home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:35:50 Broen13 Blogs #56 Youth to Gold
I dag kl. 11:15:30 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 08:03:11 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
I går kl. 22:13:18 RasmusA12 Challenges Non-League to Premier ...
I går kl. 09:31:12 Broen13 Klubsøgnin... Central Coast Mariners FC
03 Mar 2026, 22:52 warmon Blogs [27] Mit AS Roma-event...
03 Mar 2026, 07:43 Broen13 Klubsøgnin... CD Santa Clara
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 785 786 [787] 788 789 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1540228 gange)
DonkeyKong
Ynglingespiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #11790: 09 Mar 2011, 20:14 »

Godt gået, Sørensen! Smiley

Frederik - jeg har valgt at gå i den anden grøft. Har skudt lidt af det ulige beløb fra ScandicBookmakers-kontoen af på denne PSYKO:

FC Schalke 04 - Valencia: X @ 3,20
Tottenham Hotspur - AC Milan: 2 @ 3,10
Everton FC - Birmingham City: X @ 3,75

Samlet odds: 37,20
Indskud: 58,75 kr.
Gevinstchance: 2185,50 kr.

Hvem ved - måske er dagen i dag netop den, hvor man har heldet med sig! Wink

Den er bare lavet hurtigt ud fra min gut-feeling, og der er så absolut ingen større tanke bag.

Umiddelbart virker S04 og Valencia bare som to meget lige hold. Måske med en lille overvægt til Valencia, men hjemme på Veltins-Arena er der intet der er givet på forhånd. Det lugter af en meget tæt kamp, der kan gå alle veje, så X'et er nok ikke skudt helt ved siden af.

I London er Tottenham favoritter efter sejren i Milano sidst, men ACM er et rigtigt godt hold med nogle kæmpe profiler i front. Og så plejer italienerne gerne at være svære at have med at gøre. Det stinker langt væk af en kamp, der står 1-1 indtil 3 minutter inde i overtiden, hvor Zlatan heldigt får den skovlet ind over stregen. Berlusconis penge kan gøre meget, så man skal heller ikke udelukke et straffespark til allersidst! Wink

Og i den sidste, så er det ganske enkelt fordi, at jeg synes at oddset er alt for højt ift. chancen for at det sker. Sagt med andre ord, så kan jeg sagtens finde værdi i, at lidt ustabile Everton smider point mod et Birmingham-hold der den ene dag kan blive kørt over 5-0, men den næste vinde Carling Cup-finalen. Dem ved man aldrig helt, hvor man har - men X'et virker glimrende, når de vil give 3,75.

Smiley

korzika
Gæst

« Svar #11791: 09 Mar 2011, 20:17 »

Jeg er godt nok lost omkring CL-kampene i dag. Jeg har en bonus, der skal gennemspilles nogle gange, derfor valgte jeg bare at fyre lidt pesetas af på en simpel double:

FC Schalke 04 - Valencia 1X
Tottenham Hotspur - AC Milan 1X

Indsats: 10 kr
Odds: 1.96

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11792: 09 Mar 2011, 20:23 »

Godt gået, Sørensen! Smiley

Frederik - jeg har valgt at gå i den anden grøft. Har skudt lidt af det ulige beløb fra ScandicBookmakers-kontoen af på denne PSYKO:

FC Schalke 04 - Valencia: X @ 3,20
Tottenham Hotspur - AC Milan: 2 @ 3,10
Everton FC - Birmingham City: X @ 3,75

Samlet odds: 37,20
Indskud: 58,75 kr.
Gevinstchance: 2185,50 kr.

Hvem ved - måske er dagen i dag netop den, hvor man har heldet med sig! Wink

Den er bare lavet hurtigt ud fra min gut-feeling, og der er så absolut ingen større tanke bag.

Umiddelbart virker S04 og Valencia bare som to meget lige hold. Måske med en lille overvægt til Valencia, men hjemme på Veltins-Arena er der intet der er givet på forhånd. Det lugter af en meget tæt kamp, der kan gå alle veje, så X'et er nok ikke skudt helt ved siden af.

I London er Tottenham favoritter efter sejren i Milano sidst, men ACM er et rigtigt godt hold med nogle kæmpe profiler i front. Og så plejer italienerne gerne at være svære at have med at gøre. Det stinker langt væk af en kamp, der står 1-1 indtil 3 minutter inde i overtiden, hvor Zlatan heldigt får den skovlet ind over stregen. Berlusconis penge kan gøre meget, så man skal heller ikke udelukke et straffespark til allersidst! Wink

Og i den sidste, så er det ganske enkelt fordi, at jeg synes at oddset er alt for højt ift. chancen for at det sker. Sagt med andre ord, så kan jeg sagtens finde værdi i, at lidt ustabile Everton smider point mod et Birmingham-hold der den ene dag kan blive kørt over 5-0, men den næste vinde Carling Cup-finalen. Dem ved man aldrig helt, hvor man har - men X'et virker glimrende, når de vil give 3,75.

Smiley

Jeg har engang i eftermiddag, skrevet minde odds herinde. Eller, maskinen i den lokale kiosk virkede ikke, så kunne ikke lave den.

Men den var
Tottenham - Milan 1 (Jeg tror bare, at Milan skal satse så meget, at Lennon kan løbe fra deres forsvar(ligesom i milan))
Schalke - Valencia X (Der er jeg helt enig med dig).
Everton - Birmingham 0-1 X (Der er jeg helt enig i dine antagelser, jeg synes bare at Louis Saha er så vanvittig farlig på det Everton hold, at jeg kunne forestille mig, at han fører dem til en sejr. Også selvom Birmingham har sigic)

Det var på en 2/3 kupon.

