|
tubbe610
|
|
jo har Yousee ? :S
Så er det derfor Yousee kunder kan ikke spille Ultimate og bliver smidt af efter alle deres kampe jeg ved ikke om de har fundet en løsning endnu så kan desværre ikke hjælpe dig længere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Så er det derfor Yousee kunder kan ikke spille Ultimate og bliver smidt af efter alle deres kampe jeg ved ikke om de har fundet en løsning endnu så kan desværre ikke hjælpe dig længere  Jeg har samme problem og fik af vide at det ville blive fikset i januar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Jeg har ikke hørt at de er kommet op med en løsning så hvis jeg var jer ville jeg nok prøve at kontakte udbyderen og spørge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Hva tid kommer TOTY... Det er der ikke endnu. 
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
|
|
|
|
|
Kris2625
|
|
Håber sgu det kommer idag! Ellers var det lidt spild af tid at sælge sit hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Har læst på deres twitter at det er blevet annonceret, men kan ikke lige finde det
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Har læst på deres twitter at det er blevet annonceret, men kan ikke lige finde det
Har samme problem.. -.-
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Årets hold er vist annonceret. Han laver en Vidic med 99 i heading.. Det er info indtil videre..
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
tjacobt
|
|
Går ud fra det er det her hold: http://sporten.tv2.dk/article.php/id-47327084:verdensholdet-se-de-11-udvalgte.html?forsideMålmand: Iker CASILLAS (Real Madrid og Spanien) Forsvar: Sergio RAMOS (Real Madrid og Spanien) Gerard PIQUE (FC Barcelona og Spanien) Nemanja VIDIC (Manchester United og Serbien) Daniel ALVES (FC Barcelona og Brasilien) Midtbane: Andres INIESTA (FC Barcelona og Spanien) XAVI (FC Barcelona og Spanien) Xabi ALONSO (Real Madrid og Spanien) Angreb: Cristiano RONALDO (Real Madrid og Spanien) Wayne ROONEY (Manchester United og England) Lionel MESSI (FC Barcelona og Spanien)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Jan 2012, 19:36 af tjacobt »
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Hvornår kommer årets hold så på UT??
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Håber jeg da virkelig ikke... Real Madrid, Barcelona og Man utd all over... det er da for ulækkert og ensformigt
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
cwp88
Lilleputspiller
|
|
håber de kan finde en løsning 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Går ud fra det er det her hold: http://sporten.tv2.dk/article.php/id-47327084:verdensholdet-se-de-11-udvalgte.html?forsideMålmand: Iker CASILLAS (Real Madrid og Spanien) Forsvar: Sergio RAMOS (Real Madrid og Spanien) Gerard PIQUE (FC Barcelona og Spanien) Nemanja VIDIC (Manchester United og Serbien) Daniel ALVES (FC Barcelona og Brasilien) Midtbane: Andres INIESTA (FC Barcelona og Spanien) XAVI (FC Barcelona og Spanien) Xabi ALONSO (Real Madrid og Spanien) Angreb: Cristiano RONALDO (Real Madrid og Spanien) Wayne ROONEY (Manchester United og England) Lionel MESSI (FC Barcelona og Spanien) Håber også på lidt mere variation. Kunne godt se et par tyske spiller, som Schweinsteiger fx..
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Hva tid kommer TOTY... Det er der ikke endnu.  Kan være det er klokken 19 engelsk tid. Så kommer det jo først klokken 20 dansk tid 
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Tror lige at EA skal have tid til at lave spillerne  Holdet er jo først lige blevet annonceret? :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|