|
Hallihallo
|
|
Vandt går 2600 på følgende. Sverige - Elfenbenskysten - flest mål i 1. halvleg - 2.5 Danmark - Argentina - flest mål i 1. halvleg - 2.5 Indskud: 500 kr. Samelt odds: 6.25 ____________ Nogle af de penge er så sat på... Chelsea - Valencia - 1 - 1.72 Indskud: 1000 kr. Chelsea - Valencia (0-1) - 1 - 2,75 Danmark - Kroatien - 1 2.25 Indskud: 1000 kr.  LÆKKERT!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nissen2012
|
|
Så gik denne fætter sku hjem 44 APOEL N-SHA 2 3.30 48 CHELSEA-VALENCI 1 1.60 64 BARCELO-BAT 0-2 1 2.55 109 DANMARK-KROATIE 1 2.20 TOTAL ODDS : 29.62 Indskud var 100 kr , så lækkert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skovlyst
|
|
Venter lige til 70. minut, og ser hvordan det går  Fulgte du så min opfordring og spillede X? så kanjeg sige dig jeg har vundet 9270 kr de sidste par dage imens jeg har været i byen
Jeg kender en som spillede omkring samme beløb på at Barca slog Getafe. Men det er let for dig at kalde at du vinder når i virkeligheden har trukket ; )
|
|
|
|
|
|
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol. Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Fulgte du så min opfordring og spillede X?
Jeg kender en som spillede omkring samme beløb på at Barca slog Getafe. Men det er let for dig at kalde at du vinder når i virkeligheden har trukket ; )
Nej desværre...
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Mine odds blev sådan her: Chelsea - Valencia [1] Barcelona - Bate [1] Porto - Zenit [1] Genk - Leverkusen [2] Plzen - Milan [2]
Total-odds: 9,29 Indskud: 40 kr.
Håber sgu jeg har heldet med mig i aften!
TO mål fra.. Hvor er det typisk!!
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
TO mål fra.. Hvor er det typisk!!
Tre mål. ;-) Plzen fik mirakuløst udlignet på to sene scoringer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skovlyst
|
|
Uafgjort eller AC Milan Chelsea FC Porto eller uafgjort Barcelona Borussia Dortmund eller uafgjort
Jeg giver X ret - det er en ufair verden vi lever i.
Så åndsvagt tæt på.. lorte tyskere.
|
|
|
|
|
|
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol. Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Jeg vandt også 117.000 sidste tirsdag, mens jeg var på arbejde.
Jeg har tabt 117.000 sidste onsdag mens jeg sad i min sofa og spiste en isvaffel...
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvad sker der Milan!? Gudskelov for draw no bet.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
nissen2012
|
|
Tror ikke en af dem går hjem...
2 gik hjem  tæt på... Så reddede marseille lige CL de sidste 10 minutter - HAHA Vandt så 2985 på en anden kupon men ærgeligt med denne 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 22:54 af nissen2012 »
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
så kanjeg sige dig jeg har vundet 9270 kr de sidste par dage imens jeg har været i byen
Du er 30 år, ven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Skal man satse på En Ajax sejr, Uafgjort eller en Real sejr? Den er fandeme svær!
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Skal man satse på En Ajax sejr, Uafgjort eller en Real sejr? Den er fandeme svær!
Et X snæver 
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Et X er bare så satset og jeg har ikke lyst til at tabe flere penge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Drenge hvad siger i til 50 kroner på 2-0 sejr til united? præcis score.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|