|
henssel
Gæst
|
|
Hvis man har oddset på første målscorere og person ikke kommer ind kan man så få sine penge tilbage eller hvad ? Gælder det samme hvis person ikke startet inde men kommer ind i løbet af kampen ?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Jun 2012, 21:08 af henssel »
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Gælder det samme hvis person ikke startet inde ?
Det er vel det samme som det han spurgte om.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Det er vel det samme som det han spurgte om.
Ups min fejl  Mener gælder det samme hvis person ikke startet inde men kommer ind i løbet af kampen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallihallo
|
|
Det er helt sikkert værd at skrive bag øret. Tak!
Så får du desuden en mobilbonus, hvis du indbetaler et beløb op imod 500 kr. får du 100% i bonus  Hvilket jeg lige fandt ud af og lige fik 500 gratis kr. at spille for - så jeg takker for at minde mig om, at jeg skulle minde dig om det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Så får du desuden en mobilbonus, hvis du indbetaler et beløb op imod 500 kr. får du 100% i bonus  Hvilket jeg lige fandt ud af og lige fik 500 gratis kr. at spille for - så jeg takker for at minde mig om, at jeg skulle minde dig om det  Ingen årsag ;-)
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Hallihallo
|
|
Faldt lige over et odds til imorgen: Hvem giver bolden op? Ukraine - 2,00 Frankrig - 1,83
Bet365. Ukraine er åbenbart ikke så gode til at melde, hvordan mønten lander.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Den er nu spillet !
Spanien-Irland - 1
Italien(1)-Kroatien - 1
Indskud: 1472 kr !!! KOM SÅ
Kom nu Spanien !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Kom nu Spanien !!!!
Der skal gå meget galt hvis den ikke går hjem. På trods af Irland har haft et par muligheder, så sejler de stadigvæk fuldstændigt. De kan ikke spille fodbold. Mon ikke Spanien scorer flere kasser efter pausen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3460-NicO
|
|
Em = Nemme penge  . Startede på 200 kr igår, er op på 1100 idag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallihallo
|
|
Har lige liveoddset 50 kr. på at Torres scorer næste mål, og 30 sekunder efter bliver han skiftet ud...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Faldt lige over et odds til imorgen: Hvem giver bolden op? Ukraine - 2,00 Frankrig - 1,83
Bet365. Ukraine er åbenbart ikke så gode til at melde, hvordan mønten lander.
Jeg fik odds 2.05 på Spanien gav bolden op mod Italien. Den blev spillet og ramt, men det er jo håbløst nogen giver mere end andre, det er 50/50 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Den sikre Italien - Kroatien 1X Spanien - Irland 1Odds: 1.70 Indskud: 80 kr Den er vist hjemme 
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Den er vist hjemme  spillede samme kupon for 1472 kr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Nogen der ved hvordan man får udbetalt sine penge fra danskespil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe93
|
|
Jeg fik odds 2.05 på Spanien gav bolden op mod Italien. Den blev spillet og ramt, men det er jo håbløst nogen giver mere end andre, det er 50/50  Kommer vel an på om det vindende hold vælger en bestemt side ? Kunne vel godt tænkes at Ukraine gerne ville have fansene i ryggen for at kunne komme igang og overpræstere i løbet af første halveg ?!?
|
|
|
|
|
|
FC Midtjylland ! FC Midtjylland ! FC Midtjylland ! FC Midtjylland !
|
|
|
|