home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:21:04 Broen13 Blogs #54 Youth to Gold
I går kl. 22:13:18 RasmusA12 Challenges Non-League to Premier ...
I går kl. 10:46:20 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:31:12 Broen13 Klubsøgnin... Central Coast Mariners FC
03 Mar 2026, 22:52 warmon Blogs [27] Mit AS Roma-event...
03 Mar 2026, 07:43 Broen13 Klubsøgnin... CD Santa Clara
02 Mar 2026, 15:04 Broen13 Klubsøgnin... Paris Saint-Germain F.C.
Antal Registrerede Brugere: 23323
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CarolSwevy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1539909 gange)
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #11475: 05 Mar 2011, 22:42 »

tror fleste spiller på bet365.. for der kan man bare ligge 50 kr ind.. feks på danske spil der skal man ligge 200kr ind som min

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11476: 06 Mar 2011, 00:04 »

Bet365 er et helvede, når man skal have penge ud. Fatter ikke at folk gider spille derinde.

Og hvis det er et plus, at man ikke skal sætte så meget ind af gangen, så kan jeg anbefale www.scandicbookmake rs.com. Her kan man sætte alt fra 5 kr. til 5000 kr. ind, hvis man har lyst - og ikke nok med det, så tager de heller ikke noget gebyr ved indbetaling.

Anyway!

Jeg har spillet en kupon til i morgen:

Erzgebirge Aue - Union Berlin (0-1): X @ 4,00
FC Midtjylland - fc københavn (1-0): 2 @ 3,00

Samlet odds: 12,00
Indskud: 50,00 kr.
Gevinstchance: 600,00 kr.

Erzgebirge Aue er et rigtigt stærkt hjemmehold, som har vundet 10 ud af sæsonens 12 hjemmekampe. Ud af disse 10 hjemmesejre er de 7 vundet med præcis et mål, mens to er vundet med præcis 2 mål og den sidste, som var imod ligaens prügelknabe, Armenia Bielefeld, er vundet med tre. Altså har vi med et solidt hold at gøre, der kun gør det nødvendige - og i morgen skal de op imod et okay hold i Union Berlin. Berlin har kun vundet tre udekampe i denne sæson, men når de taber, som de ofte gør, så er det sjældent at det er med mere end et mål. I denne sæson er fem ud af syv udebanenederlag sket med præcis et mål. Jeg forventer derfor en tæt kamp, hvor Aue tager det længste strå med en smal sejr.

FCM tager imod fck i et brag af en sæsonåbner. I denne sæson er der dog ikke så meget spænding som førhen, da fck er alle hold overlegne. Det gælder også Midtjylland, som har et meget ungt hold, og som ikke har handlet nogle spillere ind overhovedet i vinterens transfervindue. Hos fck har man styrket holdet med et par fine spillere, og tilmed har man en kamp mod Chelsea, hvor man blev testet på højeste niveau, i benene, og det ser jeg som en fordel for fck. De kommer til at vinde sikkert på Heden.

fck-drengen
Gæst

« Svar #11477: 06 Mar 2011, 00:09 »

Arsenal - Sunderland 1, 1,35

Mallorca - Valencia 2, 2,50

Man C. - Wigan 1, 1,30

Leverkusen - Wolfsburg 1, 1,48

Juventus - Milan 2, 2,35

Samlet Odds: 15,25

Indskud: 30 kr

Gevinst: 457 kr

For mig at se er Valencia og Milan gude-odds Djævel Lad os nu se.. pengene kunne ihvertfald godt varme i lommen Thumbs Up
For satan Arsenal Sur

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #11478: 06 Mar 2011, 00:12 »

For satan Arsenal Sur

Det er så typisk det altid er den "sikre" kamp der fucker hele kuponen op.

FCK

fck-drengen
Gæst

« Svar #11479: 06 Mar 2011, 00:17 »

Det er så typisk det altid er den "sikre" kamp der fucker hele kuponen op.
Det sker næsten altid, og det er så sindsygt irriterende.   Skuffet

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #11480: 06 Mar 2011, 00:29 »

Det sker næsten altid, og det er så sindsygt irriterende.   Skuffet

Det værste jeg har oplevet var da jeg lavede en kupon på fire kampe, hvor jeg sagde de tre første kampe ville blive vundet med præsic ét eller to mål, den sidste kamp var så en Real kamp der gav en odds på 1.20 eller noget i den stil. Gæt selv hvilken kamp jeg tabte på..kunne havde vundet næsten 2000 får en ti'er Skuffet

FCK

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #11481: 06 Mar 2011, 01:13 »

Har smidt dag 12 op!!! KAMPEN STARTER OM 50 MINUTTER, SÅ SKYND JER! :-)

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #11482: 06 Mar 2011, 01:22 »

Bet365 er et helvede, når man skal have penge ud. Fatter ikke at folk gider spille derinde.

En anbefaling er at indbetale med Visa Electron, så er der slet ikke problemer med hverken ind eller udbetalinger... Men når man først har brugt en anden betalingsmetode sidder man i saksen, så skal man bruge bankoverførsel til at udbetale, og dermed udbetale minimum 1000kr...

