|
Schmidt
|
|
Skal til at skabe et 85'er hold så jeg kan få trofæet hvor man skal have en spillervurdering på 85. De må gerne være så billige som mulige.
Bud indtil videre:
Pedro (haves) - mangler idé - Reyes mangler idé - mangler idé - mangler idé Evra - Samuel - Nesta (haves) - Ramos (haves) Valdes (haves)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Okt 2011, 16:18 af Schmidt »
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Skal til at skabe et 85'er hold så jeg kan få trofæet hvor man skal have en spillervurdering på 85. De må gerne være så billige som mulige.
Bud indtil videre:
Pedro - mangler idé - mangler idé mangler idé - mangler idé - mangler idé Evra - Samuel - Nesta - Ramos (haves) Valdes (haves)
Hvor meget lyder præmiegevinsten på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Hvor meget lyder præmiegevinsten på?
Et sølvtrophy: Enter an Ultimate Team tournament and finish a match with an overall squad rating of 85 or higher 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Et sølvtrophy: Enter an Ultimate Team tournament and finish a match with an overall squad rating of 85 or higher  Arhh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Hvis man har en spiller som ikke har den samme formation som holdet trækker han så ned i spillervurderingen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Bud indtil videre:
Pedro (haves) - mangler idé - Reyes mangler idé - mangler idé - mangler idé Evra - Samuel - Nesta - Ramos (haves) Valdes (haves)
Pedro - Falcao/Higuain - Reyes Alonso - Mascherano - Kaka Marcelo - Puyol - Pique - Ramos Valdes + spillere med 85+ på bænken, bare de billigste, de behøver ikke være fra liga bbva. Husk at bænken også tæller med, er ikke helt sikker på, at det er nok til en rating på 85 ellers må du spille med Pepe på VB.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Pedro - Falcao/Higuain - Reyes Alonso - Mascherano - Kaka Marcelo - Puyol - Pique - Ramos Valdes
+ spillere med 85+ på bænken, bare de billigste, de behøver ikke være fra liga bbva.
Husk at bænken også tæller med, er ikke helt sikker på, at det er nok til en rating på 85 ellers må du spille med Pepe på VB.
Tæller bænken også med?  Tak for hjælpen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Seriøst.. Jeg bliver automatisk logget ud fra EA-serverne ca. hver 2. minut i dag. Har andre samme problem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Seriøst.. Jeg bliver automatisk logget ud fra EA-serverne ca. hver 2. minut i dag. Har andre samme problem?
Nej 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvorfor virker 'forgot password' stadig ikke på Playstations hjemmeside? Mega frustrerende..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Hvorfor virker 'forgot password' stadig ikke på Playstations hjemmeside? Mega frustrerende..
Det har det ikke gjort i lang tid nu.. Du skal ikke forvente at det kommer op lige i foreløbigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Hvor skulle vi ærligtalt vide det fra?  Ring til Playstation Danmark, tvivler på nogen kan give dig den nødvendige viden herinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Det har det ikke gjort i lang tid nu.. Du skal ikke forvente at det kommer op lige i foreløbigt.
Pokkers!!  @Jokke: Hvor kan jeg finde deres telefonnummer? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
nln777
|
|
Har to Nani's til salg hvis nogen skulle være interesserede  - Har og en Cavani til salg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|