|
Jonaspetersen93
|
|
hvordan logger man på Web appen, er det med ens PSN brugernavn + kode? eller fordi den måde jeg er logget på (er logget automatisk på min bærbar) så siger den at jeg skal købe spillet først men sidder og spiller FIFA på min PS3 nu..... HJÆLP SØGES
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Jeg var inde i spillet (PS3) og pillede ved nogle indstillinger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
hvordan logger man på Web appen, er det med ens PSN brugernavn + kode? eller fordi den måde jeg er logget på (er logget automatisk på min bærbar) så siger den at jeg skal købe spillet først men sidder og spiller FIFA på min PS3 nu..... HJÆLP SØGES
Jeg har spurgt om samme ting flere gange herinde. Jeg gad godt finde en løsning.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Samme kode som når i logger på jeres PS3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Samme kode som når i logger på jeres PS3
så altså vores PSN oplysninger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Jeg kan ikke få min kode til de gratis guldpakker til at virke :S Nogen der har oplevet det? Den siger at den er ugyldig :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Jeg kan ikke få min kode til de gratis guldpakker til at virke :S Nogen der har oplevet det? Den siger at den er ugyldig :S
det sagde den også ved mig men fik dem alligevel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Jeg har Nani til salg, går om 29 min......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Har fundet ud af det  Øøøøøøv! Det bedste jeg fik var Inler 80 og Nolito 77 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
hvor meget vile i sælge zarate for ? Formation: 4-3-3 Overall: 80 status: rare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Der er ny TOTW:
Starting 11
GK- Stefano Sorrentino-> Chievo ((77>80)) CB- Nano-> Levante UD ((73>74)) CB- Salvatore Bocchetti-> Rubin Kazan ((77>80)) RB- Khalid Boulahrouz-> VfB Stuttgart ((70>74)) CM- Claudio Marchisio-> Juventus ((81>83)) CM- Rasmus Elm-> AZ ((73>74)) CAM- Frank Lampard-> Chelsea ((87>89)) RM- Christian Maggio-> Napoli ((80>82)) CF- Neymar-> Santos ((84>85)) ST- Robert Lewandowski-> Borussia Dortmund ((77>80)) ST- Gonzalo Higuain-> Real Madrid ((85>86))
SUBS GK- Guillermo Ochoa-> Ajaccio ((76>79)) CB- Drew *-> Colorado Rapids ((65>70)) CDM- Joshua Guilavogui-> St Etienne ((68>71)) CF- Andriy Voronin-> Dinamo Moskva ((80>82)) ST- Scott Vernon-> Aberdeen ((67>71)) ST- Andrew Johnson-> Fulham ((76>80)) ST- Lee * *-> Jeonbuk Hyundai Motors ((73>74))
Lidt sjovt, at Neymar er med, når Santos tabte 3-2 og han kun scorede 1 enkelt kasse, mange andre havde nok fortjent den mere. Han er vel kun med, fordi EA ved at det vil få folk til at købe mange packs for at få ham.
En 89 Lampard er også ret beast. En Kyle Walker kunne man måske savne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Skal da klart ha Neymar (IF) det kommer nok til at koste med mindre jeg er heldig i en pack  Sælger Kaka og Pato, ja og nogle af mine andre 250 spillere Hahahaahahahaha
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Kan mærke det er lidt surt jeg ikke kan spille ordenligt med mit UT, og er gået lidt kold desværre, jeg bliver ved med at blive smidt af enten midt i kampen eller lige efter, og derved får et loss og ingen coins selvom jeg vinder de fleste, har fået bygget det fedeste hold op med kun brazil spillere og syntes helt klart at UT er meget bedre og ser mere lækkert ud i år og havde glædet mig meget til at spille, så sidder med en bitter smag i munden nu øv øv øv
Har lige været på nettet og lede efter om andre oplever den EAS FC- FEJL og kan læse mig til at det er et kæmpe problem over hele verden, så EA må da gøre noget ved det snart !!!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Okt 2011, 06:54 af Sarold »
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Har fundet ud af det  Øøøøøøv! Det bedste jeg fik var Inler 80 og Nolito 77  Jeg køber gerne Inler. hvor meget vile i sælge zarate for ? Formation: 4-3-3 Overall: 80 status: rare
Jeg vil gerne købe ham. Hvad vil du have?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Mit UT : Sarold FC 433. (GK)Brazil. Julio Cesar (85) Inter.
(RB)Brazil. (CB)Brazil. (CB)Brazil. (LB)Brazil. Maicon (85)Inter. Thiago Silva(87)AC Milan. Lucio(85)Inter. Marcelo(82)Real Madrid.
(CM)Brazil. (CM)Brazil. (CM)Brazil. Ronaldinho(84)Flamingo. Luis Gustavo(79)Bayern. Kaka(87)Real Madrid.
(RW)Chile. (ANG)Brazil. (RW)Brazil. Alexis Sanchez(86)FC Barcelona. Neymar(84)Santos. Hulk(85)FC Porto.
Min Bænk:MM Felipe (78)Flamingo. CB Naldo (80)Werder Bremen. LB Abidal (81)FC Barcelona. CM Lucas (82)Sao Paulo. CM Ganso (83)Santos. VW Bastos (83)Lyon. ANG Pato (85)AC Milan.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Okt 2011, 07:29 af Sarold »
|
|
|
|
|
|