|
|
|
marcusdyhr
|
|
ærgerligt, men randers score nok en til gang
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Kom nu Randers!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
KOM SÅ OB I SKAL HAVE DEN 2. PLADS
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
adam93
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
så heldigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Randers 3-1!! fuck hvor lækkert!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Randers 3-2 nu! Hold den Randers!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
der er målfest til sidst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adam93
|
|
HOLD DEN RANDERS!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
endnu en gang er jeg odds mester 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Min kupon ser god ud i dag  Randers - Vejle 1Esbjerg - FCK 2Hull - Man United 2Samlet odds: 6,40 Indskud: 15kr Ja tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Mine odds @DanskeSpil Milan - Roma 0-1 2 Aab - SønderjyskE 0-1 2 Horsens - Nordsjælland over 2,5 Randers - Vejle 1
Odds: 8,49 Indsats: 10___________________ _____________ Randers - Vejle 1GAIS - Kalmar 2Real Madrid - Mallorca 0-1 1 Odds: 6,7 Indsats: 20Mine odds @Bet365.com AC Milan - Roma X Esbjerg - FCK 1XReal Madrid - Mallorca 0-1 X Systemspil: 2/3 ___________________ _________ West Ham - Middlesbrough over 2,5 målSport Recife - Atletico MG 1 Dundee Utd - Rangers 2Nogle kommentarer?  Vandt 80 kr. på den første, mens jeg lige mangler Sport Recife på den nederste. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GhettoKlinac