|
ItaliensLarsen
|
|
har også lavet den her getafe-mallorca2 birmingham-tottenham2 20kr
Der må jeg så lige sætte spørgsmålstegn. Hvorfor laver du en med Getafe - Mallorca X og en anden med et 2 tal. Så er du jo sikker på, ikke at vinde på begge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
odds
Lilleputspiller
|
|
ved jeg godt men til 3.20 hos danskespil skulle den prøves
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
odds
Lilleputspiller
|
|
fordi den med otte kampe på har jeg lavet to kuponer som jeg også skrev en hvor jeg dem til at vinde og en hvor de spiller uafgjort er nemlig ikke helt sikker på den tror nu mere på 2-1 til mallorca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
odds
Lilleputspiller
|
|
lavde faktisk en kupon for et par dage siden hvor alle var gået hjem lige indtil westham.manchester united 4-0 det taler vistr for sig selv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
lavde faktisk en kupon for et par dage siden hvor alle var gået hjem lige indtil westham.manchester united 4-0 det taler vistr for sig selv
Du hedder jo også 'odds' herinde, derfor er du jo den bedste til at oddse. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
To kuponer fra min side i dag:
Steaua - Liverpool X 3.25 Utrecht - Napoli X 3.30
Samlet odds: 10.72 Indskud: 50kr
Dortmund - Karpaty (0-1) 1 1.38 CSKA Moskva - Lausanne (0-1) 1 1.45 POAK - Club Brügge Under 2.5 1.68 Rapid Wien - Porto Over 2.5 1.85
Samlet odds: 6.22 Indskud: 14kr
Sådan!! Nu mangler POAK og Brügge bare at spille en mål fattig kamp! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Dec 2010, 15:42 af xaagaard »
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Haha. Jeg får gevinster idag!
tillykke med det (: 
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
Stadion: Millerntor-stadion Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Ved du hvilke kuponer jeg har fytte? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Ved du hvilke kuponer jeg har fytte?  nej
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Haha. De er i min odds blog, hvis du skulle være interesseret. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Haha. De er i min odds blog, hvis du skulle være interesseret.  det går sku da godt for dine odds
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
det går sku da godt for dine odds så gik mine odds hjem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
God dag for os begge - det ser også ud til min sidste kupon går hjem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
God dag for os begge - det ser også ud til min sidste kupon går hjem  fuck du har haft en god dag så
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|