerne ved oddsfejl - ikke kun hos bet24 Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #14299: 07 Dec 2011, 18:41 »

Det er ret normal procedure ved bookmakerne ved oddsfejl - ikke kun hos bet24 Smiley

Det ved jeg nu ikke, synes bare det er fucking nederen. Jeg anede ikke det var et fejl odds fra deres side, eftersom jeg ikke går særlig meget op i håndbold. Så det satme nederen at finde ud af dagen efter at man har faktisk ikke liiiige vundet alligevel. En eller anden form for bonus kunne de i det mindste ha givet!

Danskespil smed en gang en kamp op i live med over/under 2,5 mål i førstehalvleg, der gav undet 3,xx. De trak ikke spillet tilbage, men fik det ret hurtigt ændret.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14300: 07 Dec 2011, 18:43 »

Det ved jeg nu ikke.

Danskespil smed en gang en kamp op i live med over/under 2,5 mål i førstehalvleg, der gav undet 3,xx. De trak ikke spillet tilbage, men fik det ret hurtigt ændret.

Det er jo så ulempen ved at have kiosk-salg: Alle netbaserede bookmakers gør brug af det. Det står indskrevet i samtlige retningslinjer hos bookmakerne, at fejlodds kan annulleres. Og lur mig om det ikke også sker hos Danske Spil til næste år, hvor de får en RIGTIG odds-platform på nettet.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #14301: 07 Dec 2011, 18:44 »

Ah, okay, jeg forstår sgu godt du ikke vil spille derinde mere så. Det var sgu ærgeligt.
Men hvis det fremgår af deres retningslinier at der er et forbehold for at der kan være fejl, så må de det jo i princippet.

Men nu er det jo ikke dansk, så ved ikke hvordan reglerne eksakt er.

Men du må jo bare udbetale pengene og så vinde et andet sted.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HansenLFC
Gæst

« Svar #14302: 07 Dec 2011, 18:45 »

Det er jo så ulempen ved at have kiosk-salg: Alle netbaserede bookmakers gør brug af det. Det står indskrevet i samtlige retningslinjer hos bookmakerne, at fejlodds kan annulleres. Og lur mig om det ikke også sker hos Danske Spil til næste år, hvor de får en RIGTIG odds-platform på nettet.

Det var på nettet, ved deres live del. 

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14303: 07 Dec 2011, 18:47 »

Det var på nettet, ved deres live del. 

Som sagt: "Og lur mig om det ikke også sker hos Danske Spil til næste år, hvor de får en RIGTIG odds-platform på nettet."

Danske Spil har hidtil haft en ringe side, og det meste af deres salg går i kiosker - derfor kan de ikke på samme måde annullere.

Legenden
Manager

« Svar #14304: 07 Dec 2011, 19:12 »

Fik da lige smidt en 10'er på alle mulige kampe:

Lübbeck - Hamburg (0-5) 2 2.05
Gummersbach - Ballingen-W 1 1.50
Ajax - Real Madrid 2 2.10
Basel - Manchester United 2 1.52
Dinamo Zagreb - Lyon 1.H 2 2.25
Manchester City - Bayern München 1 1.55
Marco Fu - Mark Selby 2 1.18

Total-odds: 40.39
Indskud: 10 kr.
Jakob, for fanden...

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14305: 07 Dec 2011, 19:17 »

Seriøst! Odds Real for dælan! De skal nok vinde sikkert.
Har 7 "store" ude på dem og Napoli. Er overbevist om at de nok skal slå Ajax Smiley
Var nede og se 0-4 kampen sidse år, og jeg tror det bliver endnu en afklapsning. Reals B-hold er jo også Ajax overlegne!

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #14306: 07 Dec 2011, 19:18 »

Ajax- Real Madrid [2] Skal, Skal ikke?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14307: 07 Dec 2011, 19:20 »

Kig ovenover!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14308: 07 Dec 2011, 19:20 »

Jeg synes du skal gøre det. Real Madrid stiller nok med mange reserver, men spillere som Albiol, Kaka, Benzema, Higuaín, Coentrao osv er klassespillere alligevel. Do it.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #14309: 07 Dec 2011, 19:30 »

Jeg synes du skal gøre det. Real Madrid stiller nok med mange reserver, men spillere som Albiol, Kaka, Benzema, Higuaín, Coentrao osv er klassespillere alligevel. Do it.
Det er gjort Smiley

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010