home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 899 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)  (Læst 7299 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)
« Svar #15: 12 Jan 2011, 18:53 »

Flot Benjamin! Godt at se at du vinder. Næste år kommer du jo sikkert i SB! haha Wink.

jeg kan lige tilføje at jeg tabte min kamp 39-37 over Bengals..

Kolo Abib Touré

bowlingop
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 12 Jan 2011, 18:54 »

Fin update, Benja Thumbs Up Tillykke med sejren, ser ud som om dit defense er rimelig stærkt Opstemt

Og dejligt at se Mike Williams med en god kamp  Tunge

PS: Er Bengals-fan, Johannes Opstemt

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 12 Jan 2011, 18:57 »

Tak drenge.. Smiley Det er altid rart med en kommentar eller to..

Ja ingen tvivl om mit forsvar spiller super! Trufant er helt i toppen af ligaen mht. interceptions og to i denne uge skal nok sørge for han bliver der Smiley

Johannes: Tror squ ikk du skal forvente noget stort af mig Opstemt Det var mod cpu, og kunne næsten ikke skabe noget offensivt.. Men vi ser på det Smiley Skal mod redskins næste gang og er blevet advaret af en af de andre Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #18: 12 Jan 2011, 19:40 »

Dejlig opdatering, og jeg følger ihvertfald med Smiley

19-18!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 12 Jan 2011, 20:30 »

Dejlig opdatering, og jeg følger ihvertfald med Smiley

Tak for kommentaren, og godt at vide du følger Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 14 Jan 2011, 13:43 »

Seattle Seahawks - Online Franchise (Rundt omkring I ligaen)

I denne opdatering, vil jeg gennemgå ligaen. Jeg vil snakke lidt om NFC West, power rank top 10, års stats, og Redskins optakt.

Efter sidste uges sejr, er vi ikke længere det svageste hold i divisionen. Vores division er tit under hård beskyldning. Det er den division, som hos mange, vurderes som den svageste division i ligaen. I år står det dog bedre til end i så mange andre divisioner. Det er dog stadig en af de svageste i ligaen, og ingen af holdene har vist sig specielt stærke. Stillingen er her inden uge 14 skal til at gå i gang, som følger:

Det er tydeligt at se, hvor holdets helt store problem har været i år, bare ved et enkelt kig på stillingen. Vi er 0-6 på hjemmebanen. Et ellers normal fremragende hjemmebanefort, er blevet smadret. Det er virkelig noget der skal ændres på op til næste sæson.
Derudover vil man, hvis man tager et kig på statistikkerne, finder man endnu engang Drew Brees på toppen af passingyards. Det er nu ikke den store overraskelse, men at han allerede efter 13 uger har næsten 5000 yards, er yderst imponerende. Det der måske er endnu mere imponerende er, at rookie QB Chris Robinson kun er få yards efter Brees. Han har dog utrolig mange interception, hele 29 af dem.

En års rekord er allerede slået. Det er den legendariske rushing yards rekord af Dickerson. Det er utrolig nok endnu en rookie, Brandon Boutte.

Under Receiving stats, er det også to meget unge spillere der topper listen. Dez Bryant & Mike Williams er begge tæt på 2.000 yards for sæsonen.

I kampen i næste uge mod Redskins, skal forsvaret mindst spille som i sidste uge. Redskins har netop rookie runningbacken, Boutte. Vores linebackers skal spille deres bedste og forsøge at stoppe løbet. Samtidig skal vores secondary igen spille godt. De kan ikke tillade sig at slappe af et sekund, for så vil McNabb uden tvivl udnytte det.

Power rank:
1: Green Bay Packers (12-0)

Packers er eneste ubesejrede hold tilbage. Uden en imponerende sejr mod et hårdt kæmpende Bears hold, er de dog stadig ubesejrede som de eneste. Resultatet lyver aldrig.

2: New Orleans Saints (11-1)
Brees & Saints har uden tvivl ligaens bedste offense og med tilgangen af Patrick Willis er holdet virkelig stærkt stillet.

3: Pittsburgh Steelers(11-1)
Steelers har som Saints et utrolig point scorende offense. Med unge Mike Williams, som virkelig har bragt sit bedste, bliver de svære at stoppe.

4: Philadelphia Eagles (11-1)
Kolb over 3000 yards, og McCoy over 1000 yards. De spiller ikke prangende men de bliver ved med at vinde.

