home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:59:47 RasmusA12 Blogs Make America Great Aga...
I går kl. 21:03:09 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 16:35:23 warmon Blogs [25] Mit AS Roma-event...
I går kl. 11:36:18 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Feb 2026, 21:52 Broen13 Blogs #47 Youth to Gold
27 Feb 2026, 14:26 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
27 Feb 2026, 08:32 Broen13 Klubsøgnin... FC Basel
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LenoraCUM
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1537821 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Odds-tråd
« Svar #9690: 23 Nov 2010, 21:58 »

Nej ikke nødvendigvis, men langt de fleste kampe med odds der vil give meget mere igen er jo usikre odds.

Systemet er jo pærer simpelt.

Du oddser fx 10 kr. Hvis du taber oddser du det dobbelte, altså 20 kr. og hvis du taber den så er det 40 kr. Når du så vinder vil du jo automatisk vinde alt du har tabt, da du har et odds på 2.00 eller mere.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9691: 23 Nov 2010, 22:00 »

Jeps, I know TheX. Det er også derfor jeg oddser det. Smiley Derfor mener jeg jo også at man nemt kan satse ved de første 10 og 20 kroner Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Ariana Grande
Manager

« Svar #9692: 23 Nov 2010, 22:02 »

Jeg vil selv foretrække at holde mig til de sikre kampe ligesom her http://www.odds1.dk/index.php/double

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9693: 23 Nov 2010, 22:06 »

Han er dygtig! Men han satser jo bestemt også med nogle kampe indimellem Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Ariana Grande
Manager

« Svar #9694: 23 Nov 2010, 22:08 »

Jaeh, nogle gange.

Vil også gerne spille systemet, men har aldrig penge nok til at starte på det desværre.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9695: 23 Nov 2010, 22:11 »

Nej, det kan jo godt gå hen og blive dyrt Skuffet

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9696: 23 Nov 2010, 22:36 »

Min kupon idag:

Partizan-Shakhtar 2 1.66
Ganske simpelt. Shakhtar er ikke videre endnu, og hvis Braga overrasker mod Arsenal i aften, og Shakhtar taber til Partizan, så er der tre hold med ni point, Shakhtar SKAL vinde mod puljens absolut ringeste hold, som ikke engang har fået point endnu.

Spartak Moskva-Marseille 2 2.90
Dette er absolut et kæmpe sats. Marseille er ovenpå efter to sejre i træk i CL og med en udebane sejr over Toulouse i deres seneste kamp i ligaen. Spartak er med to nederlag i træk i CL, og så har de slet ikke været prangede i den hjemlige liga, så jeg mener 2.90 er en gave.

Roma-Bayern 1 1.80
I mangel af bedre kampe valgte jeg denne. Jeg kunne selvfølgelig have stoppet med de to første kampe, men jeg vælger altså at satse idag. Bayern er videre i gruppen, de behøver sågar ikke engang vinde idag for at napse første pladsen. De er i problemer i den hjemlige liga, så jeg tror helt sikkert, at Bayern stiller med svækket hold idag. Roma SKAL og vil vinde idag, så jeg er sikker på at de kommer med stærkeste hold. Roma mangler vist ikke rigtig nogle spillere, og selvom Bayern stiller med stærkeste, mangler de altså nogle profiler - deriblandt Ribery.

Indsats 45.84 kroner.

Dette blev så min kupon idag, som jeg har analyseret en lille smule. Dog kunne jeg godt have sat mig mere ind i det.
Er godt tilfreds! Som jeg altid har sagt, jeg vinder rigtig tit når jeg analyserer, og værsgo Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #9697: 23 Nov 2010, 22:37 »

Du var satme heldig angående Roma Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #9698: 23 Nov 2010, 22:37 »

Ajax - Real Madrid 2
Bournemouth - Yeovil 1

Samlet odds: 3,02
Indskud: 50

Anden sejr i træk, så ruller vi. Opstemt

Ariana Grande
Manager

« Svar #9699: 23 Nov 2010, 22:38 »

Nej, det kan jo godt gå hen og blive dyrt Skuffet

Gider ikke de der små beløb, så vil gerne vente til jeg bliver 18 år, og så åbne en konto på Bet365, hvor jeg så gerne skulle have 2000 og sætte ind, så jeg kan starte med 100, 200, 400, 800 osv.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9700: 23 Nov 2010, 22:38 »

Det nævnte jeg også i min analyse TheX. Wink Du er bare misundelig! haha.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9701: 23 Nov 2010, 22:39 »

Det tror jeg også jeg gør så TheX Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #9702: 23 Nov 2010, 22:39 »

Det nævnte jeg også i min analyse TheX. Wink Du er bare misundelig! haha.

Ja Opstemt For der var sindsygt mange gode odds i dag, men det nytter ikke noget når man kun får løn den 1!

