|
Soeby
|
|
- Thiago Silva?  Var lige ved at købe ham, men jeg priotere Ibrahimovich lidt højere, og har desværre ikke penge til begge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Larsby
|
|
Vildt  - Tak  er også godt tilfreds.
|
|
|
|
|
|
Gunners - Arsenal - Pride of London -
|
|
|
|
|
|
|
Larsby
|
|
- Vidal fra Juventus som CM i stedet for Aquillani. Chiellini i stedet for Mexes. Der er jo mange steder du kan forbedre, men det er dyrt 
|
|
|
|
|
|
Gunners - Arsenal - Pride of London -
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Det store spørgsmål: Ibrahimovic eller Thiago Silva?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Thiago Silva...
Hvem skal jeg købe til mit Brazilhold på VM? I en 4-1-2-1-2? Jeg har haft Bastos i tankerne, man han er bare mega dyr, iforhold til de andre spillere jeg har på mit hold..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Nogle der ved hvor jeg kan finde nummeret til Sony så jeg kan spørge dem hvornår de får lavet deres 'glemt password' funktion? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Nogle der ved hvor jeg kan finde nummeret til Sony så jeg kan spørge dem hvornår de får lavet deres 'glemt password' funktion?  Kig på deres hjemmeside?  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Heldig med guldpakkerne for en gang skyld!
Velkommen Neymar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kig på deres hjemmeside?  . Har jeg gjort, men kan ikke finde det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nln777
|
|
Juubbiii - fik lige Cavani for 29500 og Rossi for 5100. Det kommer nok op på omkring en profit på 10k 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Heldig med guldpakkerne for en gang skyld!
Velkommen Neymar!
shiat... 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Jeg har købt Lima fra Braga som reserve for Damiao og Moraes fra Benfica som reserve for Helton.
EDIT: Bruger man også bid tokens når man byder på aktion på Playstation??
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Okt 2011, 15:23 af Champenralle »
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Nogen herinde der ved hvornår der er 'Happy Hour' igen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nln777
|
|
Nogen herinde der ved hvornår der er 'Happy Hour' igen?  HVad sker der overhovedet når der er "Happy Hour"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|