5: Indianapolis Colts(10-2)
Manning og co. er ikke til at stoppe.

6: Washington Redskins (10-2)
Boutte, der kan ikke siges mere.

7: Baltimore Ravens (10-2)
Offensiven er fremragende i år, og forsvaret spiller som altid.

8: New York Jets (9-3)
Shonn Greene med hele 16 TD. mens Revis & co. Holder mostanderne.

9: San Fransisco 49’ers (8-4)
Med en rookie QB helt i toppen af ligaen, de har noget kørende der.

10: Dallas Cowboys (8-4)
Dez Bryant og resten af det offense er HOT!

Næste update: Redskins kamp

bowlingop
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 14 Jan 2011, 16:09 »

Fin update, Benja Smiley Held og lykke med Redskins kampen!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 14 Jan 2011, 20:42 »

Fin update, Benja Smiley Held og lykke med Redskins kampen!

Tak for kommentaren og skal gøre mit bedste mod redskins Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 17 Jan 2011, 16:25 »

Seattle Seahawks - Online Franchise (Redskins kamp)

Kampen mod Redskins var nær. Det så på papiret ud til at være en næsten umulig opgave. Redskins er blandt de bedste hold i ligaen, og deres rookie runningback spiller fantastisk. Vores største problem i sidste kamp, var dumme turnovers. Netop turnovers er et punkt, hvor vi virkelig skal forbedre vores spil. Holdet skal spille virkelig godt, før en sejr kan blive en realitet.

Stemningen var helt i top, ingen på tilskuerpladserne var stille. Det var som en gryde, fyldt med vand, som koger og bobler.  Det var en utrolig speciel stemning, og der var ingen tvivl om Redskins fansene, hungre efter titler. Det kunne sagtens være i år, og vi var klar over vi virkelig skulle spille op til vores bedste, hvis denne skulle hives i hus. I løbet af få sekunder blev stadion helt stille, lige optil kickoff, hvor det igen eksploderede.

Det var ikke lang tid tilskuerne skulle vente. Efter blot 40 sekunder, bryder rookie RB Brandon Buette, igennem vores forsvar. Et fantastisk løb til touchdown, så burde vi være advaret. Efter sådan en fiasko, af forsvaret, skulle angrebet ud og forsøge at gøre det godt igen. De viste dog endnu engang svaghedstegn. Det blev en hurtig 3 & ud, en utrolig hård start..
Advarslen fra Buette tidligere skulle, vi nok have taget mere seriøst.
Igen i starten af drivet, leverede Buette et fremragende løb til endzone. Det var bestemt ikke den start, vi havde håbet på. Bagud 14-0 og under 2 minutter spillet. Angrebet leverede endnu engang intet, det er virkelig noget der skal arbejdes på, mod næste sæson. En af vores, normalt stærke sider, fejlede også på dagen, nemlig vores Special Team. På efterfølgende punt bliver den ramt helt skævt, hvilket resulterede i bolden ryger tidligt ud over sidelinjen. På trods af Redskins gode field position, spillede forsvaret for en gang skyld rigtig godt, og får holdt Redskins til et field goal.
En af de meget få gode offensive spil, skete kort tid efter. Redskins satsede vildt og voldsomt, hvilket rutinerede Hasselbeck var hurtig til at udnytte. Et flot kast til Golden Tate, som tager den til huset. Det var det, som muligvis kunne give den manglende gejst, og starte et potentielt comeback.
Det var dog ikke ligefrem, hvad der skete… Buette tillod os ikke den tro, et par spil efter, valgte han endnu engang at tage den hele vejen.  Den her mand har en sikker fremtid i NFL!
Alt skylden for vores dårlige offense skyldes ikke kun vores dårlige QB, eller vores ringe runninggame. Denne gang var det Receiverne som ikke kunne holde på bolden. Flere gange på tredje down, tabte receiverne vigtige bolde! Det er også noget som skal arbejdes på op mod næste sæson.
Buette styrrede virkelig kampen, og han sørgede for at slukke vores håb yderligere. Et touchdown ekstra var ikke nok, nej.. Han tog den 2 gange inden pausen til huset, hvilket virkelig satte os i et problem, bagud 38-7 kort inden pausen.
Med under 1 minut tilbage af første halvleg, skulle vi forsøge at mindske ”nederlaget”, hvilket faktisk lykkedes. Bolden blev flyttet forholdsvis fornuftigt, og det endte ud i et field goal. Så vi gik til pausen bagud 10-38.
Anden halvleg var en ren katastrofe, vi havde absolut intet at komme med. Halvlegen blev startet med en fumble efter vi modtog den på kickoff. Så var linjen ligesom lagt. Meget få offensive yards blev skabt, og Buette var ustoppelig. 4 TD’s yderligere fik Buette lavet i anden halvleg; Vi kunne slet ikke stoppe ham. Som afslutning på kampen, blev Hasselbeck sacket, og bolden slået løs, mens bolden var i luften blev den interceptet og løbet til touchdown.
Meget usportsligt valgte Redskins at fortsætte ydmygelsen og tog timeouts så de kunne udbygge føringen. Kampens slut resultat blev 73-10.

Mange spillere spillede fremragende, desværre for os, var det meget få fra vores hold. Eneste gode præstation var Golden Tates, han brød fri flere gange, og leverede mange flotte catches.

I næste uge venter Cleveland Browns. Det burde blive en mere overkommelig modstander. Browns som selv tabte 85-0 til Steelers. Browns er også uden mange stjernespillere, et hold utrolig uheldigt ramt af skader.  Ikke mange overraskelse skete denne uge, hvis man ser bort fra Buette’s umenneskelige præstation.

Håber det blev okay.. Det var squ lidt svært at finde motivation efter sådan et nederlag Opstemt

Næste update; Browns kamp.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #24: 17 Jan 2011, 19:13 »

Kedeligt nederlag Peace.

Glæder mig til vores kamp! KIU!

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 21 Jan 2011, 20:11 »

Seattle Seahawks - Online Franchise (Browns kamp)

På trods af sidste uges dårlige resultat, var spillerne i højt humør. Vi var stærkt stillede til den kommende bund gyser.  Det er en hjemmekamp, på vores ellers normalt stærke fort, Qwest Field. Vi var alle klar til at påbegynde opbygningen af det faldende fort.
Browns er et hold med mange skader. Et på papiret dårligt hold, de skal dog slet ikke undervurderes. Angrebet skal spille bedre end de to foregående kampe; vi har simpelthen ikke lavet nok point til at vinde fodbold kampe.

Hasselbeck viste han stadig har sin rutine og erfaring, han holder gejsten i omklædningsrummet oppe. Han viser sig som en leder, står forrest, og leder de unge spillere frem på banen. En af de nye unge stjerner på holdet er også begyndt, at vise tegn på lederskab, nemlig Golden Tate. Allerede nu kan jeg begynde at danne mig et overblik over, hvem, som har en fremtid på holdet, og hvem, som ikke har.

Holdet var parat, fansene var spændte og atmosfæren var i top!
 Browns lagde ud med bolden.. Hvilket var noget de udnyttede efter blot 50 sekunder. Josh Cribbs, Browns store playmaker, leverede at fantastisk wildcat løb hele vejen ind i endzone!  En forfærdelig start, som minder meget om Redskins kampens. Vi var allerde bagud efter kun 50 sekunder, et ordenligt slag i ansigtet!

Det efterfølgende spil var det ikke Browns playmaker, men derimod vores, Leon Washington! Leon leverede et fremragende Kickoff return. Leon Washington er en af ligaens bedste KR’s, og der var kun en mand som stod i vejen for, at han endnu engang kunne stå i endzone med hænderne i luften og juble.  Der gik dog ikke længe, før Washington fik det som han ville. Få minutter efter, løber Leon den ind til TD. En meget spændende start på kampen! Stillingen lød på 7-7 efter blot få minutter.

Derefter gik der lidt stilstand i det hele.  Indtil Hasselbeck, meget presset, fik kastet den ned af banen, til vores rookie WR, Addison. Hasselbeck leverede et fremragende drive, som blev afsluttet med touchdown kast til TE Carlson.

Kampen røg igen ned i tempo, og der var en del skiftende positioner. Babineaux var involveret i en ret uheldig situation. Først intercepter han McCoy, men bliver derefter tacklet, så han fumbler, og Browns får en første down. Netop dette spil ender op i et field goal til Browns, hvilket også var skyld i Browns kom foran på første angrebsspil derefter. Hasselbeck trækker tilbage og forsøger at presse den ind til Mike Williams, men CB’en læser den og Matt bliver interceptet. Interceptionen blev returneret hele vejen til endzone, og vi var endnu engang bagud.

