|
BIG Bauke Mollema
|
|
Jeg tvivler nu stærkt på han bliver første målscorer igen  Jeg håber. Han dukker op tæt under mål igen, og så wub. 1-0 til Liverpool. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Nogle der ved hvor lang tid kampen mellem Portugal og England u17 varede ? Har nemlig været inde på bet365 og oddset på den. Hvor der stod der at den varede 80 min, men så scorede Portugal i det 89 min så er blevet i tvivl om det er 80 eller 90 min 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Så er jeg også startet med dette spændende forsøg, hvor jeg vil lave 50 kroner om til meget mere. :-)
Har lavet en dertilhørende blog, som i er hjerteligt velkomne til at følge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Arsenal-Birmingham 1 tal . 1.38 City-Fulham 1 tal . 1.40 Young Boys - Xamax 1 tal . 1.35 Rangers - St. Johnston 1 tal 1.15 Sturm Graz - Ried 1 tal . 1.65 Werder Bremen - Leverkusen 2 tal . 2.10 Racing Satander - Villarreal 2 tal 2.30
Indskud 100 kr
Samlet odds 23.90 Mulig gevinst : 2390 kr
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hvis jeg havde en online-konto ville jeg også helt klart prøve med det forsøg, men da jeg skal heeele vejen ned i kiosken, holder jeg mig til at oddse sjældnere og på kampe med mere værdi. Der er btw update i min blog, hvor i kan se nærmere på min "oddse-stil".
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Feb 2011, 15:04 af Ghertesteas »
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
West Ham - Liverpool antal mål i kampen: 2-3 Roma - Parma 1 City - Fulham 1
Indskud: 100 gevinst 418
Let's go!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Feb 2011, 15:02 af Njaourinho »
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Finder rigtig god værdi i et spil på over2,5 mål i Manchester City - Fulham kampen. Oddset kan fåes til odds 2.00 på Bet365, og statistikken viser at syv ud af de sidste 10 kampe som City har deltaget i, har der været over 2,5 mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Jeg er jo også med på "Million Eksperimentet" eller hvad man vil kalde det. Dagens kupon ser således ud:
Manchester City - Fulham 1 - Draw no bet 1,22 Indskud: 88,02
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Hej alle.
Har siddet og kigget på bettingsider og har et godt øje til Bet365. blandt andet pga. deres live betting.
Inden jeg smider penge ind et sted vil jeg gerne vide om der er nogen der ved om det der med, at man skal gennemspille sit indskud + bonus 3 gange før du kan udbetale. Tæller det også med hvis det er at du kun spiller Live Betting? Eller skal man også oddse almindeligt?
Håber der er nogen der kan hjælpe!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
"For at kunne spille for din bonus, skal du gennemspille det kvalificerende indbetalingsbeløb 1 gang på sportsvæddemål. Du skal gennemspille din bonus og indskud 3 gange før du kan foretage en udbetaling."
Taget direkte fra Bet365's side. Der står intet om, at man ikke må spille live betting. Det er dog ikke noget, som du skal hænge mig op på.
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Oddset skal bare være over 1.50, så er det ligemeget om det er live betting. Det er 99 % sikker på.
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Nu når skolen går i gang og jeg kan oddse i frikvarterene så tror jeg sgu at jeg begynder på det der rig på 33 dage  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|