|
Schmidt
|
|
Og hvad gør det?  De bedste spillere fra 2011 kommer på TOTY. De får meget bedre stats så folk køber mange pakker for at få dem. Der kommer dermed flere spillere ind i spillet så spillerne bliver mindre værd. Så hvis i har et dyrt hold lige nu så skynd jer at sælge det. Ellers kan i komme til at miste mange penge! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
De bedste spillere fra 2011 kommer på TOTY. De får meget bedre stats så folk køber mange pakker for at få dem. Der kommer dermed flere spillere ind i spillet så spillerne bliver mindre værd. Så hvis i har et dyrt hold lige nu så skynd jer at sælge det. Ellers kan i komme til at miste mange penge!  Det var først lige før sommerferien af TOTY kom i 11'eren? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Er Happy Hour, at der kommer et par store og vilde pakker i butikken? Du kan følge med i EAs podcast, hvor de siger tidspunktet for Happy Hour... Det skifter hver uge.
Ellers er der sikkert et Ultimate Team forum, hvor der er svar på dit spørgsmål
Hvor henne kan man finde disse podcast?
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Arteta ville være den første jeg ville skifte ud eller også en offensiv midtbane i stedet for Young. Men ellers vil jeg kraftigt råde dig til at rotere mere mellem dine kampe. Konditionen på nogle af dine spillere er ikke så god. Men ellers et fint hold du har dig der.
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
arjh... er lige kommet til at sætte Torres til salg for 150 :/ Den må de gerne lige få knaldet lidt op i pris... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
arjh... er lige kommet til at sætte Torres til salg for 150 :/ Den må de gerne lige få knaldet lidt op i pris...  5-3-2 ? ;-) Edit: Hvad havde du regnet med at få for ham? Ifølge ultimatedb, så går han for minimum 47k i den formation
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 13:44 af Szczesny »
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
i en 4-2-2-2  han er oppe i 45k 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Overvej at skifte Downing ud med Gareth Bale
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Kan man egentlig få et positions kort der hedder CAM -> CM, jeg har nemlig ikke set det.. Det er et godt hold. Jeg vil nok overveje at finde en bedre midtbane end Gustavo, men du har selvfølgelig to på bænken, men de er jo offensive. Også vil jeg nok også skifte Maggio ud med en bedre. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 15:41 af Manchesterutd »
|
|
|
|
|
|