|
andersfa123
Gæst
|
|
Borussia Dortmund - Arminia Bielefeld 1 1,52 Hamburger SV - 1. FC Köln 1 1,28 Manchester United - Arsenal 1 1,67 Newcastle - Fulham 1 1,95
Samlet Odds: 6,34 Indsats: 50kr. Mulig Gevinst: 317kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Min nordicbet-konto er ved at løbe tør for penge. Inden jeg smed en ti'er på disse to kampe, have jeg 30 kr. tilbage på kontoen.
Everton - West Ham United 1 1.77 Kickers Offenbach - Kickers Emden 2 3.25
Indskud: 10 kr. Samlet odds: 5.75
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
Jeg har denne hvor kampene er fra ugens Tips13 fra Tabstjenesten:
78 STOKE-WIGAN 1 2.00 79 TOTTENH-MANCH.C 1 1.65 81 ELFSBOR-HALMSTA 1 1.48 153 WEST BR-LIVERPO 2 1.33 179 CHELSEA-BLACKBU 1 1.25 TOTAL ODDS : 8.11
INDSKUD: 50 KR. X 1 VÆDDEMÅL
TOTALINDSKUD 50 KR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Så har jeg også lige været nede og donere nogle penge til danske spil.  Hoffenheim - Bayern 1-0 1 Leverkusen - Borussia M 1 Monaco - V'ciennes 1 Odds: 9,42 Man Utd - Arsenal 0-1 1 Elfsborg - Hal 0-1 1 SønderjyskE - OB 1-0 2 Odds: 14,3 Hertha - Schalke 1 Stuttgart - Cotbuss 0-1 1 SønderjyskE - OB 2 La Coruña - Getafe 1 Odds: 6,71 Der blev smidt en 10'er på hver kupon. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MSS
|
|
Jeg kan stærkt anbefale siden Resultat.dk, en rigtig god livescore siden hvor du kan udvælge nogle bestemte kampe og følge dem (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MSS
|
|
Hvordan er det så gået folk i dag? Har personligt tabt 30kr, og hvad har folk ellers af guld kuponer til i morgen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Har tabt 30 kroner  er dog stadig i plus  Har du overvejet at stoppe med at spille?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Maj 2009, 20:42 af D i m m a »
|
|
|
|
|
|
|
MSS
|
|
Har tabt 30 kroner  er dog stadig i plus  Har du overvejet at stoppe med at spille? Ja tanken har været inde, men ville dog lige prøve og vinde mit underskud ind igen (: Og oddser ikke så høje beløb mere (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MSS
|
|
Føler med dig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Spillede her for lidt siden 18 krone på at Sevilla slår Osasuna under livebetting.  De giver 43 krone i kassen. Singler er vejen til succes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Føler med dig!  Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bibo123
|
|
Spillede her for lidt siden 18 krone på at Sevilla slår Osasuna under livebetting.  De giver 43 krone i kassen. Singler er vejen til succes  undskyld men jeg håber sevilla taber men den bliver nok X holder nemlig med valencia. men dog held og lyk med dit spil
|
|
|
|
|
|
,,
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Det ser sgu heller ikke ud til jeg vinder. Irriterende!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MSS
|
|
Hvis jeg havde haft overskud havde jeg smidt 100kr på denne:
153 WEST BR-LIVERPO 2 1.38 - De ville kæmpe for at beholde deres anden plads, men modsat ville West B kæmpe for at undgå nedrykning men dette tror jeg desværre ikke sker i denne kamp! 155 AB-THISTED 1 1.33 - De ville kæmpe for deres chance om at rykke op og Thisted har ikke rigtig noget at spille for. 164 JUVENTU-ATALANT 1 1.15 - Ville "sikre" sig deres tredje plads og ville måske prøve at jagte nummer to, Milan tabte jo i dag og Atalanta har ikke rigtig noget at spille for. 179 CHELSEA-BLACKBU 1 1.25 - De ville prøve at nappe anden pladsen fra Liverpool og Blackburn har ikke rigtig noget at spille for. 206 MALLORC-BARCELO 2 1.60 - Barcelona ville selvfølgelig sikre deres mesterskab, og Mallorca har ikke rigtig noget at spille for. TOTAL ODDS : 4.22
Tror bare jeg smider en 10'er på den, synes selv begrundelserne for den er rimelig gode?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|