home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1216 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)  (Læst 7287 gange)
BenjaBabs
Førsteholdsspiller

Sv: Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)
« Svar #30: 23 Jan 2011, 16:12 »

Seattle Seahawks - Online Franchise (Giants kamp)

Som jeg skrev sidst, er der sket noget ret forfærdeligt. Min mor har fået konstateret kræft.. Jeg var derfor på hospitalet og havde ikke muligheden for selv at være til stede under kampen mod Giants. Det blev lagt over i hænderne på assistenterne. Alle på holdet var selvfølgelig indforstået med min situation, og jeg fik hele holdets opbakning. På trods af den triste nyhed holdte trup det gode humør!

Jeg er en hårdtarbejdende træner, og jeg forsøger altid at sætte mig mest muligt ind i modstanderens spillestil. Det gjorde jeg selvfølgelig også op til denne kamp, på trods af min/min mors situation. Giants havde inden vores kamp en record på 4-10, præcis det samme som os.

Det lyver dog lidt i denne situation. Giants har spillet rigtig godt op mod nogle af de bedste i ligaen, og har fået nogle meget smalle nederlag. Samtidig er de i en voldsom stærk division, Redskins som vi fik at mærke, Eagles som kun har tabt 1 kamp og Cowboys som også har over 10 sejre på sæsonen. Så det var uden tvivl en stærk modstander vi skulle op imod!
Det var også en meget svær modstander at skulle læse. De løber rigtig godt, men bruger rigtig mange udskiftninger, og man skal være klar på utrolig mange forskellige spillere. Løbet må dog betegnes som deres største trussel. Bradshaw & Jacobs er en fremragende duo, de supplere hinanden fremragende, og er et mareridt for et hvert forsvar.

Det var utrolig underligt ikke at kunne følge kampen, spil for spil. Det var dog en helt fantastisk følelse, at blive ringet op af assistenten og få at vide sejren var i hus! Det skulle eftersigende have været meget nervepirrende, men et fremragende eksempel på en kamp i NFL ALDRIG er ovre. Giants havde leveret over dobbelt så mange yards som os, men havde stadig ikke formået at lukke kampen. En mand som endelig havde fundet formen og bibeholdt den var Leon Washington! Med 79 yards og 3 touchdowns havde han en stor andel i vores sejr! Samtidig formåede Hasselbeck at kaste 4 touchdowns, og være voldsomt sikker i alle sine kast.

Vores dejlige forsvar, som desværre gav modstanderen mange yards, leverede på voldsomt vigtige tidspunkter! De to helt store stjerne på forsvarer, Earl Thomas & Aaron Curry, lavede begge rigtig mange vigtige tacklinger! De havde begge 8 tacklinger i kampen, og mange af dem på vitale tidspunkter. Samtidig leverede Jordan Babineaux IGEN en fremragende kamp! Med 7 tacklinger & en interception, var han også en af de meget vigtige spillere i kampen. Derudover fik vi også ret godt gang i vores ellers normalt ret ringe pass rush. Marcus Trufant, Umenyiora & Hawthorne havde alle 1 sack hver, mens vores DT, Kentwan Balmer, var god for 2 sacks.

En anden spiller som har det med at blive overset, var også meget vigtig! Kickeren, Olindo Mare, var god for hele 10 points, samt et 52 yards fieldgoal.

Alle disse faktorer, samt det at Giants skød sig selv i foden var med til at give os en sejr på 42-35.

Siden min tiltræden, har vi kun tabt en kamp ud af fire mulige. Det er ret imponerende taget holdet i betragtning. Hvad kan det mon blive til næste år?

I næste uge venter Chicago Bears, med en record på 7-8. De har dog også en meget svær division! Med Packers en af de største Super Bowl favoritter. En kamp jeg og resten af holdet vil se frem til!

Min mor har fået konstateret kræft, og det var derfor jeg ikke selv var i stand til at spille kampen.. Men jeg har prøvet fortsat at holde realismen i min histore!

Næste update; Bears kamp.

bowlingop
Lilleputspiller
*

« Svar #31: 23 Jan 2011, 16:19 »

Trist det med din mor Skuffet Ellers en fin update, og dejligt at assistenterne leverede. Må være dejligt at vide, at man har sådan nogen gode assistenter Smiley KIU!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 23 Jan 2011, 17:56 »

Trist det med din mor Skuffet Ellers en fin update, og dejligt at assistenterne leverede. Må være dejligt at vide, at man har sådan nogen gode assistenter Smiley KIU!

Det er rigtig godt med gode assistenter Opstemt men var nok bare ham der dummede sig men det tager jeg da også med Opstemt

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #33: 23 Jan 2011, 22:02 »

Flot sejr!
Nu skal jeg bare vinde min første kamp som Browns HC i morgen!

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 23 Jan 2011, 23:43 »

Flot sejr!
Nu skal jeg bare vinde min første kamp som Browns HC i morgen!

tak for kommentaren Smiley

Du skal have alt held og lykke imorgen Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 27 Jan 2011, 16:12 »

Seattle Seahawks - Online Franchise (Bears kamp)

Sæsonens sidste kamp stod for døren. Vi var alle opsatte og fokuserede på at få afsluttet sæsonen med en sejr. Bears er et hold med et fremragende forsvar, et godt løbeangreb, og et fremragende special team! Det var selvfølgelig noget vi var klar over.. Jeg havde som sædvanlig lavet min research ordenlig. Vi vidste Hester var en genial mand, en vi virkelig skulle lukke ned. Matt Forte skulle også begrænses, hvis vi skulle komme ud af kampen sejrsrigt. Efter de sidste par kampes gode resultater sprudlede holdet med selvtillid! Inden kampen var vi 5-10, intet playoff kunne nås, men æren kan stadig reddes. Dette var endnu en kamp på Quest Field, og vores genopbygning, skulle gerne forsætte sin fremgang.

Vejret kunne også ende med at få en betydelig faktor. Et voldsomt regnvejr havde bevæget sig indover Seattle, og det væltede ned i store lange stænger.

Kampen lagde ud i et voldsomt tempo! Allerede på kickoff kom der point på tavlen! Leon Washington leverede et return til touchdown! Leon er virkelig en fænomenal playmaker. Hele 94 yards tog han den til endzone, og til en tidlig føring på 7-0.

Det gode spil smittede hurtigt af på vores forsvar, som leverede fremragende spil. På de to første spil røg Cutler i jorden, og på sidste og tredje forsøg var det vores secondary der stod for at slå bolden i jorden. Rigtig god start på forsvarsspillet, 3 & ud!

Efter et par offensive spil, stod det hurtigt klart, at Bears defense havde som gameplan at smide et voldsomt pres efter Hasselbeck. Hasselbeck og min offensive coordinator var dog utrolig gode til at få det vendt til vores fordel.
Hasselbeck bevarede alt fokus og formåede at bevæge holdet flot ned af banen. Desværre mistede han overblikket lidt, og fik kastet en rigtig dum interception dybt nede i redzone. Den blev returneret flot & langt, vores rookie RB fik dog hentet ham og han blev tacklet ca. På vores 40 yardlinje. For at gøre den interception endnu værre endte det ud i et touchdown til Bears. Et flot kast fra Cutler til Earl Bennett, og Bears havde udlignet.

Efter Leons flotte return i starten af kampen, turde Bears ikke sparke den til ham, og de sparkede bare bolden kort.
Hasselbeck og resten af offense gjorde kort proces, og det var tydeligt Hasselbecks fejl var glemt igen. Et fantastisk langt kast til Deon Butler, bliver taget hele vejen til endzone! 67 yards blev bolden flyttet på få sekunder. 14-7.

Forsvaret forstod fortsat at sætte en stopper for Bears, og endnu engang fik de 3 & ud.
Endnu engang viste Hasselbeck kølighed og overblik, et flot langt drive som endte ud i et field goal. 17-7

Bears beviste kort efter, man ikke skal slappe af i et sekund! Et kort kast til Matt Forte blev løbet resten af vejen mod endzone, til 14-17.

Den fantastiske playmaker Leon Washington, gjorde endnu engang, hvad han gør bedst, at lave vanvittige plays. Han leverede IGEN et kickoff return til touchdown, Bears reducering blev nu skudt ned på få sekunder. Hele 96 yards lev bolden løbet frem af Leon Washington.

Kort inden pausen forsøgte Bears at tage den hele vejen, det blev der dog igen stat en stopper for, og vi overtog bolden efter deres fjerde down forsøg.
Det var meningen bare at tage den til pausen, men da Hasselbeck pludselig ser en svaghed i Bears forsvaret, ændrede han spillet. Det resulterede i en lang completion til Mike Williams. Med få sekunder igen kunne vi lige nå 3 point inden pausen, hvilket gjorde det til en pausestilling på 27-14.

På anden halvlegs åbnings kickoff, blev endnu et return returneret til touchdown! Denne gang var det dog ”The unstopable” Devin Hester! Den mand er et monster når det vedrører kickreturns. 21-27.

