home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I dag kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
I går kl. 11:41:30 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
I går kl. 11:38:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541369 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Odds-tråd
« Svar #12525: 07 Maj 2011, 20:01 »

Synes nu de er yderst fornuftige de grunde han kommer med...

Helt i orden, og kan også godt se tingene fra hans perspektiv, dog synes jeg mine argumentationer er mindst ligeså fornuftige, men det er vel en smagssag.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12526: 07 Maj 2011, 20:01 »

Har selv spillet 500,- her til i aften.

Kampene jeg har spillet på er Athletic Bilbao, Valencia og Atletico Madrid - allesammen med Asian handicap -1:1,5
Kuponen giver 8 gange igen, men eftersom Bilbao valgte at lukke 2 mål ind itl sidst, giver kuponen kun 4 gange igen, hvis Atletico vinder med 2.
Træls at Bilbao smider en 3-0 føring til 3-2!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12527: 07 Maj 2011, 20:03 »

Synes sgu det er humoristisk.

Selvfølgelig kan alle gå hjem, hvorfor skulle man ellers oddse? Dem der oddser, har en vis filosofi og strategi, som man tager i betragtning. Ligeledes har jeg, og favoritholdene er jo ikke favoritter for ingenting. Selvfølgelig er der overraskelser, især i fodbold, men at sige at der altid er en favorit der taber, er dumt.
Tottenham er for eksempel på vej mod en uafgjort mod Blackpool - de gav 1.28 på bet365 på sejr. Det er da en overraskelse hvis det sker - og det samme sker sandsynligvis på din kupon. Og især, hvis den er spillet på danskespil, da der aldrg er værdi i deres spil på grund af de lave odds.

Og nu har Blackpool straffe.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12528: 07 Maj 2011, 20:07 »

I stedet for at komme med argumentationer om chancen for gevinst, vil jeg gerne have man kigger på mine odds med lidt fodboldviden.

Selv vil jeg strege Udinese - Lazio kampen over, og måske tage en anden, da jeg synes den er lidt usikker. Hvilke kampe ser I ellers umiddelbart, som ikke skulle gå hjem. Hvis man hele tiden sidder med en frygt og skepsis på, at favoritterne fejler, så lad være med at oddse.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12529: 07 Maj 2011, 20:10 »

I stedet for at komme med argumentationer om chancen for gevinst, vil jeg gerne have man kigger på mine odds med lidt fodboldviden.

Selv vil jeg strege Udinese - Lazio kampen over, og måske tage en anden, da jeg synes den er lidt usikker. Hvilke kampe ser I ellers umiddelbart, som ikke skulle gå hjem. Hvis man hele tiden sidder med en frygt og skepsis på, at favoritterne fejler, så lad være med at oddse.
De fejler da af og til? Især når man tager så mange kampe og det er da en meget vigtig ting at have i tankerne.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12530: 07 Maj 2011, 20:15 »

Men streg Agf og Benfica som minimum. Benfica har en stensikker 2. plads og absolut intet at spille for mere og det samme gør sig gældende for Agf hvor Hjørring samtidig har har nedrykningspladser at undgå.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12531: 07 Maj 2011, 20:27 »

De fejler da af og til? Især når man tager så mange kampe og det er da en meget vigtig ting at have i tankerne.

Jeg er helt enig. Selvfølgelig er der en chance for, at en ud af ni favoritter fejler, men som førnævnt, så er de jo ikke favoritter for igenting. Der er jo et vis grundlag for, at de ikke er underdogs, sammenlignet med modstanderen.

Synes altså selv, at jeg spiller med en vis viden og grundlag;

Celtic er klasser bedre end Kilmarnock. Dog er de på udebane, men jeg vil have svært ved at se hjemmeholdet overmatche dem.

Sparktak Moskva er hjemmebanefavoritte r, og Amkar ligger nummer shock i ligaen.

Barcelona, ja det er måske det bedste hold i verden, og udover Real Madrid, er de respektive hold klasser under. De tabte i sidste weekend, og det vil de ikke lade sig gentage, især ikke på hjemmebane.

Porto har 21 point ned til nummer 2, hvilket må siges at være ret skræmmende. De har for længst vundet mesterskabet, men derfor ligger de sig ikke ned, især ikke på deres hjemmebane.

Sporting CP kæmper for bronze i ligaen, og de møder et hold som kun lige er over nedrykningsstregen.

