home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 926 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1067243 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA 11 Ultimate team
« Svar #555: 12 Sep 2011, 20:43 »

Det ændrer ikke ved, at min modstander ikke havde en eneste guldspiller på sit hold, mens mit ikke havde andet, og alligevel fik jeg dårligt nok et ben til jorden i kampen.

Nu er jeg så også lige blevet banket 6-0 af et hold, der godt nok var tættere på at være på niveau med mit, men stadig lige en anelse dårligere. Det er sgu ikke sjovt længere. FIFA 12 får sgu lov at være FIFA 12, jeg gider ikke bruge penge på lortet, når man ikke kan blive matchet sammen med en modstander, der er bare nogenlunde på niveau med en selv. Og offline er der virkelig ikke meget underholdningsværdi i det.

Edit:
Tror jeg har spillet omkring 70 online kampe i UT, og jeg har tabt de 64 af dem. Offline har jeg spillet 320 og jeg har vundet dem alle. Hvor ligger underholdningsværdi en? Jeg synes ikke det er sjovt at vinde hver gang, men jeg synes dælme heller ikke det er sjovt at blive banket baglæns ud af banen hver evig eneste gang, men med mine evner, eller mangel på samme, så er det åbenbart de alternativer der er... øv  ticked off

Goosfraba, goosfraba...

No offence, men jeg tror bare, at du er elendig til FIFA.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #556: 12 Sep 2011, 21:23 »

No offence, men jeg tror bare, at du er elendig til FIFA.

Det er jeg tydeligvis, og det har jeg aldrig benægtet, men så havde det jo været rart, hvis man blev matchet op med nogen der var lige så elendige, og de findes, for jeg har da trods alt vundet et par kampe. En eller anden form for ligasystem, eller hvad ved jeg, bare man får modstandere på ens eget niveau. For jeg skal gerne indrømme, at jeg overhovedet ikke har styr på alle knapkombinationer, og jeg får det heller ikke, der er simpelthen for mange, så derfor ville det være rart, at man kunne matches mod andre der var nogenlunde på niveau. For der skal vel også være plads til os, der ikke er så gode? Ellers har vi jo bare smidt penge ud af vinduet på et spil, som har absolut nul underholdningsværdi .

Det er jo ikke os allesammen, der kan bruge hele dagen, hver dag på at spille FIFA  Wink
« Seneste Redigering: 12 Sep 2011, 21:27 af DNE » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #557: 12 Sep 2011, 21:33 »

Det er jeg tydeligvis, og det har jeg aldrig benægtet, men så havde det jo været rart, hvis man blev matchet op med nogen der var lige så elendige, og de findes, for jeg har da trods alt vundet et par kampe. En eller anden form for ligasystem, eller hvad ved jeg, bare man får modstandere på ens eget niveau. For jeg skal gerne indrømme, at jeg overhovedet ikke har styr på alle knapkombinationer, og jeg får det heller ikke, der er simpelthen for mange, så derfor ville det være rart, at man kunne matches mod andre der var nogenlunde på niveau. For der skal vel også være plads til os, der ikke er så gode? Ellers har vi jo bare smidt penge ud af vinduet på et spil, som har absolut nul underholdningsværdi .

Det er jo ikke os allesammen, der kan bruge hele dagen, hver dag på at spille FIFA  Wink

Jeg kan kun give dig ret, det er ringe.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #558: 14 Sep 2011, 13:54 »

DNE, jeg havde det på samme måde, men fandt så min egen taktik(spille stil) at spille på og det hjalp, og så skal du også passe på med at spille for offensivt til at starte med Smiley Ikke at jeg ved om du har gjord det Smiley Mange starter med at gå lidt tilbage på banen når de giver bolden op og sparker den langt, så hvis du trykker hårdt op imod dem så er dit forsvar fuckt, eller også spiller de den ned i det ene hjørne hele tiden for at spille den ind over Smiley
Og mange af dem der har gode FUT hold er somregl også hard core spillere, eller også har de naret deres spillere fra andre hahahahaaha

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #559: 14 Sep 2011, 14:02 »

Jeg glæder mig hele vildt til at skulle igang med at lave et nyt FUT i det nye Fifa 12, der er en smule manager spil over det, at man skal bygge sit hold op og trade med hinanden, har fundet ud af jeg er ret god til at trade og tjene coins.
Kunne bare være fedt at spille imod flere danskere og ha det sjovt med det og udvikle sig og tale om nye spillere og trade spilledere med hinanden Smiley

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Szczesny
Manager

« Svar #560: 14 Sep 2011, 21:25 »

Well der kommer ihvertfald et online liga-system i det nye Fifa. Om  det også gælder Ultimate Team er jeg dog ikke lige inde i, men spændende er det ihvertfald Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Nicklas-Hansi
Ynglingespiller

« Svar #561: 18 Sep 2011, 16:47 »

Hvor skal jeg forbedre mit hold næste gang?

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#iTNLmEfKbbn6v

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #562: 19 Sep 2011, 21:00 »

Så er det imorgen at vi kan logge på web appen og kickstarte UT 12! Ser selv frem til at komme igang med at handle lidt. Smiley Hvad med jer?

Hala Madrid!

fck-drengen
Gæst

« Svar #563: 19 Sep 2011, 21:07 »

Syntes du skal hente en CM, som har sin styrke i det defensive  Thumbs Up

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #564: 19 Sep 2011, 21:13 »

Så er det imorgen at vi kan logge på web appen og kickstarte UT 12! Ser selv frem til at komme igang med at handle lidt. Smiley Hvad med jer?
Glæder mig virkelig også meget, desværre er det først klokken 7 dansk tid man kan logge på, og der skal jeg desværre arbejde. så det bliver først imorgen aften omkring 11 tiden jeg kan begynde mit nye UT Smiley

HRz
Gæst

« Svar #565: 19 Sep 2011, 21:40 »

Kan man stadig selvom man har haft slettet sine ultimate team clubs, og lavet et nyt, prøve ut 12?

Bare det første hold var før?

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #566: 19 Sep 2011, 22:22 »

Jeg ville overveje en bedre bænk, erstatning for Afellay og måske også for Banega og Fillipe?

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #567: 19 Sep 2011, 22:27 »

Jeg er lidt i tvivl om hvordan det fungerer.. Skal man sælge ud af sine egne og skifte ud med Fifa 12 spillere oder was? Og koster det for ny penge eller hvordan?

fck-drengen
Gæst

« Svar #568: 19 Sep 2011, 22:54 »

Kan man stadig selvom man har haft slettet sine ultimate team clubs, og lavet et nyt, prøve ut 12?

Bare det første hold var før?
Det er klubben der skal være lavet før d. 16 august  Thumbs Up

fck-drengen
Gæst

« Svar #569: 19 Sep 2011, 22:55 »

Jeg er lidt i tvivl om hvordan det fungerer.. Skal man sælge ud af sine egne og skifte ud med Fifa 12 spillere oder was? Og koster det for ny penge eller hvordan?
Man starter helt fra scratch, så det bliver fair for alle. Jeg vil gætte på at der vil blive lavet en ''Fifa ultimate 12'' knap i morgen  Wink

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010