home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:01:25 Broen13 Blogs #66 Youth to Gold
I går kl. 07:57:32 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 09:46 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
08 Mar 2026, 12:20 Broen13 Klubsøgnin... Raja Casablanca
Antal Registrerede Brugere: 23331
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: OliveaFling
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1544281 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Odds-tråd
« Svar #13560: 06 Okt 2011, 09:04 »

Den endte desværre for dig 3-3.
Synes ellers at det var godt spottet og et mere end fornuftigt odds, med en god begrundelse for dit odds.
Selve formen var dog værd at bemærke og jeg tror at den seneste form, uden sejr for nogen af holdene, gjorde udslaget.
Ingen sejr = ingen selvtillid og held. Men det er jo altid nemt at være bagklog Opstemt

Det er muligt ja Smiley
Desværre vandt jeg ikke denne gang men det er der jo ikke noget at gøre ved.
Jeg må op på hesten igen i dag.

Ariana Grande
Manager

« Svar #13561: 06 Okt 2011, 09:21 »

Hvad angår i dag springer jeg dagen over.
Jeg kan simpelthen ikke finde en kamp som jeg gider smide penge i.
Jeg vil kun oddse singler for tiden og synes ikke der er en kamp jeg gider ofre penge i.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13562: 06 Okt 2011, 09:54 »

Hvad angår i dag springer jeg dagen over.
Jeg kan simpelthen ikke finde en kamp som jeg gider smide penge i.
Jeg vil kun oddse singler for tiden og synes ikke der er en kamp jeg gider ofre penge i.

Kan jeg ikke foreslå dig, at du starter en odds-blog. Jeg vil nemlig gerne følge mange af dine råd! Opstemt

If you can't join them, beat them.

Ariana Grande
Manager

« Svar #13563: 06 Okt 2011, 10:15 »

Kan jeg ikke foreslå dig, at du starter en odds-blog. Jeg vil nemlig gerne følge mange af dine råd! Opstemt

Jeg har skam allerede en og overvejer da også og starte derinde i stedet for Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13564: 06 Okt 2011, 12:46 »

Jeg har skam allerede en og overvejer da også og starte derinde i stedet for Smiley

Cool!  Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #13565: 06 Okt 2011, 13:10 »

Ishockey-sejre til Odense og SønderjyskE i aften, ligger lige til højrebenet.. Det er i hvert fald kampe de BØR vinde, omend de er på udebane...

Er man til fodbold, og man kan få over 2 gange pengene på Dinamo Bryansk i den 2. bedste russiske række, ligner dét også et godt odds !

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

MsFrederiksen
Reserveholdsspiller

« Svar #13566: 07 Okt 2011, 07:35 »

Hej Folkens har i nogen gode odds til i aften Smiley? hvad siger til Serbien & itailen X  - Tyrkiet & tyskland 1 tal  tyrkiet har noget at spille for jo

Erzael
Manager

« Svar #13567: 07 Okt 2011, 08:53 »

Nordirland - Estland vil jeg råde et 1'tal.

MsFrederiksen
Reserveholdsspiller

« Svar #13568: 07 Okt 2011, 09:52 »

Hvorfor tror du på 1 tal?

Zone 43
Manager

« Svar #13569: 07 Okt 2011, 15:47 »

Jeg har ret svært ved at se et 1-tal i den kamp (boreset fra at jeg har oddset på Estland Tunge). Estland har stadigvæk en svag chance for at nå play-off til EM, de er ét point fra Serbien, har kun denne kamp tilbage i kvalifikationen (Serbien to) og ikke mindst fordi at Estland for et måned siden slog selvsamme modstander med 4-1.

Min kupon til i aften:
Cypern - Danmark (3-0) X
Nordirland - Estland 2
Frankrig - Albanien (0-2) 2
Montenegro - England (1-0) 2
Odds: 164.38

Og for lige hurtigt at argumenterer de øvrige kampe:
Cypern har, siden kvalifikationen gik i gang, haft nogen resultatmæssige tætte kampe - 5 hvor et af holdene har vundet med 1, 4 uafgjorte og 3 kampe (alle nederlag btw) med mindst to overskydende mål (to af dem er faktisk end med en to-målssejr).. Men med en hård kamp om at, som minimum at blive bedste to'er, er vi tvunget til storsejr, da de nærmeste konkurrenter hertil aften møder overkommelig modstand (Bosnien v. Luxembourg, Finland v. Sverige, Irland v. Andorra), og mod Portugal kan man ikke forvente en (sikker) sejr, ergo er vi tvunget fremad banen, og med et hold fyldt med selvtillid fra deres klubhold, tror jeg på en sikker, solid 3-målssejr. Thumbs Up

