home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:49:44 Broen13 Blogs #53 Youth to Gold
I dag kl. 10:46:20 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 09:31:12 Broen13 Klubsøgnin... Central Coast Mariners FC
I går kl. 22:52:21 warmon Blogs [27] Mit AS Roma-event...
I går kl. 21:31:03 RasmusA12 Challenges Non-League to Premier ...
I går kl. 07:43:35 Broen13 Klubsøgnin... CD Santa Clara
02 Mar 2026, 15:04 Broen13 Klubsøgnin... Paris Saint-Germain F.C.
Antal Registrerede Brugere: 23323
  1 Bruger, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CarolSwevy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 756 757 [758] 759 760 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1539834 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #11355: 04 Mar 2011, 18:48 »

Ja, det kan gå utrolig stærkt. Der er et fremragende eksempel herhjemme, i Aab. Smiley

If you can't join them, beat them.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #11356: 04 Mar 2011, 18:49 »

Nogle der tror denne ville kunne gå? Har nemlig lidt blandede følelser om den Peace

Dortmund - FC Köln (0-1) 1,7 1
Auxerre - Paris SG 2,2 2
Levante - Espanyol 2,7 2

Har dog ikke oddset på den, men har skrevet den ned på et stykke papir så jeg kan huske de forskellige ting Opstemt

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11357: 04 Mar 2011, 18:51 »

Nogle der tror denne ville kunne gå? Har nemlig lidt blandede følelser om den Peace

Dortmund - FC Köln (0-1) 1,7 1
Auxerre - Paris SG 2,2 2
Levante - Espanyol 2,7 2

Har dog ikke oddset på den, men har skrevet den ned på et stykke papir så jeg kan huske de forskellige ting Opstemt

Jeg tvivler stærkt på det. Jeg tror Dortmund får en smal sejr, på 1 mål. Jeg synes Köln er for gode til at blive kørt over. Wink

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #11358: 04 Mar 2011, 18:52 »

Helt enig med Frederik, tror på en 1 måls sejr til Dortmund, samt to X'er, hvis ikke at Levante snupper den.
Men det er fodbold....  Wink

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #11359: 04 Mar 2011, 18:54 »

Det kan godt være, men hvis man kigger på tabellen, så syntes jeg at Köln ligger rigtig langt nede, og efter Dortmunds sejr mod Bayern sidste gang så har de nok en del tro på sig selv, men det kan selvfølgelig også blive negativt Peace
Og det er spilsystem 2/3, hvis man ikke tager det som en selvfølge. Det ved jeg nemlig ikke, da jeg er rimelig ny herinde i odds-tråden Peace

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11360: 04 Mar 2011, 18:57 »

Det kan godt være, men hvis man kigger på tabellen, så syntes jeg at Köln ligger rigtig langt nede, og efter Dortmunds sejr mod Bayern sidste gang så har de nok en del tro på sig selv, men det kan selvfølgelig også blive negativt Peace
Og det er spilsystem 2/3, hvis man ikke tager det som en selvfølge. Det ved jeg nemlig ikke, da jeg er rimelig ny herinde i odds-tråden Peace

Nej, troede det var lige på, men det er sådan set også ligegyldigt. Det er selvfølgelig en mulighed, at du går hen og får ret, jeg tror bare ikke på det. Lukas Podolski kunne altså godt gå hen og score en enkelt basse. 2-1 eller 1-0 er mit bud. Smiley

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #11361: 04 Mar 2011, 18:58 »

Tja. Lukas er altid farlig og helt sikkert Kölns vigtigste mand IMO Smiley Man ved aldrig Opstemt

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11362: 04 Mar 2011, 18:58 »

Når Dortmund vinder på Signal Iduna Park, så gør de det med manér hver gang! Jeg tror på en tomålssejr til dem som minimum. Men 1,70 er sgu ikke specielt godt betalt for en handicapsejr.

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #11363: 04 Mar 2011, 19:10 »

Puha, Frankfurt er kommet godt for start i 2. halvleg... Hertha må gerne lige score :-p

Zone 43
Manager

« Svar #11364: 04 Mar 2011, 19:11 »

Fire af de sidste fem opgør mellem Dortmund og Köln har Dortmund vundet med en enkelt - den sidste endte uden en vinder. Der udover er Köln rigtig stærkt spillende for tiden, og navnligt angrebsduo med Podolski og Novakovic er begyndt, at vise sig fra sin bedste side. En svær kamp umiddelbart, men Dortmund burde kunne tage en smal sejr i hus. :-)

Espanyol ville jeg umiddelbart holde mig fra, de svagt kørende (1-0-5, dog har fire af nederlagene været med et enkelt måls forskel), plus de har Osvaldo, Forlin og Baena ude af mere eller mindre faste stamspillere, hvor i mod Levante 'kun' mangler Caicedo, samt de er fint kørende for tiden (4-1-1).

