home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I dag kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
I går kl. 11:41:30 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
I går kl. 11:38:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541381 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Odds-tråd
« Svar #12510: 07 Maj 2011, 16:08 »

Hey.. Jeg har lige forsøgt at få en lille blog kørende med oddsforslag.. Jeg håber i har tid til at kigge ind, og se morgendagens forslag på:
http://bettipswithprofit.blogspot.com/

Bruger du Google Translate?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12511: 07 Maj 2011, 17:55 »

KILMARNOCK - CELTIC @ 2
SP.MOSK - AMKAR @ 1
BARCELONA - ESPANYOL @ 1
PORTO - PACOS F @ 1
SP.LISS - SETUBAL @ 1
OB - SILKEBORG @ 1
HJØRRING - AGF @ 2
RIO AVE - BENFICA @ 2
UDINESE - LAZIO @ 1

Indskud: 500 kr.
Mulig gevinst: 13045 kr.

Morgensdagens kampe som jeg virkelig overvejer, at oddse på. Den sidste kamp mellem Udinese og Lazio ved jeg ikke rigtig med, men de første syvnævnte er relativt sikre, i min optik.   

Kom med jeres mening. Smiley 

Seller95
Manager

« Svar #12512: 07 Maj 2011, 18:11 »

Jeg turde hvert fald aldrig smide 500 bobs på 9 kampe uanset om de er storfavoritter eller ej.

Arsenal <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #12513: 07 Maj 2011, 18:14 »

Jeg turde hvert fald aldrig smide 500 bobs på 9 kampe uanset om de er storfavoritter eller ej.

Har det på samme måde, uanset hvor sikre kampene burde være. Alle kampe starter 0-0 og bolden er rund!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12514: 07 Maj 2011, 18:17 »

KILMARNOCK - CELTIC @ 2
SP.MOSK - AMKAR @ 1
BARCELONA - ESPANYOL @ 1
PORTO - PACOS F @ 1
SP.LISS - SETUBAL @ 1
OB - SILKEBORG @ 1
HJØRRING - AGF @ 2
RIO AVE - BENFICA @ 2
UDINESE - LAZIO @ 1

Indskud: 500 kr.
Mulig gevinst: 13045 kr.

Morgensdagens kampe som jeg virkelig overvejer, at oddse på. Den sidste kamp mellem Udinese og Lazio ved jeg ikke rigtig med, men de første syvnævnte er relativt sikre, i min optik.   

Kom med jeres mening. Smiley 

Sidste kamp Celtic spillede på udebane, hvor de var kæmpe favoritter tabte de 3-2, AGF er sikret oprykning så de har reelt set ikke noget at spille for. Udinese har tabt 4 ud af de 5 sidste kampe og ligger under Lazio i tabellen, og nu ved jeg ikke om du har meget forstand på russisk fodbold, for ellers er det altid risky at oddse på sådan noget.

Legenden
Manager

« Svar #12515: 07 Maj 2011, 18:25 »

En masse kamp

Jeg ville aldrig spille den kupon selv. Ni kampe er alt for meget efter min mening, det kan nemt gå galt. Ville nok spille et mindre beløb, hvis jeg skulle spille på så mange kampe.

Alle kampe starter 0-0 og bolden er rund!

Hvor har du dog den absurde idé fra?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

korzika
Gæst

« Svar #12516: 07 Maj 2011, 18:34 »

I mine øjne, så kan du ligeså godt smide penge ud af vinduet. For hvis man spiller på sådan en kupon, så har man stort set allerede tabt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12517: 07 Maj 2011, 18:37 »

Er relativt enig med jer, drenge. Dog har jeg ofte haft i tankerne, at spille på 7-9 kampe, da oddsene forhøjer sig ekstremt. De kampe jeg har haft i tankerne er oftest gået hjem, og efterfølgende har jeg ærgreret mig helt vildt over, at jeg ikke smed penge på dem.

500 kr. er ikke helt lidt, men hvilke kampe synes I jeg skulle trække fra?

- Vil nok selv fjerne Udinese - Lazio - kampen, men ellers ser jeg de andre forholdsvis sikre, som førnævnt.  

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12518: 07 Maj 2011, 18:37 »

I mine øjne, så kan du ligeså godt smide penge ud af vinduet. For hvis man spiller på sådan en kupon, så har man stort set allerede tabt.

Uddyb det dog, istedet for at komme med sådan et latterligt postulat.

korzika
Gæst

« Svar #12519: 07 Maj 2011, 19:05 »

Hehe, big boy. Ved ikke hvor latterligt det er.. Det er vist dig, der har brug for et reality-tjek.

