|
Zone 43
|
|
Aberdeen - FCK 2 2.30 (0-0 HT) AEK Athen - Villarreal 2 3.00 (0-1 HT) Fiorentina - Mlada (0-1) 1 1.50 (1-0 HT) Benfica - Amadora (0-1) 1 1.75 (Starter 22:15) Total odds: 18.11
Det ser faktisk fornuftigt ud! 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Det ser faktisk fornuftigt ud!  Ja, det er noget lort at FCK er kommet bagud . Også for mig og mine odds 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
GGOOAAALLL 2-0 ABERDEEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
GGOOAAALLL 2-0 ABERDEEN
Er du glad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
selvfølgelig da LAge  Skulle jeg ikke være det??? NEEJ der skulle det stå 3-0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
selvfølgelig da LAge  Skulle jeg ikke være det??? NEEJ der skulle det stå 3-0 Hvis du er glad for det, så vil jeg gerne kalde dig landsforræder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Tak det må jeg jo så tage imod.. Er jeg det så også fordi jeg holdt med Spurs mod AaB.. Ellers holdt jeg med AaB i de andre kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Hvis du er glad for det, så vil jeg gerne kalde dig landsforræder  Ens had til en klub kan sagtens være så stort at man er glad for resultatet pt... Havde fUck på oddset, men lige nu fryder jeg mig alligevel over at de bliver ydmyget på den måde...! Ikke landsforræderi - bare had !
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Ens had til en klub kan sagtens være så stort at man er glad for resultatet pt... Havde fUck på oddset, men lige nu fryder jeg mig alligevel over at de bliver ydmyget på den måde...! Ikke landsforræderi - bare had !
Ikke had - bare landforræderi !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Ikke had - bare landforræderi !
Flot skrevet, copycat...  MIT er had... Sådan er det bar !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Kan ikke lide FCK , men de skulle have vundet så jeg kunne have fået mine penge ! Alle andre kampe var rigtige udover den med kedelige FCK 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Aberdeen - FCK 2 2.30 AEK Athen - Villarreal 2 3.00
Fiorentina - Mlada (0-1) 1 1.50 Benfica - Amadora (0-1) 1 1.75 Total odds: 18.11
Hmm den faldt så alligevel Zone, men det kan vel accepteres når FCK tabte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Sagde den ikk ville holde.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Korrekt.. Det resultat var jo nærmest som at pisse i bukserne uden at blive våd 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Skal have spillet disse her i weekenden.. Arsenal - Tottenham (0-1) 2 2.40 Liverpool - Portsmouth (0-1) 1 2.20 M'boro - West Ham 2 2.75 Total odds: 16.17 Man United - Everton (0-1) 1 1.90 Inter - Milan 1 2.05 Juventus - Siena (0-1) 1 1.70 Total oods: 6.62 Barcelona - Real Madrid 2 3.45 Total odds: 3.45 Nancy - Lyon 2 1.90 Fenerbache - Trabzonspor (0-1) 1 2.05 Almeira - Getafe 1 2.25 Total odds: 8.76 .. samt to lotto kuponer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|