|
absalonsen
Gæst
|
|
man kan da ikke bruge et normalt dankort på bettingsites  Nej, nej, men Visa-Dankort så.  Jamen når man skal trække penge ud, skal man så ikke scanne pas eller kørekort, for at bevise man er 18år? Det skal man i hvert fald på www.bwin.dkForskelligt fra bookie til bookie. Jeg har kun én gang skulle gøre det, men overtalte dem til bare at lave udbetalingen. De bookies jeg bruger normalt, forlanger ikke dokumentation. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Du må meget gerne remse op af de sider.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Du må meget gerne remse op af de sider.
Bet24, Betsson, Nordicbet og Unibet har jeg aldrig oplevet problemer med. Netop fordi jeg er under 18, har jeg ikke lyst til at oprette flere kontier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Måske man skulle oprette en på Unibet så.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Man skal heller ikke på BET365!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Hvorfor ikke det JakobHove? Ikke for jeg vil, men har en bruger derinde. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
jakobhove bet365 er helt vildt godt og hvis du mister penge skal du snakke med moderatorer og bilde dem alt muligt ind for så får du bonus 
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
FRANKRI-TYRKIET 2 4.75 Frankrig har lige tabt 0-1 til Nigeria, så jeg ser det her som et rigtig godt odds der skal prøves 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Hvorfor ikke det JakobHove? Ikke for jeg vil, men har en bruger derinde.  Fik formuleret mig lidt dårligt. Det jeg mente var - Man skal ikke vise ID inde på Bet365. Jeg vil helt klart anbefale at lave en bruger på Bet365 - da det er en mega god bettingsite.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
jakobhove bet365 er helt vildt godt og hvis du mister penge skal du snakke med moderatorer og bilde dem alt muligt ind for så får du bonus  Hvad skulle man foreksempel bilde dem ind
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Fik formuleret mig lidt dårligt. Det jeg mente var - Man skal ikke vise ID inde på Bet365. Jeg vil helt klart anbefale at lave en bruger på Bet365 - da det er en mega god bettingsite.
Nå ok, i orden så! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Bet24, Betsson, Nordicbet og Unibet har jeg aldrig oplevet problemer med. Netop fordi jeg er under 18, har jeg ikke lyst til at oprette flere kontier.
hvad skriver du så i fødselsdato når du opretter en bruger på f.eks unibet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
35 R.FEDER-POT 0-1 1 1.35 60 FRANKRI-TYR 0-1 2 2.05 TOTAL ODDS : 2.76
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|