|
jokke
|
|
Sagna og Darren Bent kunne være gode forstærkninger til dit hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Men er det ikke nogle bestemte nationer eller hold jeg skal samle på?  Eller skal jeg bare starte med at få mig et godt hold?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Ærgeligt du vælger Luis Fabiano! Fernandinho er muligvis det bedste køb jeg har foretaget mig i årets UT. Han er simpelthen en fantastisk spiller!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Hvorfor spiller Wright-Phillips i City? Er det dit generations hold du har linket til eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Har Britos 4-2-2-2 fra Napoli hvis du er interesseret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Hvorfor spiller Wright-Phillips i City? Er det dit generations hold du har linket til eller hvad?
Og Young i Villa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det er generations hold for Given spiller helelre ikke i City , men i Villa 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Ærgeligt du vælger Luis Fabiano! Fernandinho er muligvis det bedste køb jeg har foretaget mig i årets UT. Han er simpelthen en fantastisk spiller! Kan så fortælle at mit internet gik lige inden jeg bød på Luis Fabiano - bogstaveligt talt. Var inde på kortet og så mister jeg forbindelse.  Er i tvivl nu. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
En smart ass det prøver at snyde os 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg kan da også smide sådan et hold op fra Fifa 11 med næsten hele FC Barcelona som (IF)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ja det ser så lidt anderledes ud ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ja det ser så lidt anderledes ud !  Jeg har jo heller ikke spillet særlig længe  Men kan du hjælpe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har jo heller ikke spillet særlig længe  Men kan du hjælpe? Jeg ved ikke hvordan jeg skulle hjælpe dig, men du skal da være velkommen til at spørge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|