|
Philli
|
|
Er der nogle der kort fortalt kan fortælle mig hvad Ultimate Team går ud på? Overvejer nemlig at prøve det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Er der nogle der kort fortalt kan fortælle mig hvad Ultimate Team går ud på? Overvejer nemlig at prøve det  Ultimate team er hvor man skal bygge sit eget hold med kort som du enten køber på auktion eller i pakker du skal bruge kontrakter til dine kort og får coins efter alle kampe som du så skal bygge et bedre og bedre hold med  -Og efter min mening det friske pust Fifa har når man er kørt død i Karriere eller bare Online kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Ultimate team er hvor man skal bygge sit eget hold med kort som du enten køber på auktion eller i pakker du skal bruge kontrakter til dine kort og får coins efter alle kampe som du så skal bygge et bedre og bedre hold med  -Og efter min mening det friske pust Fifa har når man er kørt død i Karriere eller bare Online kampe  Lyder spændende... Går i gang med det samme, så må jeg håbe FIFA også kan guide mig lidt igennem det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Det er super let at lærer det værste er bare spillerenes værdier  - Der kan du bruge den her www.ultimatedb.nl hvis du er i tvivl om hvad deres priser er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Det er super let at lærer det værste er bare spillerenes værdier  - Der kan du bruge den her www.ultimatedb.nl hvis du er i tvivl om hvad deres priser er  Tak.. Men er det de der coins man skal handle med? For dem har jeg ikke nogle af, så der går vel langt tid før jeg kan købe spillere? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Ja det er Coins du skal handle med og du kan godt købe en guld spiller allerede efter 1-2 kampe OBS. En anden ting er du skal nok gå efter spillere med samme Nationalitet eller samme liga da Chemistry betyder en del 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philipo
|
|
Okay, tak. Det bliver Benzema 
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Tak for hjælpen! Siden jeg ser mig selv om skiller, og elsker at lave skills, ville jeg nok bytte Boateng og Hulk ud  men tak for hjælpen  havde faktisk ikke lige tænkt på den med Evra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Tak for hjælpen! Siden jeg ser mig selv om skiller, og elsker at lave skills, ville jeg nok bytte Boateng og Hulk ud  men tak for hjælpen  havde faktisk ikke lige tænkt på den med Evra  Jeg har lige et spørgsmål til dig. Du siger du er en skiller og elsker at lave skills. Er du en sindsyg effektiv dribler eller bare en normal dribler?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Tak for hjælpen! Siden jeg ser mig selv om skiller, og elsker at lave skills, ville jeg nok bytte Boateng og Hulk ud  men tak for hjælpen  havde faktisk ikke lige tænkt på den med Evra  Det er helt iorden og så er fordelen jo at Evra er 4 Stjernet Skiller  Hvem ser du som erstatninger for Hulk og Boateng 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg har lige et spørgsmål til dig. Du siger du er en skiller og elsker at lave skills. Er du en sindsyg effektiv dribler eller bare en normal dribler?
øhm .. Hvad vil du mene forskellen er? Det er helt iorden og så er fordelen jo at Evra er 4 Stjernet Skiller  Hvem ser du som erstatninger for Hulk og Boateng  Danilinho f.eks på HM og El Shaarawy på COM 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
øhm .. Hvad vil du mene forskellen er? Danilinho f.eks på HM og El Shaarawy på COM  Jeg vil mene forskellen er. Der findes nogle som ikke dribler voldsomt meget - kun lidt. Så er der også nogle der udfører dem mere komplet og har meget mere forstand på det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg vil mene forskellen er. Der findes nogle som ikke dribler voldsomt meget - kun lidt. Så er der også nogle der udfører dem mere komplet og har meget mere forstand på det.
Man skal jo ikke drible for at drible? meningen med det er jo at afdrible en mand.. Jeg bruger det meget, og jeg kan egentlig tæt på alle tricks/finter i hovedet ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|