home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:54:21 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 08:53:09 Broen13 Blogs [26] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 07:45:18 Broen13 Blogs #49 Youth to Gold
I dag kl. 07:43:35 Broen13 Klubsøgnin... CD Santa Clara
I går kl. 15:04:40 Broen13 Klubsøgnin... Paris Saint-Germain F.C.
01 Mar 2026, 20:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Feb 2026, 11:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23323
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CarolSwevy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 702 703 [704] 705 706 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1538964 gange)
SimonHO
Reserveholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #10545: 18 Dec 2010, 23:25 »

Gladbach - Hamborg 2
Schalke - FC Köln 1
Danmark - Norge 2
Liverpool - Fulham (0-1) x
Da Liverpool-kampen blev aflyst, vandt jeg på den kupon Smiley
Dog kun 80 kroner, men alligevel.

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #10546: 19 Dec 2010, 12:36 »

Houston Texans - Tennessee Titans 1 2.05

- Houston har haft en mindre god stime med to nederlag i de sidste to kampe til Ravens og Eagles. Det er dog kun 3 kampe siden, at de lavede shut-down på Titans. Schaub har været tvivlsom til kampen hele ugen, men deltog fuldt i fredagens træning. Andre og Arian har også været tvivlsomme, men de er begge fuldt med i kampen i aften, så vidt jeg har hørt. Vi så i sidste indbyrdes kamp, at Finnegan hellere vil irritere Andre Johnson, fordi han ved, at han ikke kan stoppe ham. Andre er i en fantastisk form pt. 9 receptions - 140 yards mod Ravens og 6 receptions - 149 yards mod Eagles. Schaub ved hvordan han skal finde Andre, og det ødelægger Titans i aften.

Kansas City Chiefs - St. Louis Rams 2 1.65

- Matt Cassel har været meget tvivlsom op til kampen. Han var delvist med til træningen i fredags, men han kunne knap nok kaste, og i hvert fald ikke ramme noget. Uden at såre nogle, så har Rams den mest talentfulde rookie QB i ligaen. Hans favorit mål denne sæson har været Amendola, og det skulle undre mig, hvis Amendola ikke får brændt Flowers af nogle gange. Chiefs pass-defense har ikke været godt i år, og det tror jeg Mr. Bradford udnytter i dag.

Denver Broncos - Oakland Raiders 2 1.27

- Broncos har det andet dårligste rush-defense i ligaen, og Raiders har en mand, Darren McFadden, han kommer til at blive en nøglespiller i dag. McFadden er i en fantastisk form, og løb sig til 97 yards mod Chargers defense, hvilket virkelig er en præstation i sig selv. Sidste indbyrdes kamp ødelagde Raiders også Broncos med hele 59-14 i Denver. Der løb McFadden som han ville, og Broncos kunne ikke stoppe ham. Så er der også bare det, at Tim Tebow starter inde i dag for Broncos. Den mand er en college legende, men han har ikke lært at kaste ordenligt endnu. Han skal nok blive underholdende at følge i dag, men han kan ikke føre Broncos til sejr mod Raiders.

Indskud: 100 kr
Samlet odds: 4.30

Newton Heath
Manager

« Svar #10547: 19 Dec 2010, 13:47 »

To kuponer fra undertegnede og Jakob E til dagens begivenheder.

kupon1
Norge - Sverige (0-6) | 1 | 1.80
Real Madrid - Sevilla (0-2) | 1 | 2.30
Marseille - Lyon | X | 3.25

Odds: 13.45
Indskud: 50 kroner
Mulig gevinst: 622 kroner

Norge smed igår Danmark ud af guldkampen med en 9-måls sejr, og står i dagens finalekamp overfor et svensk hold, der må ses som endnu svagere end vores nationale mandskab. Sverige slog tidligere i turneringen chokerende de norske verdensstjerner, men på daværende tidspunkt havde 11 af de norske piger et gevaldigt maveonde. Dette må forventes at være væk, og Norge er med garanti opsat på at få hævn og på at vinde slutrunden med manér. En norsk sejr på op imod ti kasser af i mine øjne ikke urealistisk.

Barcelona vandt stort igår, og lægger dermed et kæmpe pres på Real Madrid som her til aften tager imod kriseramte Sevilla. Af den grund må hjemmeholdet anses for at være klare favoritter, og mon ikke om Real gerne vil give hjemmepublikummet et show. Sevilla har haft svært ved at lukke nede bagi, og dette kan Ronaldo og co uden tvivl udnytte. Jeg tror Real vinder en klokkeklar sejr på tre eller fire mål.

Vores sidste kamp er mellem de franske tophold Marseille og Lyon, som i aften udkæmper en spændende og vital kamp på Velodromen i Marseille. Begge hold vil for alt i verden undgå at tabe, og dette kan resulterer i en halvkedelig affære med en pointdeling til følge. Dette er selvfølgelig et sats, men til 3.25 er det bestemt ikke urealistisk.

