home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:01:25 Broen13 Blogs #66 Youth to Gold
I dag kl. 07:57:32 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 09:46 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
08 Mar 2026, 12:20 Broen13 Klubsøgnin... Raja Casablanca
Antal Registrerede Brugere: 23331
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: OliveaFling
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1543866 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Odds-tråd
« Svar #13350: 17 Sep 2011, 18:53 »

Vi prøver sgu at smide 100 kr. på den.

Hvis Boise State vidste, de var 1 point fra at sikre dig 74 kr, er jeg sikker på, at de ville komme med en undskyldning. De havde mulighederne for at få over de 40 point, men valgte ikke at udnytte dem, og i stedet spare spillere. Det var så tæt på.

Men så må vi jo bare tage revanche.

Navy vs South Carolina - Over 58 point - 1.90 på Bet365

Helt ærligt, det odds er næsten en joke. Det springer op som et gave-odds i mine øjne. Navy har i deres to første kampe scoret 40 point i hver kamp. South Carolina har scoret henholdvis 56 og 42 point. South Carolina har samtidig fået henholdvis 37 og 42 point imod sig. Navy har heller ikke været for god i defensiven, hvor de har tilladt to dårlige offenses at score 17 og 14 point, og det offense som SCU kommer med, er bestemt ikke dårligt! SCU kommer med en Marcus Lattimore i topform, han har været nævnt i Heisman-spekulationerne i denne uge, og han skal nok være god for 200+ yards i dag. Samtidig kommer Navy med det bedste run-offense i hele landet. Navy har samtidig kun completed 7 kast i deres to første kampe, hvilket var forventet før sæsonen. Det bliver en højt-scorende kamp i Carolina.

Dip.Bif
Lilleputspiller
*

« Svar #13351: 17 Sep 2011, 19:43 »

Hvis Boise State vidste, de var 1 point fra at sikre dig 74 kr, er jeg sikker på, at de ville komme med en undskyldning. De havde mulighederne for at få over de 40 point, men valgte ikke at udnytte dem, og i stedet spare spillere. Det var så tæt på.

Helt ærligt, det odds er næsten en joke. Det springer op som et gave-odds i mine øjne. Navy har i deres to første kampe scoret 40 point i hver kamp. South Carolina har scoret henholdvis 56 og 42 point. South Carolina har samtidig fået henholdvis 37 og 42 point imod sig. Navy har heller ikke været for god i defensiven, hvor de har tilladt to dårlige offenses at score 17 og 14 point, og det offense som SCU kommer med, er bestemt ikke dårligt! SCU kommer med en Marcus Lattimore i topform, han har været nævnt i Heisman-spekulationerne i denne uge, og han skal nok være god for 200+ yards i dag. Samtidig kommer Navy med det bedste run-offense i hele landet. Navy har samtidig kun completed 7 kast i deres to første kampe, hvilket var forventet før sæsonen. Det bliver en højt-scorende kamp i Carolina.
Du får en chance mere (-; 100 kr er hermed smidt på det bet.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #13352: 17 Sep 2011, 20:56 »

Same Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13353: 17 Sep 2011, 21:27 »

Ariana Grande
Manager

« Svar #13354: 17 Sep 2011, 23:12 »

Fandme glad for jeg ikke smed penge på det så!
Var godt klar over at du ikke kunne have rigtigt 3 gange i træk!
Men skal jeg så stole på dig i aften mon. hmm...

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #13355: 17 Sep 2011, 23:21 »

Men skal jeg så stole på dig i aften mon. hmm...

Det er jo heldigvis op til dig selv. Jeg fremlægger bare, hvad jeg tror på, og hvorfor jeg tror på det.

Ariana Grande
Manager

« Svar #13356: 17 Sep 2011, 23:23 »

Det er jo heldigvis op til dig selv. Jeg fremlægger bare, hvad jeg tror på, og hvorfor jeg tror på det.