Hjemmebane fordelen var tydeligt for de fleste eksperter. Seattle spillede som et helt andet hold. Udover den interception af Hasselbeck tidligere, spillede han en rigtig god kamp. Det var også ham der bragte os tilbage i kampen, med et touchdown kast til Golden tate, 17-21.

Kort før pausen intercepter Harris, McCoy, hvilket gør at Hasselbeck endnu engang kan levere et flot touchdown kast, denne gang til Deon Butler! 17-28.
Harris var endnu ikke færdig, endnu engang meget kort før pausen interceptede han McCoy igen! Denne gang resulterede det i et kast til Leon Washington, som selv sørgede for de sidste yards. Herefter var det ”The Leon Washington Show”!
På næste position blev der sat en screen op til Washington, som han tog hele 64 yards til endzone! 17-42. Kampen var så godt som afgjort, og Browns holdet var tydeligt hårdt ramt, og havde ikke meget lyst/gejst tilbage. Det var ikke noget der blev specielt meget bedre, da Leon Washington tog den 55 yards til endzone på et løb. Deon Butler smadrede fuldstændig Browns selvtillid med hans touchdown catch til resultatet, 17-56. Browns viste dog stor moral og kæmpede sig frem til et field goal.
Det store punktum blev dog sat af Marcus Trufant’s interception, som resulterede i et field goal til slutstillingen, 20-59.

Stats:

Passing

Hasselbeck | 11/15 – 329 yards – 6 TD - 1 intercepion

Rushing

Leon Washington | 20 att – 114 yards – 2 TD – 0 fumble

Receiving

Leon Wasgington | 3 catches – 82 yards – 2 TD
Golden Tate | 1 catch – 53 yards – 1 TD
Deon Butler | 3 catches – 80 yards – 2 TD

Defense

Macho Harris | 2 int
Earl Thomas | 6 tackles
Marcus Trufant | 3 tackles – 1 int
Jordan Babineaux |5 tackles – 1 int

Efter kampen blev Johannes (Browns HC) Fanget til et hurtigt interview.

Hvad var jeres forventninger inden kampen?

"Helt ærligt, havde jeg ikke de store forventninger. Jeg har prøvet at få banket lidt selvtillid ind i spillerene, efter 85-0 nederlaget mod Steelers, men det var meget svært. Dog forventede jeg en sejr på 3-7 points."

Hvordan troede du kampens udfald blev efter jeres tidlige føring efter kun 50 sekunder?

"Efter det kæmpe spil som Josh(Cribbs,red) lavede, var jeg virkelig oppe og køre. Jeg troede virkelig på en sejr, og alle var bare meget tændte. Dog blev det desværre ikke sådan. Dog fulgte vi god med i det første quarter, og lidt til."

Jeres forventninger næste år?

"Jamen, vi har et ret ungt hold, så jeg forventer at vi klarer det bedre end i år. Jeg vil ikke ud og sige at vi går efter play-offs, fordi at det er nok lidt urealistisk, efter det vi har præsteret i år. hvis vi ender med 6-10 eller 7-9 er jeg glad. Haden, Cribbs og McCoy skal virkelig træde til."

Nogle spillere som du syntes gjorde det specielt godt?

"Josh Cribbs synes jeg greb et par gode bolde. Colt klarede det fint, han er lige kommet tilbage fra en slem skade, så det var helt klart godkendt. Ellers så er der ikke meget at sige. Vores O-line gjorde også et fint arbejde."

Næste update; Giants kamp. Der er dog kommet noget ret uheldigt i vejen vedrørrende denne kamp.. Men jeg forsøger at skrive en form for kamp opdatering.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #26: 21 Jan 2011, 21:13 »

Jajaja. Gider næsten ikke kommentere. Du var heldig! Forseglede Læber Kys

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 21 Jan 2011, 21:18 »

Jajaja. Gider næsten ikke kommentere. Du var heldig! Forseglede Læber Kys

Heldig?  Opstemt Ej men tak for kampen Smiley

bowlingop
Lilleputspiller
*

« Svar #28: 21 Jan 2011, 21:56 »

Fin update, og god sejr! Opstemt

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 22 Jan 2011, 00:40 »

Fin update, og god sejr! Opstemt

Tak for kommentaren :9 Og ja en sejr er altid godt Opstemt

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010