Skipper
Gæst

« Svar #9703: 23 Nov 2010, 22:40 »

Jeg er helt estatisk over Roma come back Grin Især fordi det betyder at jeg har vundet 900 kr  Thumbs Up

System 3/4

spartak moskva - marseille 2 odds 2,80
Ajax - Real Madrid 2 odds 2,20
Auxerre - milan 2 odds 2,15
Roma - Bayern Munchen 1 1,88

indskud 20 kr pr væddemål i alt 80 kr.
Samlet gevinst lidt over 900 kr Grin

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9704: 23 Nov 2010, 22:40 »

Dagens kuponer fra min side:

Braga - Arsenal  2  1.90

Arsenal fører gruppe H med samme antal point som Shakhtar - Braga følger efter med 6 point. Derfor skal Arsenal i dag ud og hente tre point for at holde fast i førstepladsen, da Shakhtar møder formsvage Partizan Beograd. Arsenal tabte i weekenden en tæt kamp til Tottenham, men har bortset fra den kamp hentet vundet de to forgående. Man kender Arsenals kvaliteter og ved at de tit er gode for et par mål i europæisk sammenhæng. Braga kommer til kampen med problemer, de har tabt de tre seneste kampe i ligaen og fik senest kun en smal sejr over Partizan i CL.

Charlton - Bristol Rovers  1  1.70

Jeg har i den anden kamp valgt at kigge på engelsk League 1 hvor stærke Charlton tager imod midterholdet Bristol Rovers. Charlton i har vundet i de seneste fem kampe - og det er også blevet til fem sejre i de seneste fem hjemmekampe. Alene det beviser Charltons styrke. Bristol har fået nogle svingende resultater på det seneste, hvor det er blevet til 2 uafgjorte og 3 nederlag i de seneste fem ligakampe. Der er ikke så meget mere at sige til det, Charlton bør hente 3 sikre point i aftenens kamp.

Samlet odds: 3.23
Indskud: 50kr

Ajax - Real Madrid  Over 2.5  1.75

Ajax tager hjemme imod meget stærke Real Madrid. Real Madrid fører gruppen sikkert med 10 point - 5 ned til Milan. Mens Ajax ligger nr. 3 med 4 point, et mindre end Milan og et mere end Auxerre. Altså er dagens kamp vigtig for Ajax og de er tvunget til at komme frem over banen. Vi ved at når Real Madrid spiller, er det som reelt meget målrigt og jeg tror heller ikke at kampen i aften bliver anderledes. Ajax skal hente point, det skal ske ved offensivt fodbold - Real Madrid skal ikke nødvendigvis op og scorer, men når man kigger på de spillere holdet har, så ved at der nok skal blive skabt massere af chancer. Jeg tror en målrig kamp!

Partizan Beograd - Shakhtar Donetsk  2  1.72

Her taler vi om to hold der i deres respektive ligaer er tophold, Shakhtar kører simpelthen alle de andre over og har vundet 16 kampe ud af 18 i indeværende sæson. Partizan er gruppens bundhold med 0 point og har derfor ikke så meget at spille for, udover en spinkelt håb om Euro League - hvilket betyder at der skal hentes sejr mod Shakhtar og Arsenal. Shakhtar derimod ligger a point med Arsenal og vil gøre alt for at holde fast i toppen og ligge ydeligere afstand til Braga. Jeg tror klasseforskellen på de to hold for alvor vil komme til syne i aften - hvilket også afspejles i oddset på de to hold.

Spartak Moska - Marseille (0-1)  2  1.42

I gruppe F tager Spartak imod Marseille. De to hold ligger a point i deres pulje og har under sig Zilina der har 0 point og formodentlig heller ikke henter nogle i aften. Over dem ligger Chelsea 12 point og derfor efter aftenens kamp nok videre. I omvendte opgør hentede Spartak mod forventning en smal sejr. Spartak har for tiden ikke været så godt kørende i den hjemmelige liga, hvor det er blevet til to point i tre kampe, senest med nederlag til CSKA. Marseille går det godt for i ligaen hvor det i de senest fem kampe er blevet til fire sejre og en uafgjort. I sidste runde formåede Marseille er smadre Zilina med hele 7-0. Så selvtilliden burde være i orden. Kampen bliver tæt og jeg har valgt at spille den lidt mere sikre og tage Marseille til sejr - foran med én fra start.

Samlet odds: 4.27
Indskud: 20kr

Ikke helt optimalt, men den ene gik da hjem og det blev til lidt skillinger.

Er godt tilfreds! Som jeg altid har sagt, jeg vinder rigtig tit når jeg analyserer, og værsgo Wink
Godt spillet, men man må sige at du har heldig med Roma!! Wink

Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010