|
Erzael
|
|
Det ser sku heller ikke så godt ud med Levski 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Det ser sgu fornuftigt ud lige nu  Tottenham fører 3-1 og Liverpool fører 1-0.. Så skal de bare holde den hjem, og så lige en sejr til Roma og Valencia imorgen, så er jeg godt igang med at få en god optakt til weekenden 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Det ser sku heller ikke så godt ud med Levski  ' nææ Men det er da mega elendigt af man utd .. det må være pinligt at være man utd fandt lige nu ... men håber sku de lige banker 3 kasser ind i 2.halveg ...
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Det er aldrig pinligt at være fan, lige meget hvilket hold man hører med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Så skal der laves en sjov kupon til imorgen  : DEN LANGE Spillerunde 37 166 GUINGAM-HSV 1-0 2 2.45 167 TRABZON-TOULOUS 2 3.15 171 BREDA-VILLARR 2 1.75 178 RAPID W-ASTON V 2 1.75 198 BRØNDBY-HER 1-0 X 4.15 207 SION-FEN 1-0 2 3.00 210 AJAX-SLO 0-1 1 1.70 214 GALATAS-LEV 0-1 1 1.48 217 GENOA-OB 0-1 1 2.60 TOTAL ODDS : 1924.89 INDSKUD: 10 KR. X 1 VÆDDEMÅL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Overvejer denne til imorgen:
178 RAPID W-ASTON V 1 3.70 196 BRØNDBY-HERTHA X 3.10 TOTAL ODDS : 11.47 INDSATS: 10 KR MULIG GEVINST: 114,7 KR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Er der nogen der ved hvad der sker med mine odds på unibet hvis Stabæk - Valencia kampen bliver aflyst i aften? Mangler kun at den kamp og Kosice - Roma går hjem for at vinde penge, men hvis Valencia kampen bliver aflyst, hvad sker der så med mine odds? Alle svar er velkomne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Er der nogen der ved hvad der sker med mine odds på unibet hvis Stabæk - Valencia kampen bliver aflyst i aften? Mangler kun at den kamp og Kosice - Roma går hjem for at vinde penge, men hvis Valencia kampen bliver aflyst, hvad sker der så med mine odds? Alle svar er velkomne  kampen giver bare automatisk odd 1.00.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
kampen giver bare automatisk odd 1.00.
Okay, tak for svaret  Tror og håber dog ikke at den bliver aflyst, for Lech Poznan spillede også mod Fredrikstad med trøjer hvor der var bookmaker sponsor på, så vil være latterligt hvis Valencia ikke får lov fordi de tror at de er noget i Norge og kan gå imod UEFA..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Okay, tak for svaret  Tror og håber dog ikke at den bliver aflyst, for Lech Poznan spillede også mod Fredrikstad med trøjer hvor der var bookmaker sponsor på, så vil være latterligt hvis Valencia ikke får lov fordi de tror at de er noget i Norge og kan gå imod UEFA.. den skal nok blive spillet .. det har også været oppe og vende i håndbold uden det blev aflyst .. og hvis ikke så bliver stabæk jo bare taberdømt og det tror jeg ikke de gider ...
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
den skal nok blive spillet .. det har også været oppe og vende i håndbold uden det blev aflyst .. og hvis ikke så bliver stabæk jo bare taberdømt og det tror jeg ikke de gider ...
Var det også i Norge det med håndbolden? Du har nok ret i at de ikke har lyst til at blive taberdømt.. Det er da bare en åndssvag ting de har kørende deroppe i fjeldet med at man kun må reklamere for Norsk Tipning eller hvad det hedder deroppe..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
Hva er den bedste odds hjemmeside? (oddser kun på fodbold) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Hva er den bedste odds hjemmeside? (oddser kun på fodbold)  Nu kender jeg naturligvis ikke alle betting sites, men unibet og nordicbet er begge rigtig gode. Måske du også skal kigge på de bonuser diverse sites giver. Jeg har oddset følgende til i dag: Everton - Sigma Olomouc 1 Brøndby IF - Hertha Berlin 2 Košice - Roma 2 Total odds: 4,68 indskud: 50 kr Everton og Roma SKAL simpelhen være sikre, mens Bif kampen er lidt tvivlsom. Men vi får at se.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|