|
adam93
|
|
Sådan!! hentede 2470,- på system :p
Nice.. Kupon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
nej ob hvad laver i  hvorfor uafgjort 
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Sådan!! hentede 2470,- på system :p
Må man se hvilke kampe du har spillet på? 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ja ville være fedt at se ekspertens odds 
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
Må man se hvilke kampe du har spillet på?  Torino - Genoa, 2 Horsens - Nordsjælland, 2 AGF - Brøndby, 1 Midtjylland - OB, X Hull - Manchester United, 1 - Hvis Hull vandt mod Uniteds RESERVER - Så var der sku big money 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Kan du ikke tage et SS af kuponen eller billede? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
men du vandt på 4/5 system?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
men du vandt på 4/5 system?
Jo det var så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
okay skulle være sikker  tillykke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
okay skulle være sikker  tillykke Takker  - Det må være min første gevinst i 2 år eller tæt på.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Kan du ikke tage et SS af kuponen eller billede?  BUMP ^^ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
233 HJK-LAH 0-1 X 3.50 238 HE'BORG-ÖRG 0-1 X 3.80 240 ELFSBOR-TRE 0-1 X 3.55 TOTAL ODDS : 47.21
INDSKUD: 10 KR. X 1 VÆDDEMÅL TOTALINDSKUD 10 KR
En lille sjov en til i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
AaB - SønderjyskE X 3.35 Burnley - Shef. United 1 2.70 Gefle - AIK 2 2.15 Helsingborg - Örgyte (0-1) 1 1.60 Elfsborg - Trelleborg (0-1) 1 2.10 Total odds: 7.22
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Det kan være jeg skal begynde at oddse rigtigt.. Har her de sidste par dage siddet og lavet et par kuponer hver aften til næste dag for at se hvordan mine "odds egenskaber" forløber sig. Ramte da også rigtigt igår : Torino - Genoa 2 7.10 AaB - SønderjyskE X 3.35 Irreterende man ikke fik oddset den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Hey. Har spillet en vanvittig dårlig kupon til idag. Det er system 2/3, men får alligevel kun gevinst, hvis alle kampe går hjem. Så er det jeg tænker, hvis alle kampe går hjem får jeg så gevinst som på en normal kupon eller hvordan får jeg gevinsten ved at ramme alle kampene i et system? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|