home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:23:52 Broen13 Blogs [20] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:08:59 Broen13 Blogs #41 Youth to Gold
I dag kl. 08:05:24 Broen13 Klubsøgnin... Chivas Guadalajara
I går kl. 15:32:32 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 10:11:47 Broen13 Challenges Nationalitetsudfordring
I går kl. 08:38:15 Broen13 Klubsøgnin... FC Andorra
23 Feb 2026, 22:31 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23303
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlbertoDax
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1535005 gange)
Aarhus Fremad
Ynglingespiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #7845: 28 Jul 2009, 22:23 »

For det første - Der er ikk noget der er sikkert ! Wink
For det andet - En såkaldt 'sikker' kupon, som måske bare skal starte med at hente et lille overskud hjem, bør ikk indeholde 4 kampe.. Favoritterne taber 20 % af tiden, dvs., hver 5. kamp.. Når det så er sagt, så er jeg enig i at disse kampe bør holde.. Tror dog den irske blir ret tæt Wink Men pas altid på med at spille mere end en enkelt eller to kampe, når formålet blot er at hente et overskud.. Plejer personligt at tage 2 kampe, til omkring odds 2 sammenlagt.. Smiley

Det er vel OK med 4 kampe, så har han sorteret den 5. kamp fra, altså den kamp hvor favoritten taber Smiley
Jeg er helt enig intet er sikkert når det gælder spil...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7846: 28 Jul 2009, 22:28 »

Det er vel OK med 4 kampe, så har han sorteret den 5. kamp fra, altså den kamp hvor favoritten taber Smiley
Jeg er helt enig intet er sikkert når det gælder spil...

Haha.. Var oss ved at skrive "... og nej, det hjælper ikk bar at tage 4 kampe hver gang, og så mene at man har valgt den fra, som ikk går hjem.." Opstemt Men som det ser ud nu, mangler han kun Real.. Gør jeg iøvrigt oss.. Wink Men jah, sådan kan man bar ikk sige det jo.. Men hvis du kan ramme de 4 der ifølge statistikken holder, hver evig eneste gang, så ender du nok med en go økonomi Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

S
Gæst

« Svar #7847: 28 Jul 2009, 22:42 »

Jeg har i dag lavet en sikker kupon, da jeg vil se hvor meget én tyver kan blive til. Jeg har derfor valgt at starte sikkert ud for at få lidt klejner i kassen..

Mjällby - Norrköpping 1 (1,45)
Juventus - Seongnam 1 (1,23)
Waterford United - Finn Harps 1 (1.35)
Real Madrid - Liga de Quito 1 (1.20)

Samlet odds: 2,88

Der er noget du har komplet misforstået. En venskabskamp, en 2. ligekamp, og endnu en venskabskamp på samme kupon kan aldrig blive et sikkert væddemål.. Nu ser det dog ud til at du er heldig, og at de går hjem, og tillykke med det Smiley

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7848: 28 Jul 2009, 22:52 »

Der er noget du har komplet misforstået. En venskabskamp, en 2. ligekamp, og endnu en venskabskamp på samme kupon kan aldrig blive et sikkert væddemål.. Nu ser det dog ud til at du er heldig, og at de går hjem, og tillykke med det Smiley

Der er aldrig noget der er sikkert i spil Wink Forstå mig ret.. Men som regel er 4 kampe ikke at foretrække på det man vil kalde en 'sikker' kupon.. Men man går vel efter sine fornemmelser, og statistikker, og hvad man ellers bruger.. Og hvis man rammer det man spiller på, er det jo i princippet ligemeget hvordan man er kommet frem til, hvilke ligaer kampene er fra, og hvor mange kampe man har.. Wink

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

« Svar #7849: 28 Jul 2009, 23:16 »

På min skærm er den stadig 0-0 i Real Madrids kamp...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7850: 28 Jul 2009, 23:19 »

På min skærm er den stadig 0-0 i Real Madrids kamp...

Yep, og netop fløjtet til pause.. Real løber også offside hver gang de skaber en stor chance Wink
Men hvem havde oss li regnet med at spillere som Dudek, Salgado og Guti sku starte inde.. Ahrr, vil nu mene at det stadig lugter af en Real-sejr.. De spiller bedst, og nu får de nok li at vide at de skal træde lidt på pedalen her til 2. halvleg..  Thumbs Up

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7851: 28 Jul 2009, 23:44 »

^^ Fik jeg vidst ret i... 2-0 efter 52.25.. Ronaldo på straffe, efterfulgt af en kasse af Granero.. Liga de Quito's træner belv iøvrigt bortvist, som jeg så det, for at klappe hånende af dommeren Wink

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

« Svar #7852: 29 Jul 2009, 00:00 »

Her er lige en double som kan spilles hos Bet365
Spilstop første kamp: tirsdag kl. 12.45

Gombak United (Singapore) 1,44
Haukar (Island) 1,50

Samlet odds: 2,16

Held og lykke

Gombak United (Singapore) 1,44 - 2-1
Haukar (Island) 1,50 - 3-0

Det kalder jeg en "sikker" kupon Smiley

LDU på vej tilbage mod Real...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7853: 29 Jul 2009, 00:03 »

Gombak United (Singapore) 1,44 - 2-1
Haukar (Island) 1,50 - 3-0

Det kalder jeg en "sikker" kupon Smiley

LDU på vej tilbage mod Real...

