Appropos Bet365 vil jeg lade det være sagt at de også har fumlet med en af mine odds.
Har faktisk stadig billedet, men episoden for jer er sikkert glemt for længst:
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/199797_1836125497424_1069051326_2161222_953807_n.jpg(tamt odds, yes I know

)
Men på denne episode VAR der faktisk et hjørnespark, og her krævede de også at jeg skulle komme med bevis. Tv2 sportens liveupdate var ikke god nok, så jeg var faktisk nødt til at downloade kampen (ULOVLIGT), klippe episoden ud, og smide den på youtube, for at få mine penge!!!!!

Nå, mine odds her for tiden har gået lidt op og ned, så jeg ved ikke engang om jeg vil råde jer til at følge dem

Men I skal da se dem, jeg har fundet god værdi i!
Lorient - Montpellier 2 til odds 2.05 på DS
Jeg har spillet denne kamp da Lorient er i bunden, og Montpellier ligger nr 1, og skal vinde for at bevare forspringet til PSG. Montpellier spiller super fodbold for tiden, hvor de bl.a. slog Marseille, for 4 dage siden med 3-1 (ude). Lorient derimod er hårdt ramt af skader, de har sågar:
Romao, Manga , Mareque ude med karantæner, og samtidig er 1 målmand Fabian Audard, Gilles Sunne, Benjamin Lecomte,Lamine Gassama ude med skader.
Jeg er næsten ikke i tvivl om Montpellier sejr her, selvom Lorient har en fordel idet de spiller på deres egen bane (som er kunstgræs). Odds 2.05 her, er ganske fornuftigt!
Spillet som single. :-)
På en double har jeg:
HB Køge - fck 1-0 2 - 2.05
Auxerre - PSG 2 (1.95)
Samlet: 3.99
Bundproppen imod førstepladsen i sas ligaen. Ikke meget at sige om den kamp ærlig talt, jeg tror fck får en nem dag (desværre) i Herfølge...
Auxerre - PSG kampen er lidt mere krydret, for odds 1.95 på PSG her, er alt alt alt alt for overbetalt i mine øjne. PSG SKAL vinde for at bevare håbet om mesterskab i denne sæson. De er pt. 3 point efter Montpellier, og når man møder sidstepladsen (som dog stadig har håb for at forblive oppe), så skal der høstes 3 point, ligegyldigt hvad. PSG fik bruudt deres dårlige stime med 4 kampe uden sejr i weekenden, da de slog deres rivaler fra Marseille med 2-1. Auxerre skal undvære af faste spillere:
Ndinga, Berthod, Coulibaly.
PSG mangler: Sissoko, som fik rødt imod Marseille.
Jeg føler mig rimelig sikker på denne kupon - men alt kan ske

Min sidste kupon er sådan set gået lidt ud fra mavefornemmelse, og jeg har ikke analyseret den dybere. Derfor skriver jeg ikke rigtig noget om det.
Lyngby-SønderjyskE 2 (2.60)
Nancy - Bordeaux 1 (2.50) - vældig overbetalt. Nancy har en fremragende statistik, imens Bordeaux har det modsatte. Nancy spiller hjemme, på deres kunstgræsbane, hvilket giver dem en fordel..!
Horsens - Brøndby 1 (2.55) - Jeg er stor Brøndby fan, men tror ganske enkelt ikke på at vi hiver en sejr i Horsens. Vi har det ALTID svært deroppe, og efter vores ringe indsats imod Køge og fck er jeg pessimistisk. Desværre.
Samlet odds: 16.57