Oddset er også faldet til 1.76 Tunge
Nu er det over 59 mål der hedder 1.90 crazy

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #13357: 17 Sep 2011, 23:54 »

Granada - Villarreal @ 2
Mallorca - Malaga @ 2
Sporting - Valencia @ 2

Odds 9.70

Aston Villa - Newcastle @ 1
Bolton - Norwich @ 1

Everton - Wigan @ 1
Odds 5.26

Cagliari - Novara @ 1
Inter - Roma @ X
Sevilla - Real Sociedad @ 1

Odds 8.94
1 ud af 3 er da bedre en det er gået i lang tid! Smiley
Men takker da lige Villarreals ringe spillere for ikke at tage 2 ud af 3 -.-

Dip.Bif
Lilleputspiller
*

« Svar #13358: 18 Sep 2011, 02:57 »

Denne gang var den et godt stykke fra at gå hjem. Jeg valgte at lytte til dig på de forkerte bets. Bad luck (-;

kløv
Ynglingespiller

« Svar #13359: 18 Sep 2011, 07:57 »

Jeg smider 100 kr på SC Egedal idag....

Hik-SC Egedal 2     8,20 igen på nordicbet...

Hik er inde i en dårlig stime Tunge Tunge  Opstemt Opstemt og SCE er inde i en god stime

Det startede da mege godt for SCE igår.. de kom da foran mod HIK;)

verdenskrig
Manager

« Svar #13360: 18 Sep 2011, 11:58 »

Mallorca-Malaga X
Inter - Roma X
Indskud: 10 kr
Gevinst: 100 kr

Det er simpelthen så BRANDærgeligt  Sur.. Der skete INGENTING i Mallorcas kamp, og den lugtede så meget af 0-0.. Så så får Malaga et vaskeægte kagemål inden pausen, hvorefter Laudrup igen demonstrerer hvilken fedtet alibitræner han er.. ØV ØV ØV og dobbelt ØV Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #13361: 18 Sep 2011, 12:02 »

Go make my day!

Fulham - Manchester City (1-0) | 2 | 3.00
Tottenham - Liverpool | Over 2,5 mål | 1.95
FC Midtjylland - SønderjyskE | 1 | 1.60
Skive - Esbjerg | 2 | 1.66

Odds: 15.35
Indskud: 20 kroner
Gevinst: 290 kroner

Har lige denne kupon til dagens kampe, selvom jeg allerede nu ved at minimum en af kampene kommer til at gå i vasken.

City har været i fantastisk form og selvom Fulham er svært medgørlige på Craven Cottage så tror jeg at hvis først City får hul på bylden vinder de endnu en sikker sejr. Sidste år vandt de 5-2 på denne bane så vidt jeg husker og offensiven er unægteligt blot blevet endnu bedre siden. Tottenham spiller en del underholdene kampe hjemme på White Hart Lane og jeg håber at underholdningen kommer i højsædet når de møder Liverpool idag. Skal vi sige 3-0 eller 2-1 til Spurs, så må alle være glade.

FCM har været meget stærke hjemme og selvom SønderjyskE er en hård nød at knække for ethvert hold så tror jeg at MCH Arena kan hjælpe FCM til endnu en hjemmesejr. Selvom denne kamp har lavest odds så er det næsten den jeg frygter mest, for SønderjyskE er som sagt et drilsk mandskab. Sidst men ikke mindst har jeg oddset med hjertet og satser på at Lange, Rieks og Braithwaite endnu engang viser at de simpelthen er for høj kvalitet til 1. division. Skive har ikke ligefrem nogen betondefensiv og med Esbjergs offensive profiler burde der ligge tre point og vente.

verdenskrig
Manager

« Svar #13362: 18 Sep 2011, 12:24 »

Skal vi sige 3-0 eller 2-1 til Spurs, så må alle være glade.

Er der liv på Mars? For chancen for det, er større end at det der sker  Cool  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #13363: 18 Sep 2011, 16:02 »

Er der liv på Mars? For chancen for det, er større end at det der sker  Cool  crazy

Hej søde.  Kys

Så er de tre første hjemme, Esbjerg smadrede Skive, FCM slog SønderjyskE og Tottenham har netop scoret kampens tredje mål. Jeg kan leve med at tabe hvis City smider point, men hvis City vinder den kamp med et enkelt mål går jeg fuldstændig amok. Så det skal jo nok blive en realitet.

verdenskrig
Manager

« Svar #13364: 18 Sep 2011, 16:02 »

Hader dig crazy Grin

Cool

Sider: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010