Opstemt

If you can't join them, beat them.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11793: 09 Mar 2011, 20:25 »

Og så lige en 50'er på Pato som første målscorer til odds 8,00. Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11794: 09 Mar 2011, 20:26 »

Og så lige en 50'er på Pato som første målscorer til odds 8,00. Smiley

Generelt synes jeg egentligt, at du virker som et rigtig fornuftigt menneske. Men forfanden DonkeyKong, er du fuld?? Opstemt

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11795: 09 Mar 2011, 20:31 »

Den ser heller ikke umulig ud, Frederik. Det er alle tre kampe, der kan gå alle veje - så det er vist bare et spørgsmål om at have heldet med sig! Smiley

Synd du ikke fik den spillet ellers...

Og nej, jeg er ikke fuld. Jeg forstår bare ikke, hvorfor alle har Tottenham, som er et langt dårligere hold, som så store favoritter, fordi de vandt den første. Milan er en klasseklub med nogle onde spillere, der udover at have erfaring også bare er langt bedre. Tottenham har siden Milan-kampen tabt til Blackpool og spillet 3-3 med Wolves. I alt har de lukket seks mål ind i de seneste to kampe - til meget lidt skræmmende modstandere...

Og Pato er en kongespiller! Odds 8,00 er glimrende på en så målfarlig spiller. 17 kampe, 11 mål i Serie A taler sit eget sprog! Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11796: 09 Mar 2011, 20:37 »

Den ser heller ikke umulig ud, Frederik. Det er alle tre kampe, der kan gå alle veje - så det er vist bare et spørgsmål om at have heldet med sig! Smiley

Synd du ikke fik den spillet ellers...

Og nej, jeg er ikke fuld. Jeg forstår bare ikke, hvorfor alle har Tottenham, som er et langt dårligere hold, som så store favoritter, fordi de vandt den første. Milan er en klasseklub med nogle onde spillere, der udover at have erfaring også bare er langt bedre. Tottenham har siden Milan-kampen tabt til Blackpool og spillet 3-3 med Wolves. I alt har de lukket seks mål ind i de seneste to kampe - til meget lidt skræmmende modstandere...

Og Pato er en kongespiller! Odds 8,00 er glimrende på en så målfarlig spiller. 17 kampe, 11 mål i Serie A taler sit eget sprog! Smiley

Ja, for jeg følte mig rigtig sikker på, at den går hjem.

Min lille provokation, den var 100% for sjov. Jeg håber du fangede den, ellers beklager jeg meget!!! Smiley

- Jeg tror på Tottenham, da jeg synes de har en spændende offensiv. Jeg kunne sagtens forestille mig en Milan sejr, og Pato som første målscorer, det lyder slet ikke helt tosset. Min mavefornemmelse siger, at første målscorer bliver Lennon. Men jeg håber da du får ret, jeg har jo ikke oddset på den. Egentligt betyder resultat heller ikke noget for mig, så held og lykke, kammerat. Wink.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11797: 09 Mar 2011, 20:46 »

Hehe, selvfølgelig forstod jeg godt, at det var for sjov! Smiley

Og du har ret - Tottenham har et rigtigt spændende mandskab. Det er dog et stort minus for dem, at de må undvære Bale. Nu må vi se, hvordan det spænder af. Alt kan ske, så længe bolden er rund, og alt det der...

korzika
Gæst

« Svar #11798: 09 Mar 2011, 20:48 »

Er helt uenig i, at Milan er klasser over Spurs. Milan har en skræmmende offensiv, men deres forsvar er meget dårligt.

Er dog enig i, at der er værdi i Pato. Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11799: 09 Mar 2011, 20:48 »

Jep. + 2*45 minutter, ikke at forglemme. Sidst jeg tjekkede i hver fald, haha! Opstemt

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11800: 09 Mar 2011, 20:51 »

Er jeg den eneste, der er rigtig træt af kameravinklen? Kom dog ned på sidelinjen man..

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11801: 09 Mar 2011, 21:16 »

Pato, for helvede...

Zone 43
Manager

« Svar #11802: 09 Mar 2011, 21:17 »

CSKA Moskva - FC Porto (0-1) 1
PSV - Rangers 1
Ajax - Spartak Moskva 1
Odds: 3.25

Den russiske liga begynder først i weekenden - hhv. søndag og mandag for CSKA og Spartak, som derfor kun har en pokal-, to EL- samt et par træningskampe i benene (samt den russiske super cup for CSKAs vedkommende). Det, tror jeg, vil kunne mærkes hos to hold, som jeg tror taber. Moskva er det dog ikke det nemmeste sted, at spille, hvor jeg har valgt handicap-oddset mellem CSKA og Porto. PSV er en klasse over Rangers.

Dynamo Kiev - Man City 2
Odds: 2.65

Kiev lider lidt af samme problem som Moskva-holdene, dog startede deres liga i weekenden. Selvom Kiev ydmygede Besiktas med samlet 8-1(!), så tror jeg at Citys millard hold er for stor en mundfuld for det gamle storhold i Ukraine.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11803: 09 Mar 2011, 21:18 »

Pato, for helvede...

Nu så jeg det selvf ikke.. Hvad skete der?

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11804: 09 Mar 2011, 21:20 »

Han havde bare lige en gigantchance. Han vælger dog at skyde direkte på Gomes. Så er det sgu ikke nemt at score! Wink

Sider: 1 ... 785 786 [787] 788 789 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010