- Du har spillet 9 kampe ligepå hos Danske spil..
- Værdien i dine spil, er slet ikke til at se.
- Du har smidt 500 kr, og uden at kende din privatøkonomi, så syntes jeg, at det er alt for satset, når du højst
sandsynligt ikke kommer til at se pengene igen.
- Det lugter tykt af namebetting. Det virker som om, at du blot har udvalgt nogle hold, der på papiret virker til at være de stærkeste. Du har glemt at tage en masse ting i betragtning, fx form og motivation.
- Spiller du bare for at spille? Dine spil er i hvert fald ikke gennemtænkte.

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #12520: 07 Maj 2011, 19:14 »

Du spiller på ni kampe. Hver kamp har réelt set tre muligheder for resultat.. (1,X,2). Prøv at se hvor mange kombinationer du kan lave med 9 kampe.
Og skriv dem herinde, når du engang er færdig!  Thumbs Up

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12521: 07 Maj 2011, 19:56 »

Er relativt enig med jer, drenge. Dog har jeg ofte haft i tankerne, at spille på 7-9 kampe, da oddsene forhøjer sig ekstremt. De kampe jeg har haft i tankerne er oftest gået hjem, og efterfølgende har jeg ærgreret mig helt vildt over, at jeg ikke smed penge på dem.

500 kr. er ikke helt lidt, men hvilke kampe synes I jeg skulle trække fra?

- Vil nok selv fjerne Udinese - Lazio - kampen, men ellers ser jeg de andre forholdsvis sikre, som førnævnt.  
Der er en grund til at oddsene stiger usandsynligt meget og det er jo fordi at chancerne falder i samme grad. Chancen for at du kommer til at ærgre dig is tedet for at glæde dig, er jo megt stor. ODer findes ikke sikre kampe i sport og mindst en af dem går ikke hjem.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12522: 07 Maj 2011, 19:57 »

Hehe, big boy. Ved ikke hvor latterligt det er.. Det er vist dig, der har brug for et reality-tjek.

- Du har spillet 9 kampe ligepå hos Danske spil..
- Værdien i dine spil, er slet ikke til at se.
- Du har smidt 500 kr, og uden at kende din privatøkonomi, så syntes jeg, at det er alt for satset, når du højst
sandsynligt ikke kommer til at se pengene igen.
- Det lugter tykt af namebetting. Det virker som om, at du blot har udvalgt nogle hold, der på papiret virker til at være de stærkeste. Du har glemt at tage en masse ting i betragtning, fx form og motivation.
- Spiller du bare for at spille? Dine spil er i hvert fald ikke gennemtænkte.

Du bliver ved med, at udtrykke dumme postulater og gør dig selv til grin, i min optik.

Mine spil er ikke gennemtænkte!? Fordi du kender jo min viden, og mine tidligere gevinster, tydeligvis ikke. Jeg er meget grundig, når jeg oddser. Kigger på tabellen, formen, motivationen o.l. Hvis ikke jeg er gennemtænkt og velovervejet, så ved jeg sgu ikke hvordan man skal være det.

Jeg har ikke oddset endnu, og er heller ikke sikker på det. Plejer heller ikke, at oddse så mange lige på, men da jeg sad og rodede lidt med det, synes jeg det var relativt sikkert.

Du spiller på ni kampe. Hver kamp har réelt set tre muligheder for resultat.. (1,X,2). Prøv at se hvor mange kombinationer du kan lave med 9 kampe.
Og skriv dem herinde, når du engang er færdig!  Thumbs Up

Der er også noget der hedder en fornemmelse og viden. Fordi der er mange kombinationer, er det ikke ensbetydende med at der kun er den procent chance, da holdet også har en vis værdi, når man snakker om procent og chance for gevinst. Hvis du har det på sådan en måde, så skal du holde dig fra odds, virkelig!

Ariana Grande
Manager

« Svar #12523: 07 Maj 2011, 19:58 »

Du bliver ved med, at udtrykke dumme postulater og gør dig selv til grin, i min optik.

Synes nu de er yderst fornuftige de grunde han kommer med...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12524: 07 Maj 2011, 19:59 »

Der er en grund til at oddsene stiger usandsynligt meget og det er jo fordi at chancerne falder i samme grad. Chancen for at du kommer til at ærgre dig is tedet for at glæde dig, er jo megt stor. ODer findes ikke sikre kampe i sport og mindst en af dem går ikke hjem.

Synes sgu det er humoristisk.

Selvfølgelig kan alle gå hjem, hvorfor skulle man ellers oddse? Dem der oddser, har en vis filosofi og strategi, som man tager i betragtning. Ligeledes har jeg, og favoritholdene er jo ikke favoritter for ingenting. Selvfølgelig er der overraskelser, især i fodbold, men at sige at der altid er en favorit der taber, er dumt.

Sider: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010