|
Hallihallo
|
|
Vandt går 2600 på følgende. Sverige - Elfenbenskysten - flest mål i 1. halvleg - 2.5 Danmark - Argentina - flest mål i 1. halvleg - 2.5 Indskud: 500 kr. Samelt odds: 6.25 ____________ Nogle af de penge er så sat på... Chelsea - Valencia - 1 - 1.72 Indskud: 1000 kr. Chelsea - Valencia (0-1) - 1 - 2,75 Danmark - Kroatien - 1 2.25 Indskud: 1000 kr.  Alt for tidligt at glæde sig, men det tegner godt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skovlyst
|
|
@bert - X @Hallihallo - Det ser da godt ud lige nu 
|
|
|
|
|
|
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol. Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
@bert - X @Hallihallo - Det ser da godt ud lige nu  Venter lige til 70. minut, og ser hvordan det går 
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
sådan barca 1-0 nu og har bolden hele tiden og dortmund fører 2-0 så mangler jeg bare brainthree  Uff Rødt til Braintree
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
stand1n
Lilleputspiller
|
|
det havde jeg ikke set nogle der ved om man kan live streame den???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Nu skal Porto bare score!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
det havde jeg ikke set nogle der ved om man kan live streame den???
Nope det kan man ikke
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
stand1n
Lilleputspiller
|
|
øv nu er brainthree bagude 1-0 efter 62 min med 10 mand det ser skidt ud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
øv nu er brainthree bagude 1-0 efter 62 min med 10 mand det ser skidt ud
Og nu 0-2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stand1n
Lilleputspiller
|
|
Og nu 0-2
ja barce føre ellers 3-0 og dortmund 2-1 så jeg er næsten sikker på at det var det røde kort i 32 min til brainthree der ødelagde min kupon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
ja barce føre ellers 3-0 og dortmund 2-1 så jeg er næsten sikker på at det var det røde kort i 32 min til brainthree der ødelagde min kupon
Men var i den grad også en lotto kamp du havde valgt dig da.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Hvis det hjælper, så gør det altså min dag lidt bedre, at du taber 1000 kroner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stand1n
Lilleputspiller
|
|
Hvis det hjælper, så gør det altså min dag lidt bedre, at du taber 1000 kroner.
så kanjeg sige dig jeg har vundet 9270 kr de sidste par dage imens jeg har været i byen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
så kanjeg sige dig jeg har vundet 9270 kr de sidste par dage imens jeg har været i byen
Jeg vandt også 117.000 sidste tirsdag, mens jeg var på arbejde.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 22:28 af HansenLFC »
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Good for you.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|