|
Dennerbif
|
|
hvis alle 4 går hjem gik den ca 1300kr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
2-1 Celtic + første målscorer Jan Vennegoor of Hesselink til odds 67.00 indskud 10 = Mulig gevinst 670
Fodbold Schalke v Porto Schalke 04 2.10 Fodbold Roma v Real Madrid Roma 2.40 Fodbold Liverpool v Inter Milan Liverpool 2.50 Fodbold Celtic v Barcelona Celtic 4.50 Fodbold Arsenal v AC Milan Arsenal 2.00
4/5 indskud i alt 100 kr. Mulig gevinst = 4.570,20 kr.
Fodbold Schalke v Porto Goal Handicap Handicap Draw 3.75 -1 Fodbold Roma v Real Madrid Goal Handicap Handicap Draw 4.00 -1 Fodbold Olympiakos v Chelsea Goal Handicap Handicap Draw 3.60 +1 Fodbold Liverpool v Inter Milan Goal Handicap Handicap Draw 3.75 -1
3/4 indskud i alt 100 kr. Mulig gevinst 5.371,88 kr.
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Det er nemlig kun Barnsley der kan  Inter vil sælge kampen fot uafgjort... Tror jeg oss den ender.. Og sammenlign nu ikk en FA cup kamp med en CHL...
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
ah, den må du længere ud på landet med. odds til 3 er sku da godt. fordi du gjorde sidste søndag, betyder det ikke du gør det hver gang.
Du har fat i noget der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Overvejer denne kupon:
Roma - Real Madrid X Liverpool - Inter X Schalke 04 - FC Porto X System: 2/3
Hvad synes I ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Overvejer denne kupon:
Roma - Real Madrid X Liverpool - Inter X Schalke 04 - FC Porto X System: 2/3
Hvad synes I ?
NEMLIG !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Inter vil sælge kampen fot uafgjort... Tror jeg oss den ender.. Og sammenlign nu ikk en FA cup kamp med en CHL...
Mange englændere vægter FA Cup, højere end PL.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Mange englændere vægter FA Cup, højere end PL.
Det har intet med CHL at gøre min ven..  Jeg tør bar ikk spille mod L'pool mer... De overrasker gang på gang i den turnering !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Det har intet med CHL at gøre min ven..  Jeg tør bar ikk spille mod L'pool mer... De overrasker gang på gang i den turnering ! Næh men du gør bare FC Cup til noget ubetydeligt, og det er det jeg prøver at modbevise.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Næh men du gør bare FC Cup til noget ubetydeligt, og det er det jeg prøver at modbevise.
Nix.. har aldrig sagt den er ubetydelig, for det er den langt fra..  Men vil våge at påstå at de hellere vil vinde CHL.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Nogen der ved om Fernando Torres er med for Liverpool iaften ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Tak Brodtgaard 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Så fik jeg oddset. Liverpool - Inter 1 Schalke - Porto 1 Arsenal - Milan 1 HSV - Zürich 0-1 1 Indsats 20 kr. Mulig gevisnt 362 kroner .  Når jeg laver en kupon med kun hjemmekampe, plejer jeg for det meste at vinde.  Efter en snak med min far blev jeg klog på at Liverpool vlile vinde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen