|
|
|
Marshall
|
|
Hvordan kommer man ind på det der Fifa 12 på nettet ? Skal man bruge de koder man bruger på sin PS3 eller skal man oprette nye ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Bumper lige mit spørgsmål efter denne samtale. :-D
Jeg vil nok overveje en bedre venstre back til dit PL hold, evt. Evra eller Cole 
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Nogen der ved hvor meget gebyret er på, når man sælger en spiller? 
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Nogen der ved hvor meget gebyret er på, når man sælger en spiller?  Det er på præcis 5% ^^ Og HADER den som bare pesten :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dan60
Lilleputspiller
|
|
Jeg ville nok spare en 20-30k ekstra op og købe enten David Villa eller Fabregas  Der er også Alexis Sanchez som du sagtens kan få for de penge du har nu
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF Manchester United FC Barcelona
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Hej Freaks jeg har lige scoret et kanon mål med RVP i Ultimate men hvordan F..... får man uploaded det til nettet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Hej Freaks jeg har lige scoret et kanon mål med RVP i Ultimate men hvordan F..... får man uploaded det til nettet  Jeg mener at du efter kampen, kan gå ind i highlights også vælge målet og derfra uploade det til nettet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Jeg ville nok spare en 20-30k ekstra op og købe enten David Villa eller Fabregas  Der er også Alexis Sanchez som du sagtens kan få for de penge du har nu Jou, det kunne godt lyde som en god ide. tak for det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Chemestry ødelægger alt for Maicon på LB .. væk med ham hurtigst muligt
Tror jeg sælger Maicon og køber Marcelo i 82 så sparer jeg også lidt penge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manchester-mikkel
|
|
er det kun mig der døjer med at blive smidt af serverne i øjeblikket ? Plejer sagtens at kunne spille men de sidste par dage bliver jeg smidt af EA.. uanset om det er mod computeren eller hvad det er...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Er der nogle af jer fut 12 brugere der kører med internet der er 10/1 eller under ??
Er det for langsomt kommer det til at lacke ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Er der nogle af jer fut 12 brugere der kører med internet der er 10/1 eller under ??
Er det for langsomt kommer det til at lacke ??
Jeg kører på en 4/1 MBit-forbindelse og det kører upåklageligt.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|