|
casperchristensen
|
|
Tre sikre kampe! Men hvorfor kun satse en tyver, for at vinde 25?  Ja ved godt den ik giver så meget men det er sku fint nok. Jeg har ik travlt med at vinde penge og min afaring er at vis jeg holder på flere kampe så går de næsten aldrig hjem
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Ja ved godt den ik giver så meget men det er sku fint nok. Jeg har ik travlt med at vinde penge og min afaring er at vis jeg holder på flere kampe så går de næsten aldrig hjem Det er bare min mening. Jeg siger ikke noget med, at du skal tage flere kampe :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Det er bare min mening. Jeg siger ikke noget med, at du skal tage flere kampe :-) [/quot Nej men odds for noget mere  det er os okay
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Everton - Sunderland (0-1) 2 odds: 1.85 OB - Sønderjyske 2 odds: 3.95 AGF - København 1 odds 4.55 AC Horsens - Lyngby 1 odds 1.65 Så har jeg tænkt mig enten at lave et system spil, 2 ud af 4 eller 3 ud af 4. Da det jo er nogle lidt risikable odds, er der nogen der har nogle indvendinger eller syntes det er helt hen i vejret? Jeg leder efter konstruktiv kritik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Hvad siger folk til Brøndby - Køge (0-2) 1 Ob - Sønderjyske 2 Agf - FCK (1-0) X
plus som sikre kampe. Tottenham sejr og Horsens sejr?
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Frankie
|
|
@Thebarber
Som lir kupon, fin nok...men som value kupon så er den helt i skoven.
og hvordan kan Horsens og Spurs være sikre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
@Thebarber
Som lir kupon, fin nok...men som value kupon så er den helt i skoven.
og hvordan kan Horsens og Spurs være sikre?
Ved godt sandsynligheden ikke er så stor, men ville også kun smide 10/20 kroner per væddemål. Og jeg mener at spille de 2 kampe som de 2 sikre på en systemkupon?
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Frankie
|
|
@Heraklit
Everon vs Sunderland
Her ser jeg kæmpe værdi i 1 tallet, Everton er rigtig godt kørende og specielt hjemme på Goodison er de svære at hamle op med, det ender som en typisk Everton sæson med en svag start og en fremragende afslutning.
De er ubesejrede i 11 kampe, og de har generelt et rigtig godt tag på Sunderland.
Agf vs FCK
Lir bet i guess, men håber du rammer(er vel Århus dreng)
Ob vs Sønderjyske
Tør jeg ikke spå om
Horsens vs Lyngby
Horsens bør og skal vel vinde, men det er da set før at Horsens har det svært hjemme når de skal styre opgøret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Schalke 04 3-0 Hannover Arsenal 1-0 Man City PSV 3-0 Heracles
Vandt lige 268,- for 50 kroner. Det kunne lige dække nogle af udgifterne fra byturen igår :-)
Så ramte jeg igen tre kampe for 50 kroner. Denne gang blev det til en gevinst på 400 kroner. Augsburg 1-2 Stuttgart Mainz 4-0 FC Köln Brighton 0-1 Reading
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
DORTMUN - BAY 2 S.GIJON - LEV 2 VALENCI - RA 0-1 1 W.B MÅL - JA/NEJ Nej samlet odds 31.27 indsats 50 kr mulig gevindst 1563,50 hvad siger i til den ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
DORTMUN - BAY 2 S.GIJON - LEV 2 VALENCI - RA 0-1 1 W.B MÅL - JA/NEJ Nej samlet odds 31.27 indsats 50 kr mulig gevindst 1563,50 hvad siger i til den ?  Det ser godt ud. Jeg har dog valgt at holde mig fra Dortmund - Bayern, da den kan blive det hele.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Dagens firling:
Dortmund - Bayern M over 2,5 mål 1,82 Hannover 96 - Wolfsburg 1 2,20 Valencia - Rayo Vallecano 1 1,45 Napoli - Atalanta 1 1,42
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Jeg tror jeg vil prøve mig af med en lille fræk double i dag: Villareal - Malaga 2 Venlo - Vitesse 2 Total-odds: 5,6
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Hej alle:)
er der nogen her der kan finde ud af hvor mange hits der blev i denne baseball kamp (Nexen Heroes @ Samsung Lions) kan slet ikke finde det nogen steder på google...
Hvornår og hvor blev den spillet :-)
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hej alle jeg spillede denne kamp Nexen Heroes @ Samsung Lions den 13-04-2012 det er Baseball fra sydkorea.
jeg spillede over 11 hits i kampen og der de sku i gang med 9 inning var de oppe op 10 hits og bet lukkede kampen ned og sagde jeg har tabt og det er da underligt at man kan tabe på en kamp som ikke er færdig synes i ikke=??.. så skrev jeg til dem og de sagde så at de ikke vidste hvor mange hits der er i kampen og jeg skulle komme med en link til dem hvor der står hvor mange hits der er..
Jeg synes det er meget underligt at de ikke ved hvor mange hits der blev i kampen så jeg tror de har snydt mig og det er ikke første gang de har gjort det..
har kigget på google om den kamp kan slet ikke finde nogen steder hvor mange hits der blev..
Er der en her inde der måske kan prøve og finde en link til mig om den kamp...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|