|
vmanstar
|
|
Jeg har lige smidt 300 kr på Liverpool sejre Odds. 2.05 Gevinst. 615, kr  Go LFC. I skal fandme kunne vinde over Elmander og Co.  Er 2.05 ikke relativ lidt?  Tror selv på, at den ender uafgjort, og har også selv oddset nogel Fm$ på det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Creative
|
|
Vi håber på det bedste. Om ikke andet så for Liverpool skæbne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Nogle der ved hvordan man regner 2 TBP sammen til en TBP?
er det ikke bare at gøre sådan her fx. 133(tbp1) + 102 (tbp2) / med 2 = resultat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Er 2.05 ikke relativ lidt?  Tror selv på, at den ender uafgjort, og har også selv oddset nogel Fm$ på det  Jo. Den giver 2.25 på centrebet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Og 2.30 mange andre steder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
 ja den burde være sikker!
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Hvad siger i til denne:) Bari - Udinese 2 Brescia - Napoli 2 Cagliari - Bologna 1 Atletico Madrid - Almeria 1 Atletic Bilbao - Getafe 1
Ser sku godt ud lige nu 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Hvad siger i til denne:) Bari - Udinese 2 Brescia - Napoli 2 Cagliari - Bologna 1 Atletico Madrid - Almeria 1 Atletic Bilbao - Getafe 1
den begynder sgu at se god ud. Håber da for dig at du nåede at oddse den 
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Nu har jeg lige opdaget at Monaco - Bordeaux er blevet udsat, betyder det så at jeg har vundet på min kupon, altså den kamp giver odds 1,0?
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hvor meget kan du vinde? 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Smed lige 500 kroner ind på Ladbrokes lige før Liverpool skulle spille.. Smed 50 kroner på Brøndby og Liverpool, så det gav lige 300 kroner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Bolton 0-1 Liverpool 2.05 Deportivo 3-0 Espanyol 2.50 Esbjerg 1-2 Brøndby 2.35 San Francisco 24-10 Denver (mangler to min) 1.70 Indsats 30 kroner Gevinst 614 kroner. Dejlig afslutning på weekenden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
khawar
|
|
Lorte alt mad har ødelagt den hele 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
khawar
|
|
den begynder sgu at se god ud. Håber da for dig at du nåede at oddse den  Ja jeg nåede det men sæt mad ødelagde den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Hvad siger folk til denne Blackpool - West Bromwich (West Bromwich vinder en af halvlegene) 1.61 Mallorca - Levante (Mallorca) 1.61 FCN - OB (begge hold scorer) 1.61 Den er spillet som 2/3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|