home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1491614 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #3345: 17 Mar 2008, 14:42 »

jeg vil nok spille en asian på FCM 0,5. Som sagt, atltid målrige opgør. Ingen af holdene har nævneværdige skader. FCM har hentet et par gode offensivspillere, som sikkert gerne vil vise noget i den første hjemmekamp!

absalonsen
Gæst

« Svar #3346: 17 Mar 2008, 14:43 »

En tig, jeg har glemt at nævne herinde er, at jeg har spillet Duncan til at ende højre på topscorelisten end Nordstrand. Hvad begrunder jeg dette med? Jo, nu skal I høre. Nordstrand har fået en del mere konkurrence i fcks angreb efter Juniors ankomst, og efter at Ailton har vist gode takter i opstarten.
Duncan er fast mand i BIFs angreb, og i vinterpausen lå Duncan ét mål højere end Nordstrand. Sidste forår blomstrede Duncan, og det satser jeg på, han vil gøre igen.

Og efter igår, er Duncan naturligvis to mål bedre end Nordstrand. Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3347: 17 Mar 2008, 14:44 »

Et andet spil, som måske er værd at spille. FCM - FCN over 2,5 mål. Som en bruger på betxpert.com skriver:
Samtidig stiller FCN med en ny målmand, hvilket må give en form for usikkerhed. Bestemt spilbart imo.
Har dog bare fornemmelsen af, at FCM vinder 1-0, da jeg tror det bliver en rodet affære, som præmiere tit er. Folk skal lige finde hinanden, men tror også at FCM er gode nok til at hive en 1-0 sejr hjem.

@Juller

Det var nu mest rettet mod El Kun og Sheriffen87, som bare kommenterer uden begrundelse... Hvorvidt man poster sin kupon med eller uden begrundelse er mig ligegyldigt. Det El Kun og Sheriffen har gang i er derimod latterligt.
Okay. Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Mar 2008, 14:46 af Juller » Logged

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #3348: 17 Mar 2008, 14:53 »

Hvad fik du den til Absa?

Birmingham - Newcastle skal klart spilles 1

Birmingham slog Tottenham 4-1 og spillede 2-2 mod Arsenal i de sidste to hjemmekampe, mens Newcastle har tabte de sidste 5 ude kampe og har 1-1-8 i de sidste 10 udekampe!

newcastle har endvidre Emre, Milner, Given og Carr ude!

Zone 43
Manager

« Svar #3349: 17 Mar 2008, 14:53 »

Tror at Randers og er gode nok til at få en sejr mod AGF.

Derfor tror jeg godt at Sporting kan vinde med 2.

Skal også indrømme at jeg også har overvejet Birmingham til at vinde med én enkel, men tror bare at Newcastle er så stor en klub, at de er gode nok til at få point mod Birmingham, da det vil være værre for Newcstle at ryge ned end Birmingham. Men den er svær

Tja.. Den er svær og de har vel også et skadede spillere efter de to kampe mod Brøndby?

De er inde i en mindre god stime, som der er nævnt, men mon ikke, at de ryger ud af den i dag mod Nacional, som ikke scorer meget?

Jeg kan kun råde dig til at spille den.. Birmingham har været gode hjemme, hvor de senest slog Spurs med 4-1! På skadeslisten mangler Newcastle 6 mand, hvor 3-4 af dem imo, kan gå direkte ind i startopstillingen, mens Birmingham kun har Kapo på skadeslisten. Det lugter af Birmingham sejr - og gerne en stor én!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #3350: 17 Mar 2008, 14:56 »

Det var desværre faldet inden jeg nåede det, men 1,65 er okay imo.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3351: 17 Mar 2008, 14:58 »

Birmingham - Newcastle skal klart spilles 1

Birmingham slog Tottenham 4-1 og spillede 2-2 mod Arsenal i de sidste to hjemmekampe, mens Newcastle har tabte de sidste 5 ude kampe og har 1-1-8 i de sidste 10 udekampe!

newcastle har endvidre Emre, Milner, Given og Carr ude!

Det kan der være noget om, men som sagt tror jeg bare nerverne har for meget at sige.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #3352: 17 Mar 2008, 15:20 »

Det kan der være noget om, men som sagt tror jeg bare nerverne har for meget at sige.
jeg tror ikke Birmingham er nervøse for at spille hjemme mod et hold der har to point flere end dem!

absalonsen
Gæst

« Svar #3353: 17 Mar 2008, 20:51 »

Pga. mine fantastiske hukommelse får I mine bets nu:

FC Midtjylland - FC Nordsjælland 1
1,7 @ Unibet

Birmingham - Newcastle 1X
1,36 @ Unibet

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3354: 17 Mar 2008, 22:54 »

Super elendig odds dag. Gueugnon formåede at udligne i overtiden, selvom de var en mand i undertal... så tager man vist for let på tingene, Nantes. Samtidig spillede FCM - FCN 1-0 - første kamp i 11 kampe i træk, hvor de scorer under 2 mål... fantastisk. Nå - op på hesten igen.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

absalonsen
Gæst

« Svar #3355: 17 Mar 2008, 22:58 »

Pga. mine fantastiske hukommelse får I mine bets nu:

FC Midtjylland - FC Nordsjælland 1
1,7 @ Unibet
Resultat: 1-0

Birmingham - Newcastle 1X
1,36 @ Unibet
Resultat: 1-1

Min dag var modsat KFs. Det vil sige god. Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3356: 17 Mar 2008, 23:02 »

...jeg forstår ikke, du poster dine odds efter, de er gået hjem... hvad giver det i forhold til andre brugere? Udover man selvfølgelig kan sige tillykke, du vandt...? Det bidrager jo med absolut ingenting...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3357: 18 Mar 2008, 12:18 »

Nå, drenge. I dag spiller vi på noget bold fra de lavere skotske og engelske rækker. Jeg smider 100 på 2-tallet i Colchester-Hull, samtidig med at jeg også smider 100 på 2-tallet i Cowdenbeath - Queens Park.

Analyse af Cowdenbeath - Queens Park: http://betxpert.com/ekspert/skolow/#64579
"Analyse" af Colchester - Hull: http://tipsomtips.com/Bruger/Info.asp?Emne=Colchester-Hull%20%5BChampionship%20League%20-%20England%0D%5D&Info=115939&Forum=11

wirenfeldt
Gæst

« Svar #3358: 18 Mar 2008, 12:20 »

Min dag var modsat KFs. Det vil sige god. Wink
Tja, det var da ikke noget og prale af. Den gav jo næsten ingen penge igen..

absalonsen
Gæst

« Svar #3359: 18 Mar 2008, 12:31 »

...jeg forstår ikke, du poster dine odds efter, de er gået hjem... hvad giver det i forhold til andre brugere? Udover man selvfølgelig kan sige tillykke, du vandt...? Det bidrager jo med absolut ingenting...

Hvis du nu kigger grundigt på mit indlæg, vil du se at jeg skrev: "Pga. min fantastiske hukommelse får I mine bets nu"
Du må selv gætte dig til, hvad det betyder...

Tja, det var da ikke noget og prale af. Den gav jo næsten ingen penge igen..

Men jeg ramte i det mindste. Wink

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010