AGF er med i Superligaen næste år, og derfor skal de bide fra sig og skræmme bundholdene i Suppen til næste år. Udover det, er de klasser bedre end alle andre, hvilket de har bevist hele sæsonen.

Benfica har sikret sølv, men jeg kan ikke se hvordan Rio Ave skal tage point, trods deres hjemmebanefordel.

OB skal sikre sølv, og dermed Champions League næste år. Silkeborg er ikke noget ringe hold, men fynboerne lader sig ikke overmatche, slet ikke når Brøndby er lige i hælene.

Serie A-kampen dropper jeg, og måske tager jeg en anden kamp i stedet.

Synes det er helt fair, at I stiller spørgmålstegn til mig, men savner nogle mere uddybede argumentationer. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12532: 07 Maj 2011, 20:32 »

Men streg Agf og Benfica som minimum. Benfica har en stensikker 2. plads og absolut intet at spille for mere og det samme gør sig gældende for Agf hvor Hjørring samtidig har har nedrykningspladser at undgå.

Trods deres sikre pladser, så er det professionelle og ligger sig ikke ned. Tror også gerne at de vil vise deres overskud over for andre tophold, og vise at de altså er klasser bedre.

Dog kan jeg sagtens se det fra din synsvinkel.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12533: 07 Maj 2011, 20:35 »

Jeg argumenterer ikke imod deres favoritværdighed, men tror på ingen måde at alle kampene går hjem. Gør de det alligevel - så tillykke.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12534: 07 Maj 2011, 20:53 »

Jeg argumenterer ikke imod deres favoritværdighed, men tror på ingen måde at alle kampene går hjem. Gør de det alligevel - så tillykke.

Så har du jo også en mistro til deres værdighed, som favoritter. Hvis ikke alle kampene går hjem, så fejler favoritholdene jo også, i hvert fald nogle af dem.

Men tak, selvom jeg ikke er sikker på at jeg smider så meget på dem.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12535: 07 Maj 2011, 21:09 »

Så har du jo også en mistro til deres værdighed, som favoritter. Hvis ikke alle kampene går hjem, så fejler favoritholdene jo også, i hvert fald nogle af dem.

Jeg kan jo godt mene at de er favoritter uden at tro at de nødvendigvis allesammen går hjem? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12536: 07 Maj 2011, 21:26 »

9 kampe med en gennemsnitlig chancevurdering på 80 % i favorittens favør, ville give en sandsynlighed på ca. 13 % - 87 % af gangene ville den mislykkedes.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12537: 07 Maj 2011, 21:38 »

9 kampe med en gennemsnitlig chancevurdering på 80 % i favorittens favør, ville give en sandsynlighed på ca. 13 % - 87 % af gangene ville den mislykkedes.
Sådan kan du ikke regne på det. Dvs. hvis du spiller den 8 gange, så vil du få gevinst. Med indskud på 500,- pr. gang vil du have brugt 4000 og så vinde 13000 - dvs. overskud på 9000 kr. Så skulle vi da bare alle spille sådan - chancen for at den gå hjem er vel nærmere 2 %.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12538: 07 Maj 2011, 22:06 »

Sådan kan du ikke regne på det. Dvs. hvis du spiller den 8 gange, så vil du få gevinst. Med indskud på 500,- pr. gang vil du have brugt 4000 og så vinde 13000 - dvs. overskud på 9000 kr. Så skulle vi da bare alle spille sådan - chancen for at den gå hjem er vel nærmere 2 %.

Den er ikke lig med 2%, lad nu vær.

Hvis chancen for så lille, så havde de nok ikke været favoritter.

Hvis nu man vender den om, så kunne jeg f.eks. have sat Hjørring - AGF @ 2 og Sporting CP - Setubal ind i stedet. Så vil jeg vædde med, at de fleste af jer, ville have sagt at det var sikre odds. Grunden til I er lig modsat på nuværende tidspunkt, er at jeres indre bevidsthed ikke kan tro at så mange kampe går hjem. Man kan vende den om på mange punkter, men man kan altså ikke sige, at chancen for gevinst er så lav, det er latterligt at høre på!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12539: 07 Maj 2011, 22:11 »

Jeg oddser 4 sikre 1-taller hver uge og selv det fucker op - så held og lykke med 9.

Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010