PSG er lidt lig Levante, og Auxerre som Espanyol, så den burde være sikker nok. Tag den evt. med (0-1) 2 eller X2 om man vil. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11365: 04 Mar 2011, 19:21 »

Köln er godt kørende - men med til den historie hører så også, at det hovedsagligt er på hjemmebane, de præsterer. På udebane har de kun vundet én gang i hele denne sæson, og for et par kampe siden tabte de 3-0, da de var på besøg hos St. Pauli.

korzika
Gæst

« Svar #11366: 04 Mar 2011, 19:26 »

Ja, naturligvis. Det er derfor, det hedder en 100% bonus. Smiley

Indsatte 300 kr. og fik 300 kr. oveni.

Hvis man indbetaler 100 kr hos Betsafe, så kan man få 200 % i bonus, altså 200 kr oven i de 100, hvis man  bruger “200%” som bonuskode, når man laver en indbetaling. Det stod der i en mail jeg fik fra Betsafe tidligere i dag. Jeg har nemlig ikke fået den samme mail som dig, hvilket var grunden til jeg spurgte.

I dag vil jeg anbefale 1. tallet i Wisla Krakow - Ruch Chorzow. Wisla har i ligaen vundet 5 kampe i streg, og spiller hjemme i dag. På deres hjemmebane er deres statistik (5-2-0), hvilket betyder, at de er ubesejrede hjemme. Wink

Ruch Chorzow har derimod ikke vundet 4 kampe i streg i ligaen (2 uafgjorte og 2 nederlag), og er et dårligt udehold. Ude er Ruchs statistik 1-2-5, hvilket betyder, at de er et af de dårligste udehold i EKSTRAKLASA.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2011, 19:32 af korzika » Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #11367: 04 Mar 2011, 19:30 »

bliver snart nervøs 20 min igen:D håber de snart lukker kampen:D

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11368: 04 Mar 2011, 19:35 »

Anyway...

Jeg kunne ikke dy mig for at lave endnu et spil til i aften. Og jeg har vendt blikket mod det hollandske, hvor der er en del kampe i den næstbedste række. Særligt én har fanget min interesse.

Apeldoorn tager hjemme imod Maastricht, og jeg har en forventning om, at det bliver en målrig affære. Apeldoorn er et af de hold i hele Eerste Divisie der er medvirkende i flest målrige opgør. Faktisk har de kun spillet 4 ud af 25 kampe i denne sæson under 2,5 mål. Kigger man på deres seneste kampe, så har de seneste 8 kampe givet et snit på over 5 pr. kamp, og på deres hjemmebane er blot én kamp i hele sæsonen gået under. For hele sæsonen ligger de på et snit på over 4 mål pr. kamp.

Maastricht ligger på et snit på 3 mål pr. kamp, og af deres seneste 8 udekampe er de fem gået over. Og indbyrdes mod Apeldoorn bestyrker det også blot mistanken om en målrig kamp. I de 15 kampe mellem de to, som jeg har kunne finde frem til, er blot to gået under 2,5 mål. Det er kampe der ligger tilbage i 2003 og 2006. I alt er der blevet scoret 58 mål imellem de to hold gennem tiden.

Derfor:

Apeldoorn - Maastricht: Over 2,5 mål @ 1,49

Indskud: 250,00 kr.
Gevinstchance: 372,50 kr
.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #11369: 04 Mar 2011, 19:37 »

Hvis man indbetaler 100 kr hos Betsafe, så kan man få 200 % i bonus, altså 200 kr oven i de 100, hvis man  bruger “200%” som bonuskode, når man laver en indbetaling. Det stod der i en mail jeg fik fra Betsafe tidligere i dag. Jeg har nemlig ikke fået den samme mail som dig, hvilket var grunden til jeg spurgte.

Ja okay på den måde.

Jeg tror dog, at det er forskellige bonusser alt efter bruger. Jeg fik en, hvor jeg skulle skrive "ODDS300". Smiley

Sider: 1 ... 756 757 [758] 759 760 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010