Metzelder til 3-1 få minutter efter reduceringen.. Wink Sad og frygtede 2-2, for de spillede sku godt i den periode der.. Men så scorer Real ved et hjørnespark, og jah.. Nu styrer de det...

^^ Tillykke med bon'en Wink Hvor meget spillede du, og hvordan hulen er du li kommet frem til de kampe ? Peace

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

« Svar #7854: 29 Jul 2009, 00:08 »

Metzelder til 3-1 få minutter efter reduceringen.. Wink Sad og frygtede 2-2, for de spillede sku godt i den periode der.. Men så scorer Real ved et hjørnespark, og jah.. Nu styrer de det...

^^ Tillykke med bon'en Wink Hvor meget spillede du, og hvordan hulen er du li kommet frem til de kampe ? Peace

jeg spillede 300

forklaring kan du få i en pb. jeg vil i seng nu. du kan sende mig en pb hvis du er interesseret

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7855: 29 Jul 2009, 00:47 »

Juventus  @ 1.36
Real Madrid vinder med 2 mål eller mere  @ 2.05
Doubler, 1 Væddemål * 50,00 kr   50,00   139,78
Total     50,00   139,78

Jeg turde ikke at spille Juventus med to, da jeg ikke kender deres hold rigtigt, men de vandt 3-0.

Min nye taktik hedder 2 kampe og så 50-200 kr. på. Så længe den samlede odds giver over 2,5, er det fint. Et overskud på 89,- som i dette tilfælde lyder ikke af meget, men det løber hurtigt op, hvis man gentager det.  Thumbs Up

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #7856: 29 Jul 2009, 01:12 »

Du skal ikke tage fejl af den irske 2. liga kamp Wink Jeg har et udmærket kendskab til Waterford United, og følger rimelig meget med i deres gøren og laden. Derudover var den svenske kamp ikke en venskabskamp. Mjällby har iøvrigt kun smidt 7 point væk gennem hele deres sæson, hvis jeg husker korrekt.

Juventus og Real Madrid mødte begge overkommelige modstandere, og hvis de ville tabe de kampe, ville det nærmest være en sensation...

Alle kampe gik i øvrigt hjem, så jeg er ganske tilfreds  Hævet Øjenbryn

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #7857: 29 Jul 2009, 01:33 »

Du skal ikke tage fejl af den irske 2. liga kamp Wink Jeg har et udmærket kendskab til Waterford United, og følger rimelig meget med i deres gøren og laden. Derudover var den svenske kamp ikke en venskabskamp. Mjällby har iøvrigt kun smidt 7 point væk gennem hele deres sæson, hvis jeg husker korrekt.

Juventus og Real Madrid mødte begge overkommelige modstandere, og hvis de ville tabe de kampe, ville det nærmest være en sensation...

Alle kampe gik i øvrigt hjem, så jeg er ganske tilfreds  Hævet Øjenbryn

Nu vil jeg selv vudere mig til at være en forholdsvis seriøs sportsbetter, og med alt respekt så virker det ude i hampen at spille waterford sejr over finn harps til det elendige odds!! du kan umuligt mene at du fandt værdi i 1 tallet.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #7858: 29 Jul 2009, 02:30 »

Vil gerne smide 200 kr ind på en konto hos Unibet da jeg fandt dem bedst til mit behov og samtidig med at de havde rigtig gode odds på noget af det jeg gerne vil spille på. Har haft lidt svært ved at finde noget om deres indbetaling og udbetaling, altså retter sagt gebyret? Er det gratis begge veje eller fx X%?

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #7859: 29 Jul 2009, 10:55 »

Nu vil jeg selv vudere mig til at være en forholdsvis seriøs sportsbetter, og med alt respekt så virker det ude i hampen at spille waterford sejr over finn harps til det elendige odds!! du kan umuligt mene at du fandt værdi i 1 tallet.

Nu er jeg, modsat dig åbenbart, en useriøs sportsbetter, og jeg spiller ren og skær for sjov. Men at mit spil kan pisse dig så meget af er nu meget morsomt...

Men alle kan vel have en dårlig dag  Peace

Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010