|
Sarold
|
|
- Ja Vargas spiller fint, vil gerne have Taiwo, han bliver nok en tilføjelse i den nærmeste fremtid.  Slap af han er dyr for en (79)
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
planck
|
|
Thiago Silva i midten, måske Julio Cesar.. Hvorfor får du ikke fat i Lavezzi og Cavani?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Se jeg kan godt skrive pænt  Ja, bliv ved det med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Nogen der er interesseret i Darren Bent 4-3-3 med 29 kontrakter? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nogen der er interesseret i Darren Bent 4-3-3 med 29 kontrakter?  1k?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
1k?
Ja eller hvad med en bronze spiller med 63 ovr? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Håber på iniesta imorgen , har opgivet Messi lige nu  Køre med min Neymar (IF) indtil 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ja eller hvad med en bronze spiller med 63 ovr?  Dem har jeg ingen af, derfor jeg tilbød dig 1k. Er du klar på en handel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Håber på iniesta imorgen , har opgivet Messi lige nu  Hvor mange stakater har du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Dem har jeg ingen af, derfor jeg tilbød dig 1k.
Er du klar på en handel?
Nej vil hellere vælte på cykel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvor mange stakater har du?
Har lige købe Xavi og Fabrigas og Pinto, så har kun 60.000 Coins tilbage men har for 200.000 ca tilsalg !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Larsby
|
|
Thiago Silva i midten, måske Julio Cesar.. Hvorfor får du ikke fat i Lavezzi og Cavani?
- Jeg ved godt der er mange steder det er muligt at forstærke holdet  Og særligt Thiago Silva ville jeg også gerne have.. Men jeg har ikke en overflod af coins lige nu. Så det kommer ikke til at ske lige pt. med de skod turneringer der er på PS3.
|
|
|
|
|
|
Gunners - Arsenal - Pride of London -
|
|
|
|
|
planck
|
|
Har lige købe Xavi og Fabrigas og Pinto, så har kun 60.000 Coins tilbage men har for 200.000 ca tilsalg !
Hvor mange coins har du vundet? Hvis du kun har brugt 200 kr?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Hvor meget gav du for din Villa? EDIT: Til Sarold..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
- Jeg ved godt der er mange steder det er muligt at forstærke holdet  Og særligt Thiago Silva ville jeg også gerne have.. Men jeg har ikke en overflod af coins lige nu. Så det kommer ikke til at ske lige pt. med de skod turneringer der er på PS3. Er de bedre på xbox?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|