|
Corvette
|
|
Er der nogen af jer der har + i trade profit? Kender en der vist købte en masse gode inden spillet kom og så solgte dem dyrt men det er lidt for sent nu jo... Giv gerne nogle tips til at sælge dyrt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Er der nogen af jer der har + i trade profit? Kender en der vist købte en masse gode inden spillet kom og så solgte dem dyrt men det er lidt for sent nu jo... Giv gerne nogle tips til at sælge dyrt  Jeg tror jeg har omkring 50k i plus. Jeg har bare været lidt heldig i pakker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
"Ude af formation med hans position?"
Hvad betyder det? :-)
Hans position er jo VW den position er der ikke i en 442, men det er der i en 433  Hvis han skal spille 442 skal hans position være VM 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Jeg tror jeg har omkring 50k i plus. Jeg har bare været lidt heldig i pakker  Kan man se profit nogle steder? Hans position er jo VW den position er der ikke i en 442, men det er der i en 433  Hvis han skal spille 442 skal hans position være VM  Men du mener stadig han er 50.000-60.000 værd? Kortet "skinner" forresten.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har 200,000+  har vidst også været rimlig heldig i mine pakker 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Kan man se profit nogle steder? Men du mener stadig han er 50.000-60.000 værd? Kortet "skinner" forresten.
Ja hvis det er en alm Guld Nani du har og ikke et (IF) kort som er sort, så burde du godt kunne få det for ham  Et (IF) kort giver meget mere  Spise tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Jeg har 100k i profit.... Altså der er rigtig mange metoder, men undersøg markedet. Mit hold er dog heller ikk noget at råbe hurra for...
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Skriv hvis I har en træner med 4-3-3 I vil sælge, byder godt, helst Italiensk men andet er også godkendt
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Hvad gør en træner helt præcist !  For solgte nemlig en sådan træner igår 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Har: Ramires status: rare formation:4-4-2 byd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Woooow fik lige Neymar (IF) til kun 185.000 Coins 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har: Ramires status: rare formation:4-4-2 byd  Jeg byder 35.000  Har du spillet med ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Jeg byder 35.000  Har du spillet med ham? Han er ikke IF men skinder kun. :)Er du stadig intra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Han er ikke IF men skinder kun. :)Er du stadig intra?
Ej det er jeg så ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Hehe tænkte jeg nok 
|
|
|