|
Wicked Sick!
|
|
Så de er kun IF i en uge?
Nej, men du kan kun få Cicero IF i den her uge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
interfandk
Lilleputspiller
|
|
Okay tak for hjælpen.. Hmm hvordan gør man sine spiller bedre? For synes ikke det der med at give dem træningskortene med fx. pace virker.. Specielt aldrig det der "all att"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Okay tak for hjælpen.. Hmm hvordan gør man sine spiller bedre? For synes ikke det der med at give dem træningskortene med fx. pace virker.. Specielt aldrig det der "all att"
Det virker kun i 1 kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Du gir mig lige Taiwo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
interfandk
Lilleputspiller
|
|
Du gir mig lige Taiwo  Hvorfor er han så speciel? Synes os altid han bliver solgt for en del iforhold til han kun er 80.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Giv mig ham gratis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Hvorfor er han så speciel? Synes os altid han bliver solgt for en del iforhold til han kun er 80. Fordi han lige er skiftet til Serie A fra Frankrig.. Også sparker han som en hest..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
interfandk
Lilleputspiller
|
|
Hvor jeg dog bare hader de der lorte pakker! Havde ca. 150 tusind i fredags og idag har jeg kun 30 tusind tilbage.. 100 tusind af dem brugt på pakker hvor jeg intet får udover over middel spillere ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
VIRKELIG brug for hjælp her - hvordan helved får man en spiller fra "MY CLUB" til sit hold?!?! :-S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Gå ind på dit hold, trykker actions og så swap player eller sådan noget. så kan man søge på sin spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Nogen der ved om man tager sit Ultimate team Fifa 11 med over til Fifa 12 Ultimate team? Om ens spillere bliver slettet eller?
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Nogen der ved om man tager sit Ultimate team Fifa 11 med over til Fifa 12 Ultimate team? Om ens spillere bliver slettet eller?
Det gør man desværre ikke.. men tror ikke det bliver slettet, det vil jo forblive i dit fifa 11 spil  (tror jeg)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|