home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:47:58 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 08:58:49 ydersog Blogs #55 Youth to Gold
I dag kl. 08:03:11 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
I går kl. 22:13:18 RasmusA12 Challenges Non-League to Premier ...
I går kl. 09:31:12 Broen13 Klubsøgnin... Central Coast Mariners FC
03 Mar 2026, 22:52 warmon Blogs [27] Mit AS Roma-event...
03 Mar 2026, 07:43 Broen13 Klubsøgnin... CD Santa Clara
Antal Registrerede Brugere: 23323
  3 Brugere, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CarolSwevy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 774 775 [776] 777 778 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1540058 gange)
Ninja777
Førsteholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #11625: 08 Mar 2011, 12:26 »

Oddset hedder 2,98 Peace Synes bare den skulle prøves Opstemt

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11626: 08 Mar 2011, 12:30 »

2,98 på DNB er nu også ganske fornuftigt, vil jeg mene. Jeg tror dog stadig ikke, at den går hjem, hehe.

Held og lykke med det.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11627: 08 Mar 2011, 12:32 »

DonkeyKong: Det var ligesåmeget Danske Spil jeg mente. Nu spiller jeg selv på Danske Spil. Både i lokale kiosker, men jeg har også en bruger, i min fars navn, på nettet. Da jeg ikke selv er 18 endnu, har jeg ikke rigtig haft mulighed for at spille over nettet, hos andre en DS. (Jeg vil hellere vente til jeg bliver 18, så jeg kan oprette den i mit eget navn.) - Nok mest af alt fordi jeg så ikke vil være helt tryg ved noget udenlandsk. Kald det pivere, eller hvad i vil. Hehe.

Nu har jeg flere gange været ind på diverse live sektioner og kigge, og jeg synes da helt sikkert, at de er flere 100 gange bedre end DS live sektion.
Jeg forstår bare ikke, nu de har monopol på det danske tipsspil, at de ikke gør meget mere ud af det. Nu kan man jo se herinde i odds-tråden, at ca. 75 % (måske endda lavt sat) oddser over nettet, på udenlandske sites.

Jeg begriber simpelthen ikke, hvordan konkurrence kan betyde så lidt for DS. Det er da om noget, en HEL masse potentielle kunder herinde. Jeg glæder mig utrolig meget til min attenårs, så jeg kan komme igang hos udenlandske sites!! Smiley

If you can't join them, beat them.

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #11628: 08 Mar 2011, 12:33 »

haha, jo tak Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #11629: 08 Mar 2011, 12:37 »

DanskeSpil ender med at blive for de gamle mænd, der sidder og savner TipsLørdag, der ikke er for trygge ved deres computer, og som vil have pengene lige i hånden.

Monopolet skulle jo allerede være brudt nu, men DanskeSpil fik sat en stopper for det via et hul i lovgivningen. Hvis ikke de tager sig gevaldigt sammen, inden de store stygge udlændinge kommer ind på markedet, så bliver ovennævnte deres kundebase - endnu mere end det er i forvejen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11630: 08 Mar 2011, 12:44 »

Den eneste måde, man kan fortælle Danske Spil, at de ganske enkelt ikke lever op til deres konkurrenter, det er ved helt at undlade at benytte dem. Jeg spiller derfor af princip aldrig hos dem - heller ikke, hvis jeg er nede i kiosken. Efterhånden som vi allesammen får vildere og vildere telefoner, så kan man jo reelt bette ligemeget, hvor man er, så et spilstop 15 minutter senere, vil jo ikke betyde noget, selvom man ikke er hjemme foran computeren.

Jeg har dog fuld forståelse for jer, der endnu ikke er fyldt 18, og som bare gerne vil hyggespille. Her betyder det måske heller ikke så meget, om man får 1,70 eller 1,80 for en kamp - men hvis man bruger rigtigt mange penge, og tid, på at bette, så vil man også automatisk begynde at sætte flere krav til sin udbyder. Det håber jeg virkeligt, at man for alvor kan komme til, når DS inden længe mister magten herhjemme.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11631: 08 Mar 2011, 12:56 »

Jeg har dog fuld forståelse for jer, der endnu ikke er fyldt 18, og som bare gerne vil hyggespille. Her betyder det måske heller ikke så meget, om man får 1,70 eller 1,80 for en kamp - men hvis man bruger rigtigt mange penge, og tid, på at bette, så vil man også automatisk begynde at sætte flere krav til sin udbyder. Det håber jeg virkeligt, at man for alvor kan komme til, når DS inden længe mister magten herhjemme.

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv. Jeg spiller rigtig ofte, og beløbene løber sig da også meget op. Jeg føler også selv, at jeg har et grundlag for at stille lidt grav til spiludbyderen, men som jeg skrev før, så er det svært for mig at gøre det andre steder end DS. Men som jeg kan mærke på stemningen herinde, så tror jeg at langt de fleste flygter fra DS, når de bliver 18.

Så så længe Danske Spil har monopol på, ar være eneste spiludbyder i Danmark, så vil de jo ALTID have mange kunder fra 16 til 18, og måske som Szczesny siger, vil de også have størstedelen af pensionisterne som kunder.

Derfor kan man jo blive i tvivl om, om det nogensinde vil blive ændret??
Derfor tæller jeg bare ned.  Smiley

If you can't join them, beat them.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11632: 08 Mar 2011, 13:04 »

Er det egentlig lovligt for unge under 18 år at bette? Er der en aldersgrænse?

Jeg mindes ikke, der var en, da jeg var så ung, nemlig.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #11633: 08 Mar 2011, 13:18 »

Er rimelig sikker på at man blot skal være 16 år, for at kunne bette i butikker. Dog mener jeg at kunne huske, at jeg selv skulle være 18 år, før at jeg måtte oprette en profil på en online-spilleside.

Immersen_FM
Reserveholdsspiller

« Svar #11634: 08 Mar 2011, 13:24 »

Hvad synes i om denne?

Barcelona - Arsenal 1 1,25
Shalke - Valencia 2 2,95
Tottenham - Milan 1 2,1

Indskud: 20 kr.
Gevinst: 155 kr.

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We love you so, we fear no foe

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #11635: 08 Mar 2011, 13:30 »

Frederikbjerg:
Du kan ihvertfald lave de såkaldte Draw no Bet på Bet365. Tror faktisk kun at det er Danske Spil som ikke tilbyder denne funktion :-)

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #11636: 08 Mar 2011, 13:41 »

Lækkert med en scoring til Armed Forces. Så må de gerne holde/udbygge den føring.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11637: 08 Mar 2011, 13:43 »

Lækkert med en scoring til Armed Forces. Så må de gerne holde/udbygge den føring.

Det gjorde de så!

2-0 nu!

Har du også spillet den? Smiley

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #11638: 08 Mar 2011, 13:44 »

Endnu bedre, og ja, valgte lige at smide 150 på den.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11639: 08 Mar 2011, 13:47 »

Smukt!

Så er vi brothers in arms den næste halve time!  Thumbs Up

Sider: 1 ... 774 775 [776] 777 778 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010