|
Yoggidk
Gæst
|
|
Det skal bare holdes nu!!!!
MARCUS LANTZ FTW! Selvom jeg hader den spiller, er det jo fint nok i denne situation, for dig  Det ser godt ud, godt spillet indtil videre!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
DET ER FUCKING LØGN!!!! Så scorer Helsingborg til 2-0 i overtiden!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Føler sgu med dig  Det er pisse surt når det sker!
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Kæft, hvor er det lækkert for dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
helsingborg ødelagde den
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
NEJ NEJ NEJ 3-1 NU  NEEEEEEEEEEEEEEJ! FUCKING PIK!!! Lort skod tis pis!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
2 mål i overtiden nederen
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
kæft en vanvittig kamp. er ked af det på dine vegne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Aldrig har jeg været så sur, været blevet så glad igen, også ned i kulkælderen igen. Har da aldrig i mine livs dage oplevet noget ligende!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ja det er meget uheldigt, men er sket for os alle, eller ihvertfald mig :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Aldrig har jeg været så sur, været blevet så glad igen, også ned i kulkælderen igen. Har da aldrig i mine livs dage oplevet noget ligende!!  Kan jeg sagtens forstå. Skulle også lige til at skrive tillykke, men kender følelsen. SønderjyskE røvede også lige 800 kr fra mig ved den sene scoring mod OB!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ikke for noget men jeg ville gerne have mistet 800kr hvis jeg havde oddset på uafgjort i SønderjyskE imod OB og den blev OB sejr.. for så ville OB ende nr. 2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|