home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???  (Læst 4115 gange)
Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« : 27 Okt 2005, 17:33 »

Hvad siger i til det??

Som Randers fan syntes jeg det er fedt!! han går måske over stregen nogle gange, men det er klart et scoop!!
Det bliver spændende at se, om han gir Søren Pedersen et nyt blå øje til næste julefrokost  Opstemt
« Seneste Redigering: 27 Okt 2005, 17:36 af Skaarup » Logged

Audere-Est-Facere

AH
Gæst
 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #1: 27 Okt 2005, 17:46 »

Hvad siger i til det??

Som Randers fan syntes jeg det er fedt!! han går måske over stregen nogle gange, men det er klart et scoop!!
Det bliver spændende at se, om han gir Søren Pedersen et nyt blå øje til næste julefrokost  Opstemt

Det er et fantastisk stort scoop af en 1. divisions klub. Stig Tøfting går måske over grænsen nogle gange, men man kan ikke kalde ham en dårlig fodboldspiller. Smiley
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #2: 27 Okt 2005, 17:54 »

I får lige et uddrag fra pressemødet!!

På et netop afholdt pressemøde løftede Randers Fc sløret for klubbens seneste nyerhvervelse - den tidligere AGF- og landsholdsspiller Stig Tøfting tiltræder pr. 1. januar 2006 i Randers FC på en et-årig kontrakt. Med ansættelsen af Stig Tøfting forventer Randers FC at kunne manifestere sig yderligere i toppen af Viasat Sport Divisionen med en klar målsætning om oprykning til SAS Ligaen. Skulle det blive til avancement er Stig Tøfting tiltrængt rollen som den erfarne midtbanespiller, der skal sikre Randers FCs fortsatte eksistens i landets bedste fodboldrække.


- Først når første halvdel af næste sæson er overstået vil vi tage stilling til om engagementet af Stig Tøfting skal forlænges yderligere. Både Stig og Randers FC har fundet det mest optimalt med aftale, der indtil videre følger 2006, således at Stig forhåbentlig kan være med til at sikre os oprykning og et godt afsæt i SAS Ligaen til næste sæson, udtaler Randers FCs direktør Jacob Nielsen, og fortsætter:

- Ansættelsen af Stig sker naturligvis efter meget nøje overvejelser, men vi har fået bred opbakning fra både aktionærer, bestyrelse, de største sponsorer og spillerrepræsentant er, lyder det fra direktøren.

Trods positionen som Viasat Sport Divisionsklub ser Stig Tøfting fortsat sportslige udfordringer, både for sig selv og i den kommende nye klub:

- Jeg er utrolig glad over, at Randers FC gav mig muligheden for at spille fodbold i klubben. Jeg skal nu bevise overfor Randers FC, at jeg er til at regne med. Jeg har tidligere sagt, at jeg gerne vil slutte karrieren af i SAS Ligaen, og da Randers FC lige nu er på førstepladsen i Viasat Sport Divisionen ser det godt ud med hensyn til oprykning, udtaler Stig Tøfting.

Randers FCs cheftræner Lars Olsen ser Stig Tøftings aftale med klubben som en væsentlig forstærkning, trods den tidligere landsholdsspillers alder på 36 år:

- Jeg ser Stig som spilleren, der med gejst og international erfaring skal optræde som styrmanden på den centrale midtbane, lyder Lars Olsens bevæggrunde for klubbens engagement af Stig Tøfting, der officielt først tiltræder den 1. januar 2006, men allerede indleder træningen med de nye holdkammerater den 7. november.

Stig Tøfting har spillet i alt 455 turneringskampe på topplan og scoret 55 mål fordelt på følgende klubber:

Klub:                  Land:                 Kampe:    Mål:
AGF                    Danmark           231          39
MSV Duisburg      Tyskland             75            5
Hamburger SV     Tyskland             69            2
BK Häcken           Sverige               26           5
OB                      Danmark             19           4
Bolton                 England               17           0
Tianjin                 Kina                    18           0

Desuden opnåede Stig Tøfting 41 A-, 5 U/21- og 6 U/18-landskampe for Danmark. På A-landsholdet blev det til to mål i karrieren.

Logged

Audere-Est-Facere

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #3: 27 Okt 2005, 17:54 »

Det er et fantastisk stort scoop af en 1. divisions klub. Stig Tøfting går måske over grænsen nogle gange, men man kan ikke kalde ham en dårlig fodboldspiller. Smiley
3

Bestemt ikke. Han er en udemærket fodboldspiller, og Randers kan kun være glade for ham.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #4: 27 Okt 2005, 17:57 »

Hvad skal han dog i Randers ? Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #5: 27 Okt 2005, 18:08 »

Ehm.. Ifølge pressen så kunne han ikke få kontrakt i en anden klub Peace.

Men det er da en god handel af Randers. OM den er god for Tøfting må tiden vise Wink.
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #6: 27 Okt 2005, 18:58 »

Ehm.. Ifølge pressen så kunne han ikke få kontrakt i en anden klub Peace.

Men det er da en god handel af Randers. OM den er god for Tøfting må tiden vise Wink.

Det er jo ikk randers' fejl, at superliga klubberne ikke vil have ham.. glæder mig til at se ham in action!!
Logged

Audere-Est-Facere

LosCules
Gæst
 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #7: 27 Okt 2005, 19:24 »

Det er jo ikk randers' fejl, at superliga klubberne ikke vil have ham.. glæder mig til at se ham in action!!

Mener da heller ikke jeg har sagt det...

 Rullende Øjne
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #8: 27 Okt 2005, 19:37 »

Randers er vist en optimal klub for Tøfting... Heldigvis for dansk fodbold, er der ingen der vil have en udbrændt bølle der er masser af ballade med.. At han kan få en nynedrykket klub, som er med i oprykningskampen til SAS-ligaen, må siges at være et optimalt skifte for Tøfting
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #9: 27 Okt 2005, 20:23 »

Mener da heller ikke jeg har sagt det...

 Rullende Øjne

nej nej men det at de andre ikk vil ham, er jo ikk randers' problem..  Wink du skrev jo at ingen gad at ha ham..  :k:
Logged

Audere-Est-Facere

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Stig Tøfting til Randers FC: Scoop???
« Svar #10: 28 Okt 2005, 09:30 »

Randers er vist en optimal klub for Tøfting... Heldigvis for dansk fodbold, er der ingen der vil have en udbrændt bølle der er masser af ballade med.. At han kan få en nynedrykket klub, som er med i oprykningskampen til SAS-ligaen, må siges at være et optimalt skifte for Tøfting

Ahh der er altså kun 2 klubber han ikke ville være en markant forstærkning hos i suppen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010