Først og fremmest kan jeg se nu, at jeg har taget fejl med Albanien - flot! Nå, men jeg synes at Frankrigs resultater, trods deres første plads, ikke er acceptable nok ift. det matriale der er til rådighed - hvilket andre tophold vil eksempelvis stille sig tilfreds med ét point mod Hviderusland over to kampe, og hvem vil være tilfredse med 2x 2-0 over miniputterne Luxembourg? Albanien har leveret som man kunne forvente (lige minus nederlaget til Luxembourg sidst), og i opgøret i Tirana vandt Frankrig 'kun' med 2-1, det kan nok godt gentage sig - ryger jeg på en kamp, er det sandsynligvis denne.

England er så godt som sikre på en EM-billet, og det skal gøres definitivt i aften, og jeg tvivler ikke det mindste på dem - England ligner sig selv, vilde i kvalifikationerne, lort i slutrunderne. Montenegro er - for mig - noget overraskende nr. 2, og det på baggrund af en masse småsejre (og ikke mindst 0-0 i England!). Montenegrene (hedder det det?) kommer dog næppe med en 2. plads'-selvtillid, da de har tabt deres seneste to kampe mod Wales og Albanien, og den seneste sejr ligger tilbage i marts måned, med imponerende 1-0 hjemme over Uzbekistan. England vinder sikkert, og finalen om 2. pladsen mellem Montenegro og Schweiz (der i aften møder Wales ude) udkæmpes i midtugen, internt i Schweiz.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Newton Heath
Manager

« Svar #13570: 07 Okt 2011, 15:57 »

Montegrinerne tror jeg.

Må sige at jeg har svært ved at se din kupon gå hjem, men igen, den er selvfølgelig også noget satset og hvis du skulle vinde er der gode penge at hente. Jeg har meget svært ved at se DK lave tre æsker på Cypern, Estland får det noget sværere i Nordirland der altid gerne vil gøre det godt  foran deres fans og oftest også er noget bedre(og så er Estland jo heller ikke nogen fantastisk nation), jeg tror ikke at Albanien kan holde Frankrig fra at vinde med et par stykker selvom de har været mildest elendige de seneste års tid og så bliver det spændende at se om England overhovedet kan vinde på en svær udebane i Montenegro.

Jeg tager hatten af hvis du klarer den, men for satan hvor har jeg svært ved at se det ske. :-)

Ariana Grande
Manager

« Svar #13571: 07 Okt 2011, 16:01 »

Er helt og aldeles enig med Newtons indlæg.

Kan ikke se Danmark skulle vinde med 3 mål på nogen måde. Vi skal vidst være heldige hvis vi vinder med 2 blot.
Nordirland - Estland er tricky, og vil uden tvivl være svær at oddse på.
Jeg tror også at Frankrig vinder med 2 eller mere over Albanien, men den er også lidt svær at vurderer.
Englands landshold er ikke til at finde ud af heller og tror næppe de napper mere end, en smal sejr, hvis de overhovedet vinder.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13572: 07 Okt 2011, 16:16 »

Jeg har kigget lidt på Serbien-Italien, og mener at et odds på 3,40 på Italien er en kæmpe gave. Hvad mener i andre til det? Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #13573: 07 Okt 2011, 16:19 »

Jeg har kigget lidt på Serbien-Italien, og mener at et odds på 3,40 på Italien er en kæmpe gave. Hvad mener i andre til det? Smiley

Nu er Italien jo sikre på 1. Pladsen i deres gruppe.
Og Serbien har også hjemmebanefordelen i denne kamp.
Men igen. Til odds 3,40 er det alligevel måske værd at satse på.
Italien er trods alt et bedre fodboldhold.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13574: 07 Okt 2011, 16:21 »

Nu er Italien jo sikre på 1. Pladsen i deres gruppe.
Og Serbien har også hjemmebanefordelen i denne kamp.
Men igen. Til odds 3,40 er det alligevel måske værd at satse på.
Italien er trods alt et bedre fodboldhold.

Det var også umiddelbart det mine tanker gik på!

Sider: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010