*Lille-kampen er blevet udsat, så vores kupon er blevet ændret.

kupon2
TBV Lemgo - HSV Hamburg (4-0) | 2 | 2.10
Danmark - Rumænien (0-2) | 1 | 1.80
Napoli - Lecce | 1 | 1.33

Odds: 5.02
Indskud: 50 kroner
Mulig gevinst: 200 kroner

Hamborg ligger klart i toppen af ligaen, og har blot sat point til få gange. De har cruiset igennem verdens stærkeste håndboldliga indtil videre, mens hjemmeholdet TBV Lemgo ligger og roder i midten af rækken. Lemgo har tidligere været oppe og snuse ved tysk tophåndbold, men de er faldet ned i midten igen, og har ikke meget at spille for andet end æren i dagens hjemmekamp mod topholdet fra Hamborg. Gæsterne derimod vil forsøge at holde deres føring i toppen af ligaen, hvor Fusche Berlin ligger i hælene på dem. Vi tror på at Hamborg tager pointne, og gerne med en margin på mere end fire basser.

Kuponens anden kamp er måske spillet mere med hjertet end med hjernen, men vi håber og tror at det danske kvindelandshold rejser sig fra gårsdagens nederlag til overmagten, og sikrer et sæt medaljer på hjemmebanen. De østeuropæiske lande er kendte for at have svært ved at sætte sig op til sådanne bronzekampe, og dette skal de medaljesultne danskere i høj grad udnytte. Derudover står der også en VM-plads på spil, så danskerne skal være ekstra opsatte på at slutte EM flot af med en håndboldlektion til Neagu og co.

Den sidste kamp på vores anden kupon er fra det italienske, hvor topholdet Napoli tager imod bundholdet Lecce. Napoli har brug for tre point for at komme tættere på topholdet AC Milan, og dette burde de også kunne få på den stærke hjemmebane.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 14:12 af Newton Heath » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10548: 19 Dec 2010, 14:03 »

Real - Sevilla, 2, 14.00.

Giants - Eagles, 2, 2.35

Titans - Texans, 2, 2.08.

Dolphins (-5,5) - Bills, 1, 1.90

Alle sammen singler, alle sammen på Danbook.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 14:07 af Riis » Logged

AFC
Manager

« Svar #10549: 19 Dec 2010, 15:10 »

Real - Sevilla, 2, 14.00.

Giants - Eagles, 2, 2.35

Titans - Texans, 2, 2.08.

Dolphins (-5,5) - Bills, 1, 1.90

Alle sammen singler, alle sammen på Danbook.
Øhh, Sevilla-sejr? Why?

Newton Heath
Manager

« Svar #10550: 19 Dec 2010, 15:15 »

Vil gætte på at den er lavet grundet det høje odds. ;-)

Sevilla er jo ikke noget dårligt hold, og du skal lede meget længe efter et 14.00 på Sevilla. Tror dog heller ikke tilnærmelsesvis på den.

AFC
Manager

« Svar #10551: 19 Dec 2010, 15:17 »

Undrede mig bare over det, da jeg vil sige at Sevilla får det meget svært på Bernabeu. Hænger nok også sammen med, at jeg er Real-fan.

Men det odds der ser da vanvittigt ud alligevel...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10552: 19 Dec 2010, 15:17 »

Napoli har brug for tre point for at komme tættere på topholdet AC Milan, og dette burde de også kunne få på den stærke hjemmebane.

Arh, de er ganske middelmådige på hjemmebane. De er det 6. dårligste hjemmehold i Serie A. Wink Men det betyder ikke at jeg ikke er enig i at de vinder i dag. Wink

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #10553: 19 Dec 2010, 17:29 »

To styks kuponer fra min side i dag. De to kuponer er efter princippet om en satset og en forholdsvis sikker!

ATL Falcons - SEA Seahawks  1  1.41
Real Madrid - Sevilla (0-1)  1  1.57

Samlet odds: 2.21
Indskud: 30kr

Marseille v Lyon  X  3.25
Sampdoria v Genoa  X  3.00
VfB Stuttgart v Bayern München (1-0)  X  4.00

Samlet odds: 39.00
Indskud: 20kr

Thumbs Up

Newton Heath
Manager

« Svar #10554: 19 Dec 2010, 18:21 »

Tabte på mine to forrige, så lavede lige en impuls-kupon til slut:

Sampdoria - Genoa under/over 2,5 | 1 | 1.57
Marseille - Lyon | X | 3.25
Real Madrid - Sevilla (0-2) | 1 | 2.37

Odds: 12.09
Indskud: 100 kroner
Gevinst: 1110 kroner

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #10555: 19 Dec 2010, 19:28 »

Larrissa vs Olympiakos     2
Real Madrid vs Sevilla (0-1)    1
Ferraira vs FC Porto      2
Pittsburgh Steelers vs New York Jets   1

Odds: 3,74
Indskud: 300 kr

Den helt sikre, som selvfølgelig går hjem Opstemt

Hala Madrid!

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10556: 19 Dec 2010, 19:34 »

Wow.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #10557: 19 Dec 2010, 19:55 »

Wow.

Hvad mener du med det?  Smiley

Hala Madrid!

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10558: 19 Dec 2010, 19:57 »

Det er mange penge, når det er på fire kampe Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #10559: 19 Dec 2010, 20:00 »

Det er mange penge, når det er på fire kampe Smiley

Ja, man skal jo tjene lidt penge.  Wink

Ej jeg ved godt at fire kampe, nærmest altid gør et odds usikkert, men jeg synes faktisk de er helt sikre alle sammen, måske med undtagelse af Real Madrid, som godt kunne misse. Når førstepladsen i Grækenland møder sidstepladsen og den giver 1,30 igen, så SKAL man jo tage det odds i hvert fald.  Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 702 703 [704] 705 706 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010