Hasselbeck beviser igen han er en fremragende leder og dirigere holdet ned af banen. Først et kort kast til Leon Washington, som laver overraskende mange yards, pga. fantastiske spin moves og jukes.
Hasselbeck med endnu et genialt præcisions kast, denne gang til Golden Tate, som bragte os i redzone.
Derefter begyndte uheldet..  Først glider Hasselbeck på den våde bane, idet han modtager snappet, hvilket ender i et meget risikofyldt incomplete pass. Derefter er det Deon Butler, der ikke kan holde fast i den våde hårde bold, og for at gøre det endnu værre, var det et dropped pass i endzone.
Det sluttede dog i et field goal, så point kom vi da af sted med. 30-21.

Forsvarets klasse spil, blev ved. 2 sacks ender ud i at Bears må punte fra egen 3 yardlinje, hvilket giver os en god udgangsposition.

Vores offensiv blev ved med at skabe spil og point. Efter mange fremragende løb af Leon Washington, kunne Leon selv løbe den de sidste 18 yards til endzone. 37-21.

Vi havde åbenbart ikke lært noget siden sidst, og det straffede Devin Hester. Han tog den igen hele vejen til endzone, hele 98 yards. Bears overraskede og forsøgte en 2 point conversion. De tog os på sengen og fik en meget nem completion. 29-37.

Vi forsøgte at tage så meget tid af klokken som muligt. Det gik også ret godt.. Det helt store spil blev leveret af Mike Williams. Mike greb en bold for 5 yards, derudover slap han fri af 4 tacklinger og var helt umulig at få tacklet! Han blev dog skubbet ud af banen ca. 16 yards nede af banen. Mike blev ved med mange vigtige receptions, som fik uret til at tikke. Hasselbeck mistede dog igen overblikket og gav Bears en unødvendig chance for at komme igen. En utrolig dum interception, som gav Bears bolden på 32 yardlinjen.

Det blev igen hurtigt straffet og Forte løb den ind- 35-37. Bears kunne med en 2 point conversion udligne og gøre kampen helt åben! Det skulle Marcus Trufant dog nok få stoppet. Han kommer flyvende på tværs og får slået bolden ned i jorden, utrolig flot forsvarsspil.

Med 4 minutter igen, skulle tiden trækkes. Det blev den også og et rigtig flot langt drive blev stoppet i redzone, og vi måtte tage til takke med et field goal. Bears skulle nu op og score et touchdown for at ændre kampens udfald. 6 sekunder tilbage af kampen og Bears har et skud mod endzone. Vi trak selvfølgelig alle mand tilbage udover vores d-line. Sæsonen blev afgjort på det spil, og hvem andre end Earl Thomas skulle afgøre den? Earl intercepter og smider sig på jorden. Sejren var en realitet, 40-35.

Stats:

Passing:

Hasselbeck | 23/32 | 360 yards | 1 TD | 2 interceptions

Rushing

Leon Washington | 13 forsøg | 60 yards | 1 TD
John Carver | 1 forsøg | 15 yards

Receiving

Leon Washington| 8 rec | 103 yards
Golden Tate | 5 rec | 68 yards |
Mike Williams | 4 rec | 61 yards
Deon Butler | 3 rec | 97 yards | 1 TD
+ andre, men intet stort

Defense

David Hawthorne | 5 tackles | 1 sack
Joe Pawelek | 5 tackles
Earl Thomas | 3 Tackles | 1 Interception
Osi Umenyiora | 2 tackles | 1 sack
Colin Cole | 1 Tackle | 1 sack
Kelly Jennings | 1 Tackle | 1 sack

Kickoff returns

Leon Washington | 4 forsøg | 240 yards | 2 TD

Sæsonen er afsluttet, vi kan nu se frem til en spændende off season. Hvem skal blive? Hvem er i overskud? Hvem skal draftes? Stay tuned and find out!

Næste update; Sæson afslutning + kig på fremtiden!

Kunne godt tænke mig lige at høre om denne update er for lang/kort eller, hvordan længden er? Derudover vil jeg prøve fra næste sæson at uploade kampens bedste play til EA og give et link Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #36: 27 Jan 2011, 16:24 »

Fin update, Benjamin!

Glæder mig sindssygt til vores draft, og selfølgelig til næste sæson!

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 27 Jan 2011, 17:31 »

Fin update, Benjamin!

Glæder mig sindssygt til vores draft, og selfølgelig til næste sæson!

Tak for kommentaren..

Ser også frem til draften Smiley Har dog et dårligere pick end ventet efter de seneste sejre, så må se hvad det bliver til Opstemt

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 27 Jan 2011, 17:34 »

Gud hvor jeg dog elsker at læse madden blogs!
Glæder mig til at se jeres draft Smiley

Hala Madrid!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 27 Jan 2011, 17:49 »

Gud hvor jeg dog elsker at læse madden blogs!
Glæder mig til at se jeres draft Smiley

tak for kommentaren Smiley

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010