home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I dag kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
I går kl. 11:41:30 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
I går kl. 11:38:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541412 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #12540: 07 Maj 2011, 22:17 »

Den er ikke lig med 2%, lad nu vær.

Hvis chancen for så lille, så havde de nok ikke været favoritter.

Hvis nu man vender den om, så kunne jeg f.eks. have sat Hjørring - AGF @ 2 og Sporting CP - Setubal ind i stedet. Så vil jeg vædde med, at de fleste af jer, ville have sagt at det var sikre odds. Grunden til I er lig modsat på nuværende tidspunkt, er at jeres indre bevidsthed ikke kan tro at så mange kampe går hjem. Man kan vende den om på mange punkter, men man kan altså ikke sige, at chancen for gevinst er så lav, det er latterligt at høre på!
Oddsene bliver sat efter en chancevurdering på kampene som inde på danskespil ligger på 88. De vil jo ikke have at du, hvis du spiller den kupon 20 gange med et indskud på 5000 kr. skal kunne komme ud med et samlet overskud på 3000, hvilket vil være tilfældet, hvis chancen for at den går hjem er 5 %. Det er jo klart. Har selv spillet 11 kampe direkte på til odds 100, med en flad 20ér som indskud, og det er aldrig lykkedes mig at ramme en lignende siden. Chancen er på 2-3% - om du vil det eller ej. Eller spille ingen spilleselskaber kunne have overskud.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12541: 07 Maj 2011, 22:38 »

Sådan kan du ikke regne på det. Dvs. hvis du spiller den 8 gange, så vil du få gevinst. Med indskud på 500,- pr. gang vil du have brugt 4000 og så vinde 13000 - dvs. overskud på 9000 kr. Så skulle vi da bare alle spille sådan - chancen for at den gå hjem er vel nærmere 2 %.

Rent statistisk, jo. Og jeg greb blot tallene ud i luften - jeg aner ikke hvordan de forskellige chancevurderinger reelt set ser ud (og 80 % er sat højt). Havde det fx været 70 % ville det svare til 4 %. :-)

EDIT: Men det er jo sådan man gør, hvis man spiller multispil og benytter sig af værdi-spil. Sådan finder du den reelle CV for en kupon.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2011, 22:42 af JG7 » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12542: 07 Maj 2011, 22:41 »

Rent statistisk, jo. Og jeg greb blot tallene ud i luften - jeg aner ikke hvordan de forskellige chancevurderinger reelt set ser ud (og 80 % er sat højt). Havde det fx været 70 % ville det svare til 4 %. :-)
Men er vi enige om at den kupon ikke har mere end 2-3 % chance for at gå hjem? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12543: 07 Maj 2011, 22:44 »

Men er vi enige om at den kupon ikke har mere end 2-3 % chance for at gå hjem? Smiley

Det lyder meget sandsynligt, ja. Der er næppe værdi i kuponen, så 2-3 % lyder faktisk meget præcist.

Det var blot for at sætte det hele i perspektiv, at jeg brugte eksemplet med 80 % over ni kampe = 13 % :-)

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12544: 07 Maj 2011, 22:47 »

Det lyder meget sandsynligt, ja. Der er næppe værdi i kuponen, så 2-3 % lyder faktisk meget præcist.

Det var blot for at sætte det hele i perspektiv, at jeg brugte eksemplet med 80 % over ni kampe = 13 % :-)
Bare i orden. Også mig der tågede og overså at du skrev HVIS Wink

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #12545: 08 Maj 2011, 11:25 »

Har lige fået lavet mig et par kuponer:

Wolves - WBA = X = 3,30
Randers - Horsens = X = 3,35
Indskud 20 kr - Mulig Gevinst 221 kr

Lecce - Napoli = 2 = 3,10
OB - Silkeborg = X = 3,70
Indskud 20 kr - Mulig Gevinst 229,40

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #12546: 08 Maj 2011, 11:33 »

Den er ikke lig med 2%, lad nu vær.

Hvis chancen for så lille, så havde de nok ikke været favoritter.

Hvis nu man vender den om, så kunne jeg f.eks. have sat Hjørring - AGF @ 2 og Sporting CP - Setubal ind i stedet. Så vil jeg vædde med, at de fleste af jer, ville have sagt at det var sikre odds. Grunden til I er lig modsat på nuværende tidspunkt, er at jeres indre bevidsthed ikke kan tro at så mange kampe går hjem. Man kan vende den om på mange punkter, men man kan altså ikke sige, at chancen for gevinst er så lav, det er latterligt at høre på!

Du kan ikke være nogen erfaren oddser hvis du tror, at der er stor chance for at ramme 9 kampe?  Wink
Det kan godt være de alle er favoritter og det er svært at sige, hvorfor lige den kamp ikke skulle gå hjem, men der er altid en der fejler og jeg vil skyde på at to-tre af de der kampe fejler. Man kan sagtens smide en 20'er på sådan nogle, for selvfølgelig kan man også være heldig, men at smide 500 er sgu næsten som at smide 500 i skraldespanden.  Smiley

Hala Madrid!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12547: 08 Maj 2011, 13:33 »

Du kan ikke være nogen erfaren oddser hvis du tror, at der er stor chance for at ramme 9 kampe?  Wink
Det kan godt være de alle er favoritter og det er svært at sige, hvorfor lige den kamp ikke skulle gå hjem, men der er altid en der fejler og jeg vil skyde på at to-tre af de der kampe fejler. Man kan sagtens smide en 20'er på sådan nogle, for selvfølgelig kan man også være heldig, men at smide 500 er sgu næsten som at smide 500 i skraldespanden.  Smiley

Endnu et postulat, utroligt.