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

patrick J
Manager

« Svar #11483: 06 Mar 2011, 01:31 »

Vandt endelig idag og så endda på begge mine kuponner!!

Kupon 1:
Bendtner scorer: nej.
West Ham sejr.
Portsmouth sejr.

Indsats: 30 kr.
Gevinst: 150 kr ca.

Kupon 2:
Duncan scorer? nej-
Watford sejr.
City sejr.
Psv sejr.

Indsats: 50 kr.
Gevinst: 250 kr ca.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #11484: 06 Mar 2011, 03:19 »

Har fundet mig et konge odds til imorgen. Analyse kommer lige om snart, når jeg er sikker på at kamp 12 går hjem :-)

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #11485: 06 Mar 2011, 04:02 »

Verdens sejeste blog er opdateret!

Immersen_FM
Reserveholdsspiller

« Svar #11486: 06 Mar 2011, 08:36 »

ville lige prøve at lave et odds der varede over en hel uge Wink

Kupon:
Chelsea - Manchester United 1
Valencia - Barcelona 2
Arsenal - Leyton 1
Manchester City - Wigan 1
Wolves - Tottenham 2
Brøndby - Lyngby 1

Indskud: 20 kr.
Gevinst 250 kr.

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We love you so, we fear no foe

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11487: 06 Mar 2011, 11:43 »

En anbefaling er at indbetale med Visa Electron, så er der slet ikke problemer med hverken ind eller udbetalinger... Men når man først har brugt en anden betalingsmetode sidder man i saksen, så skal man bruge bankoverførsel til at udbetale, og dermed udbetale minimum 1000kr...

Mener det er Centrebet der kører med samme åndssvage regel omkring udbetaling på minimum 1000 kr. Det er simpelthen så latterligt. Jeg stod og manglede penge engang, og havde 850 derinde, jeg gerne ville have ud. Det kunne jeg ikke få lov til, selvom jeg kontaktede kundeservice og alt muligt. Det endte med, at jeg smed det hele på en Chelsea-sejr, som umiddelbart virkede ret sikker, men den failede selvfølgelig.

Siden da har jeg hverken brugt Centrebet eller Bet365. Gider ikke bookier, der har sådan nogle syge krav. Og slet ikke, når deres odds ikke er specielt meget bedre end andre steder. Danbook, Pinnacle, 188Bet og Betfair ligger alle over Bet365 i odds, mens de fleste andre bookies som Expekt, Unibet og Nordicbet ligger lige i røven på dem. Kan ganske enkelt ikke se argumentet for at bruge Bet365. Det er jo ikke engang fordi, at deres brugerflade er specielt betjeningsvenlig.

Men nå - det er smag og behag. Når folk står og ikke kan få penge ud en dag, eller skal kæmpe en måned med dem om det, så kommer man nok på andre tanker! Smiley

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #11488: 06 Mar 2011, 11:54 »

En ganske almindelig kupon på den lange med systemet 4/5:

Sampdoria - Cesena 1 odds 1,60
Liverpool - Man U 2 odds 2,45
Chievo - Parma X odds 2,90
Randers - FCN 1 odds 2,10
FCM - FCK 2 odds 1,65

Indskud pr vædemål 10kr + lige på (samlet indskud 60kr)
Højest mulige gevinst 1267kr

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #11489: 06 Mar 2011, 12:02 »

Mener det er Centrebet der kører med samme åndssvage regel omkring udbetaling på minimum 1000 kr. Det er simpelthen så latterligt. Jeg stod og manglede penge engang, og havde 850 derinde, jeg gerne ville have ud. Det kunne jeg ikke få lov til, selvom jeg kontaktede kundeservice og alt muligt. Det endte med, at jeg smed det hele på en Chelsea-sejr, som umiddelbart virkede ret sikker, men den failede selvfølgelig.

Siden da har jeg hverken brugt Centrebet eller Bet365. Gider ikke bookier, der har sådan nogle syge krav. Og slet ikke, når deres odds ikke er specielt meget bedre end andre steder. Danbook, Pinnacle, 188Bet og Betfair ligger alle over Bet365 i odds, mens de fleste andre bookies som Expekt, Unibet og Nordicbet ligger lige i røven på dem. Kan ganske enkelt ikke se argumentet for at bruge Bet365. Det er jo ikke engang fordi, at deres brugerflade er specielt betjeningsvenlig.

Men nå - det er smag og behag. Når folk står og ikke kan få penge ud en dag, eller skal kæmpe en måned med dem om det, så kommer man nok på andre tanker! Smiley

Jeg bruger kun Centrebet. Og har aldrig nogensinde haft problemer med lignende. Jeg kan indbetale 1 krone og jeg kan udbetale 1 krone. Har aldrig set andre bookmakers køre samme metode. Der er altid et minimum på 50-100 kroner i indbetaling og ofte minimum 200 på udbetaling. Dog kunne jeg godt se dem gøre lidt mere for deres trofaste kunder. De kommer ofte med bonusser, men de er så historisk urealistisk latterlige, at dem undgår man. Men, som sagt, at jeg kan indbetale eksempelvis 10 kroner af gangen, synes jeg er klasse.

Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010