Du aner ikke om jeg er en erfaren oddser! Jeg er ikke nogen verdensmester, og spiller heller ikke hver dag, slet ikke. Men har et stort flot + på kontoen.

Chancen er ikke 2-3%, det er simpelthen for åndssvagt at tro dette. Selvfølgelig er det statistisk se, men man oddser også med en vis viden, ellers vinder man sgu ikke. Det kan sagtens gå hjem, og se mit tidligere indlæg; Hvis nu jeg havde oddset på 2-3 så havde I sikkert sagt, at den gik hjem. Det er kun fordi I måske har erfaringer med ikke at vinde på flere kampe, hvilket siger mere om jer, end mig. Smiley

Chancen er vel fifty-fifty, da et, to eller flere hold reelt set, godt kan fejle. Men se det fra et andet perspektiv, for jeg har vundet på mange kampe før, dog ikke med så stort et beløb, og jeg ved endnu ikke om jeg tør satse det. 

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #12548: 08 Maj 2011, 13:46 »

Jeg kan sagtens se en mulighed for at seddelen går hjem, men du har selv nævnt at en del af holdene allerede er sikre på en topplacering, i deres respektive liga. Man skal altså ikke undervurdere hvilken indflydelse dette har. AGF er helt sikkert overlegene i 1. div, men det er altså ikke mange kampe siden de spillede uinspireret og havde problemer med at holde boldbesiddelsen. Jeg er i tvivl om de måske kan falde lidt tilbage i det hak nu de er sikre på oprykning.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12549: 08 Maj 2011, 13:55 »

Der er ingen tvivl om, at kuponen ikke går hjem. Ærgerligt, jeg ikke fik lyttet lidt efter i sandsynlighedsregni ng på handelsskolen, for så ville jeg sikkert snildt kunne, via magiske formler, destruere din håbløse 'fifty-fifty-vurdering' af dine chancer.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12550: 08 Maj 2011, 13:59 »

Har lavet en lille frækkert til senere:

ManUtd - Chelsea 2
Brøndby - ps&e (1-0) X

For en hund.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12551: 08 Maj 2011, 14:45 »

Der er ingen tvivl om, at kuponen ikke går hjem. Ærgerligt, jeg ikke fik lyttet lidt efter i sandsynlighedsregni ng på handelsskolen, for så ville jeg sikkert snildt kunne, via magiske formler, destruere din håbløse 'fifty-fifty-vurdering' af dine chancer.

Du destruere så meget du har lyst, da det vigtigste for mig er, at jeg ved jeg ikke er forkert på den.

Statistisk set er der mange kombinationer af otte kampe, men det er ikke ensbetydende med at chancer er lig 2% Med en vis fodboldviden og forstand, vil man selvfølgelig sagtens kunne tro denne kupon kunne gå hjem. Favoritterne er favoritter med et grundlag. På papiret er de bedre end modstanderen, men selvfølgelig kan de fejle og modparten kan overraske. Dette sker dog ikke hver gang, slet ikke med så "få" kampe.

Jeg synes du får dig selv til, at se dum ud, men det må du jo om.

Fodbold er ikke matematik! - Heldigvis!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12552: 08 Maj 2011, 14:50 »

Nu har du forsvaret din kupon i en evighed.

Har du spillet den eller ej?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12553: 08 Maj 2011, 14:53 »

Du destruere så meget du har lyst, da det vigtigste for mig er, at jeg ved jeg ikke er forkert på den.

Statistisk set er der mange kombinationer af otte kampe, men det er ikke ensbetydende med at chancer er lig 2% Med en vis fodboldviden og forstand, vil man selvfølgelig sagtens kunne tro denne kupon kunne gå hjem. Favoritterne er favoritter med et grundlag. På papiret er de bedre end modstanderen, men selvfølgelig kan de fejle og modparten kan overraske. Dette sker dog ikke hver gang, slet ikke med så "få" kampe.

Jeg synes du får dig selv til, at se dum ud, men det må du jo om.

Fodbold er ikke matematik! - Heldigvis!

Ja, det er mig, der er dum...

Fodbold er muligvis ikke matematik - men det er betting i høj grad.
Men jeg gider slet ikke diskutere det med dig mere. Du er håbløs og snakker som du har forstand på.

Jeg håber virkelig, du har spillet kuponen.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2011, 14:57 af Njaourinho » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12554: 08 Maj 2011, 14:58 »

Nu har du forsvaret din kupon i en evighed.

Har du spillet den eller ej?

Jeg forsvarer ikke min kupon, jeg argumentere for et princip, og ikke nødvendigvis netop i denne situation.

Nej jeg har ikke spillet, og kan heller ikke nå at spille på Hjørring - AGF kampen, som allerede er i gang. Sidder faktisk og ser den lige nu, hvor århusianerne fører 1-0 efter knap en time. Men jeg overvejer bare, at smide en 50'er eller måske en hund.

Jeres "begrundelser" om, at det er det samme som at smide penge ud, har dog ikke nogen indflydelse på min tilbagetrækning af den store pengesum, da jeg er dybt uenig.

Sider: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010